Vai tiešām visi franču auto ir norakstāmi?
Cik manas acis redz un prāts saprot - visi auto, kas ir lietoti, ir jau ar zināmu riska faktoru. Kāpēc tieši visnegatīvākie komentāri ir par “frančiem”?
rokons
Citroen Xantia......hidropiekare jauka lieta, tik kaprīza
Citroen Xsara, elektronika nestabila
Citroen C4 - var braukt, tik ciparu spidometrs saulē slikti redzams
Pegeot 607 - ērts autu, laba piekare, tik elektronika reiz smagi atteica, bet ziemā durvju slēgi aukstumā streiko. Kad salons uzsilst, OK
av2
Dizains mazliet ....., it sevisskki ne tik jaunaam massiinaam . Jaunaas jau tik un taa kopee pasaules tendences . Vecie franchu diizelli bija labi, taa sttasta taksisti.
Ja man jaaizveelkaas, domaaju, ka ir daudz, daudz labaaku, un smukaaku autinnu pasaulee, kaa tie franchu autinni. Bet, par gaumi nestriidaas. Un ja ...jaunkudze gribeetu franchu auto, buutu taads arii .
Chris1986 1 Drusku nesaistīti par tēmu, bet nu tomēr par mašīnām. Mani izbrīna tā kārtība, kad vēl tagad 2021. gadā pilsētu karaļi ir mašīnas - viņām platas ielas, viņu var bezjēgā joņot no viena gala un uz otru, un kājāmgājēji un riteņbraucēji bailīgi raujas maliņā "pasaules vareno" priekša. Te blakus tēmā bija jautājums, kas varētu pasaulē mainīties pēc kovida. Tad nu es sagaidu šajā lietā lielāku loģisku kārtību - pēc iespējas ierobežot privāto autotransportu pilsētās. Viņu pretenzijas uz personisko komfortu un pilnīgi nepamatotas un uz līdzcilvēku rēķina!
virietis2021c 1 2 chris, bet, vai spēsi justies kā īsts vecis, ja nav lepna auto? Kad iekāpju savā 7tajā, sajūtu tādu kā prieku, ka neesmu starp tiem lūzeriem, kam ar sabiedrisko jāmuļļājas.
Chris1986 1 virietis2021c, īsts vecis nau tas, kas var kko nopirkt (māju, auto, jahtu), bet gan tas, kas var visiem pārējiem pa purnu sadot
janisb
=>kvarts leitis Tevi ir uzmetis 2x
1)škodas emblēmas vietā uzlīmējis MB
2)uzkarinājis makaronus ka tas ir 1.5 dīzelis (tas aparāts ticis ražots tiaki ar 1l bezīna/gāzes vag motoriem vai elektriskais)
rokons
2
Bija laiki, kad zirgus pēc smukuma vērtēja, tagad auto. Bez ārskata auto ir daudz svarīgākas lietas - drošums, drošība, ilgmūžiba ekonomiskums, saglabājot pietiekamu vilktspēju.
Kas attiecas uz auto pilsētā, tad nevis komforts, bet operativitāte( arī sliktos laika apstākļos) ir svarīgākais faktors. Ja uz darbu un no tā sabiedriskais prasa 3-4 st, tad vieglais auto pie saprātīgas maršrutēšanas, laiku samazina vismaz uz pusi.
av2 2 Pilseetaa labs sabiedriskais ir daudz , daudz aatraaks, kaa savs autinns.
rokons Sabiedriskais saplānots kā tas ir, bet ja vajag no vietas uz vietu aizbraukt, tad reizēm 3 transporta līdzekļi jāizmanto. Ja laiks riebīgs, gaidi nu, nav jau metro stacija zem zemes.
Chris1986 vaig braukt ar taksīšiem. Nez, cik tie tagad maksā? Padomju laikā par rubli varēja no vienas pilsētas gala līdz otram aizbraukt
Snowagain 1 Franču auto nav ne vainas, jau 20 gadus ar francūžiem (PSA) braucu. Nelūzt viņi vairāk un arī mazāk kā citu ražotāju auto.
MegaPixels 1 Reti smieklīgs temata jautājums. Saprastu vēl, ja censtos izprast kāda zīmola konkrētu modeļu dažžadu gadu izlaiduma plusus un mīnusus. Bet visu plašo fraņču auto nopzari pār vienu kārti... sorry, pēc neizdevušās asprātības izklausās.
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 32 (kopā 32) |