Elektriskā skrejriteņa (skūtera) akumulatora reanimācija
Vai akumulatora reanimācija ir iespējama? Kur vērsties?Pirms gada savā īpašumā ieposu lietotu Joyor F5+, el.skrejriteni, lietotu, ar 50% aķīšu nolietojuma. To labi apzinājos. Bija doma saprast - patīk, nepatīk, vajag tādu vispār vai labāk tomēr nē. Iepatikās konkrēti, perfekti noderēja transportējoties uz -no darba.
Tomēr neprasmīgi to "ieziemoju", pavasarī, siltajai sezonai atsākoties, kad varētu el.sk. atkal atsākt lietot, konstatēju, ka ar aķīti nu ir pavisam skumīgi- uz -no darba ar to vairs nepietiek.
Vai kāds zina var ieteikt, kur iespējams izveikt aķīša "tūningu" , vai nomaiņu, nu tā, lai pietiktu vēl vismaz 3 vasaras sezonām? kur vērsties? (Oficiālā pārstāvja opcija jau ir izvērtēta, to lūdzu vairs NEpiesaukt!)
Idejas, ieteikumi?
kvarts Pameklē ss.lv, nupat jau visādi kuļibini reklamējas par šo tēmu. Cik ilgi kalpos atjaunots gan neņemos spriest...
smooth Pateicos par ieteikumu! : )
Chris1986 Man jautājums ne gluži pa tēmu (kā potenciālajam skrejriteņa pircējam) - kāpēc pārvietojies (-uz -no darbu) tikai vasarā ar skrejriteni? Kāpēc tas nav iespējams visu gadu? Un kāds skrejriteni pirkt - vislabākā cenas kvalitātes attiecība?
smooth
2
Chris1986 21:19
Nu labi, nav jau tā, ka tikai vasarā, - savu ieķēru pag.gada oktobra sākumā un izvilku līdz pat novembra beigām.
Iemesls nebraukt visu gadu - specifiski tikai mans (jo bija labi nolietots el.sk.) - iestājoties lielākam aukstumam, aķis atteicās sadarboties pietiekami ilgi, bet tas vairs nebūtu aktuāli jauna aparāta gadījumā : )) Bet ir, - ir iespējams arī visu cauru gadu!
Piedāvājumu neesmu stipri izpētījusi, nopirku pag.gadā caur paziņu loku, lietotu, zinot, ka pieklājīgi jau palietots. Pirku ar domu izmēģināt pēc būtības! Tomēr arī konkrētais modelis traki iepatikās, ļoti labprāt pie tā paša arī paliktu!
Katram jau tie aspekti citi, lai piemeklētu sev labāko optimālo versiju..
Man bija (ir!) svarīgi - lai salokāms un kompakts (97% ceļa paredzēts ar vilcienu (arī pa kāpnēm nest vieglāk ir salocītu), atlikušais posms kopējā ielu satiksmē), robusts, izturīgs un uz ceļa salīdzinoši drošs, tāpēc labiem riteņiem ir nozīme. Orientējos uz 17 ~ 20 kg, šajā amplitūdā man 0,5 kg ir nebūtiski (neesmu vārgule, bet lieki sevi iegruzīt arī neredzu nepieciešamību). Pat nezinu, kas vēl.. : )
Joyor F5+ man pat ļoti derēja, bet tagad apsveru vai nu pilnīgi jauna iegādi vai arī aķīšu "reanimēšanu", lai nav to sezonālo kaprīžu. : )
~~
Visiem, kas tūliņ brēks par kustību vērtību, - pat nesāciet. Man to ikdienā pietiek. 2 nedēļas arī gāju no -uz vilciena -darba kājām. Pastaigas patika, bet ierasties darbā katru rītu ar iesvīdušu muguru, apģērbu - tur nu es nekādu kaifu nesaķēru. Gadījās arī aizkavēties darbā minūtes ilgāk, bet vilciens negaida, - atkal jāskrien : ) Saskatīju lielas priekšrocības el.sk. iegādē un atbilstoši rīkojos!
smooth
Chris1986
Manuprāt (un tikai un vienīgi, manuprāt!),
šis ir teicams ValueForMoney
https://www.e-ride.lv/produkti/item/elektriskie-skrejriteni/joyor-elektriskie-skrejriteni/1345540/
bet, ja vēl izdodas kaut kādā akcijas laikā ieķert ar atlaidi, - vispār izcili!!
Chris1986 1 smooth, paldies par info. Es katru dienu uz un no darba braucu ar riteni. Skrejritenis bija domāts, kad slikti laika apstākļi - tipa ziemā, kad apledojis un ar riteni ir sāpīgāk nožauties, kā ar skrejriteni :)
smooth
3
Es gan nezinu, vai ar el.sk. nožaušanās būtu mazāk sāpīga kā ar riteni, par šo domas daudziem dalās.. : ))
Es arī apsvēru velo kā alternatīvu, jo velo jau bija pirms tam.
Bet manā gadījumā vilcienā iekšā -ārā un caur peroniem ar salocītu el.sk. ir nesamērojami vienkāršāk, un apstākļi darba vietā ofisā toreiz (uzglabāšanas opcijas) - nu tā ka viss pilnīgi nosvērās par labu el.sk. izvēlei! : )
LaskovijMerzavec
1
2
Nokautu bateriju, jāmaina. Protams, var mēģināt dažādus rikstiniekus, kas atdzīvina baterijas, bet arī bez rezultātiem.
Visdrīzāk, ka jāpērk jauna baterija, pēc izmēriem atbilstoša. Ar nepieciešamo jaudu.
zappa https://akumulatorucentrs.lv/pakalpojumi/
AivarsN 1 Var jau restaurēt arī pats. Jāpasūta no Ķīnas elementi, jo te pārāk dārgi un jānomaina. Bet ķēpa liela, katru vajag pārbaudīt, vai nav brāķis, pielodēt un vai ir tā vērts. Tad jau labāk nopirkt jaunu akumulatoru, kurš pie pareizas lietošanas kalpos 8:gadus un pat ilgāk.
multi
00:13
Problēma jau nav bateriju elementu nomaiņā, bet cik tam skrejritenim gudras smadzenes piejūgtas viņu lādēšanai un uzraudzībai.
Pats tizlākais, ja ražotājs pacenties ar īpaši gudru eeprom, kuru pēc elementu apmaiņas jāapmāna. Tāpēc arī sanāk, ka "rīksnieks" nomaina elementus, bet tā baterija tikpat beigta, kā nolietotā...
LaskovijMerzavec
2
cik apskatījos ražotāja mājas lapā, tad tiek izmantotas kkādas ķiniešu baterijas.
Es darītu sekojoši, ka attaisītu vaļā, pēc tam atrastu konkrēto ķiniešu ražotātu un analogus. Tad izvēlētos piemērotāko.
Jebkurā gadījumā, tas nebūs lēti, jo šis baterija nemaksā lēti. KKur redzēju 36v/10Ah par 200 eur, citur pat dārgāk.
tracer Beidziet mulkibas runat.pilna youtube kur nofilneets kaa yzspraagst shaadi tjuuningotie akumulatori.gribi maaju nodedzinaat? Uz priekshu.litija akumjlatoru nevar nodzeest starp citu..kur var buut taadi kapeikmiilji.ka fatavi riskeet ar visu.pat savaam dziiiviibaam.lai ietaupiitu..
tracer Adminiem vajadzeetu shitaadus topikus dzeest.atri vien..jo tas ir loti bistami..
AivarsN Uzsprāgst arī oriģinālie, jauni akumulatori. Nav jau nekāds noslēpums, ka brāķis ražošanā, mūsdienās ir ļoti bieža parādība. Tad jau daudz drošāk ir lietot akumulatoru, kurā pats katru atsevišķo elementu pārbauda un kvalitatīvi iestiprina. Pat elektromotorus spečuki mājas kārtībā daudz kvalitatīvāk uztin un noizolē, nekā pārgurušie ķīnieši pie konveijera, vēl maksimāli ietaupot uz materiāliem, lai samazinātu izmaksas.
janisb
"Uztunēt" bateriju nevar, ja negrib kādu dienu palik gan bez skūtera gan bez dzīvesvietas/garāžas, jo tie aķi deg ļoti labi un ar ļoti lielu temperatūru. Aķi ir puse vai pat vairāk no elektroskūteru cenas, šim konkrētajam, orģinālā bača maksā 310EUR
Ieliekot baču ar citiem parametriem būtu jāmodificē programmatūra kas lādē aķi un kontrolē motorus, lai aparāts darbotos korekti.
AivarsN Tur jau tā problēma, ka jauni akumulatori ir ļoti dārgi, tāpat kā paši braucamrīki. Pat Eiropā tas viss ir daudz lētāks, plus vēl ievērojamas valsts dotācijas. Ja no Ķīnas pasūta identiskus akumulatora elementus un pareizi tos sakrāmē vecajā akumulatorā, tad varētu būt uz pusi lētāk un ar garantiju, ka ilgi kalpos, par cik bojātos elementus jau tur neliks, kādi bieži vien tur nonāk no rūpnīcas. Tāpēc jau sākotnēji, akumulatora tehniskie parametri var būt sliktāki, kā vajadzētu būt, mazāks attālums ar vienu izlādi un jauda. Bet protams, darbs ir atbildīgs un prasa zināmas iemaņas. Ja pats to nevar un nav arī pazīstama spečuka, tad gan varbūt tiešām labāk pirkt jaunu gatavu akumulatoru.
JurisK Pārdod kāds ir un pērc jaunu - tici - būs izdevīgāk!
Snowagain
Autorei
Pievienošos tai kategorijai, kas saka pārdod (izmet) šo un pērc jaunu. Baterijas mūžs ir arī visa skūtera mūžs. Vari jau mēģināt ar "krūmu meistaru" palīdzību mēģināt reanimēt, bet garantiju Tev neviens nedos.
Vēl ir versija jauna oriģinālā baterija, bet tur arī var būt "zemūdens akmeņi" ar uzlādes un motoru kontrolieriem, jo var gadīties, ka tie tie ir saistīti ar baterijas nolietošanās koeficientu.