Automātiskā transmisija.

Vai jābaidās no automātiskajām pārnesumu kārbām desmit gadus vecām automašīnām? Sarežģītas apkopes, dārgi remonti un citi riski.

card_reader  1 6 Ja, noteikti jabaidas, jo pa naktim tas medz parversties par trolliem un izsukt gan tavas smadzenes, gan naudas maku... :D:D:D 2020-12-07 15:19

JurisK    2 No dzelžiem nevajaga baidīties. Domāju, ka automatiskā atrumkārba normālā ceļu satiksmē izvilks līdz kādiem vismaz 400tk kilometriem. Protams, ja nav gonkots vai ka vel tas autiņš kauts. Bet to jau mana no citām problēmām. Bija bembis, kuram uz beigam bija kaut kur ap 400tkst. - ar ātrumkasti nekad nekadu problēmu. Vācijā gadā nobrauc ap 20-30tkst. vismaz, īpaši dīzeļi. Pēdējo autiņu, 4g vecu pirku ar oriģinālo nobraukumu 160tkst, pēc atslegas to var noteikt autorizētā servisā. 2020-12-07 15:55

Egle    1 tas jau precīzs naktstaureņa apraksts. 2020-12-07 16:18

edding  2   Jābaidās nav, bet ja vajadzēs remontēt, būs dārgi. 2020-12-07 16:54

anis  1 1 Nepatīk kā suga,bet baidīties nu gan ne. Jebkurā ziņā dārgāk un sarežģītāk. 2020-12-07 18:01

Ljekainiitis  1 2 Autoražotāju ir daudz, automātkārbu ražotāju - stipri mazāk. Sāc ar "rakšanu" internetā - tad jau izraksi ko par konkrēto modeli. DGS, variatori, robotkārbas - ar tiem visdrīzāk, ka būs slikti. Standarta hidrauliski/elektriskā - daudz cerīgāk. 2020-12-07 18:13

janisb    2 Jālasa netā atsauksmes par konkrēto kārbu, konkrēto dzinēju konkrētajam modelim variāciju ir daudz un kārbās dzīvotspeja atkarīga no kombinācijas... 2020-12-07 18:51

av2    5 tikpat labi jaabaidaas ....arii no motoriem, tiem arii remonti nav leeti. A taaa citaadi , lai es ssodien , 21 gadsimtaa , lai mani .....kautakadi apstaaklli piespiestu , nnemt autinnu ar mehaanisko kaarbu, buutu ilgi jaadomaa. Taapat jaaremontee var buut arii mehaaniskaas kaarbas, par kautkaadiem divsajuugu robotiem , vai variaatoriem pat nesaakssu runaat te.
Normaala automaatiskaa kaarba brauc lloti , lloti ilgi, ja saimnieks nav bijis idiots. Un arii tad remonts peec tiem ntajiem simtiem tuukstossu var arii nebuut nakaads daargais. Kaa jau mineeju, motora remonts var sanaakt daargaaks, ja jau tik daudz tie tuukstossi nobraukti.
2020-12-07 23:53

jurks  1 1 Loterija jebkurā gadījumā, kā ar visu pārējo aoto! Jācer, ka iepriekšējais saimnieks visu darījis kā vajag, un nav darījis tā, kā es to bieži daru, izslēdu sajūgu, lai paripo bez motora, un vēl kautko izdomāju, tā teikt, iepazīstos ar šo zvēru un cik tas izturīgs, vājās vietas lai atklājas, modelis pežo 206 1.4.pagaidām turās jau gadu! Nepatīk pārslēgšanās režīms, ap 2000 pārslēdzas uz augšu, bet tas man kā ar nazi pa vienu vietu, neciešu apgriezienus!!!!!!! Bet citādi ok. 20 gadus vecam graustam!!!!! 2020-12-08 01:10

krumins  2 4 Loti daargi buus tikai DSG kaarbai ja buus variators vai parasts automaats nav nekas briesmiigs.... 2020-12-08 09:31

kvarts    3 Galvenais lai nav variators vai DSG, ja parastais automāts, tad pat remonts nav dārgs.... 2020-12-09 13:58

tracer  5   Ja uzskatat ka 2000 par remontu leeti.tad uz priekshu. 2020-12-09 19:03

suns      Nav jābaidās. Ir mehānika, automāts (variators vai normāls automāts), populāri paliek "roboti", kas būtībā ir mehāniskā kārba ar automatizētu pārslēgšanos.
Vislabākais un arī lētākais un drošākais ir normālais automāts. Ja jāremontē, būs dārgi, bet to retais dara. Parasti ņem "jaunu" no šrota un brauc tālāk. Nav problēmu ar sajūgu kā mehānikai vai robotam. Divmasu sajūgi arī koši maksā. Noteikti iesaku normālu automātu. Var droši vilkt piekabes, var paskriet. Vienīgais mīnuss ir, ka nevar uzšlepēt. :)
2020-12-11 00:20

Kristaps89      ja nojuk perc lietotu pa 200 i brauc 2021-01-05 05:42

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu