Sulo kondicioniera radiators
Vai bez radiatora maiņas ir vēl kāds risinājums? Varbūt ir iespējams izmantot motora dzesēšanas radiatoriem domātās piedevas sūces bloķēšanai?anis Ja radiators ir svaigs-bojājums mehānisks-ir jēga lodēt. Ja padzīvojis un korodējis-nav jēgas ķēpāties. Nākošā noplūde neliks ilgi gaidīt... Ieteicama maiņa. It īpaši,ja darbi jāuztic citiem. 2022-02-07 12:43
Arnolds Lodāmurs man ir, tad jāgaida tik siltāks laiks. 10 gadi tam radiatoram tak nevarētu būt mirstamais vecums. 2022-02-07 13:05
Ljekainiitis 1 5 Piedevas te nelīdzēs, tur jau ir nopietns spiediens sistēmā. 2022-02-07 13:25
MegaPixels
2
Pirms jaukt un lodēt, jātiek skaidrībā, kur tek - savienotājcaurulēs vai pašā radiatorā. Lodēt... skatoties kur tā plaisa ir un, galvenais, lodēšanas iemaņas. Plaisu radiatorā meklējot ar ūdeni, jāsaprot, ka tur, kur ūdens nepil, sistēmā esošais šķidrums diemžēl var pilēt. Un tad atkal pa jaunu meklēt. Čakars, kas nav tā vērts.
Ja finanses atļauj - labāk manīt.
2022-02-07 13:49
anis
4
Desmit gadi alumīnija radiatoram jr cienījams vecums-sāls un vibrācijas dara savu... Un ar alvu tas nelodējas! Bez pielāgotiem degļīem un alumīnija lodes neiztikt.
Rīgā ir "Nitram",kas veiksmīgi darbojas šajā jomā. Viņi vismaz to vietu garantēs, lai arī,domājams,ka centīsies atrunāt. Ja kas-tam radiatoram pārbaudes spiediens ir vismaz 30bar... Jāsaka,ka pārbaudīts.
Tā ka drošāk ir atlicināt naudiņas jaunam...
http://nitram.lv/
2022-02-07 16:15
janisb
6
Kondicioniera radiators parasti nesulo, tur iekšā gāze zem spiediena, un nedaudz eļļas kompresoram. Radiatoru remomts, pa lielam ir izmesta nauda, ja vien nav kāds ekskluzīvs aparāts, kuram jaunu radiatoru nevar dabūt, bet custom radiatora izgatavošana prasa laiku. Dīvainu piedevu pildīšana kondicioniera sistēmā ir nāve komnpresoram, kura remonts/nomaiņa izmaksās 3..10x vairāk par jaunu radiatoru.
P.S. aukstajā galā veidojas kondensāts, tā nav sulošana...
2022-02-07 19:18
Arnolds Pēc pārbaudes radiatora vainu noteica servisā. Vai ar šo defektu, nesačakarējot klimatkontroles sistēmu, varu braukt līdz laikam kad atradīsies kāda īpaši izlutināta pasažiere ceļojumam uz Nicu. 2022-02-07 21:24
janisb Ja sistēmā nav spiediena, tātad kompresors neieslēdzas, un arī neeļļojas, kas ilgākā termiņā var rezultēties ar kompresora remontu, ne velti arī ziemas laikā rekomendējas ik pa laikam kondicionēšanu ieslēgt. Cik lielas problēmas var sagādāt noķīlējis kompresors, atkarīgs no konkrētā auto konstrucijas. 2022-02-07 21:50
anis
Var jau čakarēties un uzturēt dzīvību ar regulārām piešpricēm-atkarīgs no noplūdes lieluma.
Bet pat nestrādājošam vēlams uzturēt pozitīvu spiedienu,lai netiktu gaiss ar mitrumu iekšā. Jeb atslēgt radiatoru ar starplikām.
2022-02-07 22:37
kruumaajs Desmit gadi tas ir jau veteráns, nekadas piedevas kondicioneśanas sistémai neder jo spiediens ir 10+ atmosferas un ari braucot ar tukśu , neuzpilditu sistému ilgstośi bús jámaina ne tikai radiators!! Pa léto un uz śaru nesanák nekádigi. 2022-02-07 23:31
Urri 2 Tikai un vienīgi nomaiņa pret jaunu. Pārējais ir zemē nomesta nauda un pajāts laiks. 2022-02-08 08:26
av2
1
Ja alumiinija , un es domaaju, ka ir , nav veertts kkepaaties. Liec jaunu, labi, ne orgginaalo,bet aftermarket, un aizmirsti proleemu. Ja tiessam vajag to kondicionieri LV.
Un vispaar, 10 gadus vecam autinnam, ne tikai radiatori (abi) var buut jaamaina, bet arii kompresors. Ja gribi lai riktiigu ledu puuss :)
2022-02-09 23:06
Snowagain Kondicionieru alumīnija radiatori neremontējas! Tikai jauna iegāde. Mistiskas piedevas gāzei, lai aiztaisītu sūces - neeksistē. Ja reklāmās, kaut ko tādu var ieraudzīt, tad eksperiments var beigties ar kompresora nāvi un pie@irstu kondicionēšanas sistēmu. 2022-02-11 08:41