Jopcik.2 eiro litraa!!!
Mainu labu BMV (pagarinaataaju)ar 3litru motoru.loti ekonomusks.pret fiat panda vai nissam micra...nez kaadreiz latvijaa bus shaads sludinaajums?.vai arii kaut asinis no deguna bet latvietis nebrauks ar fiat panda?...vai tieshaam latvueshiem taa vajag pagarinaat sho to sev?.to droshi vien jaajautaa ohujieteem..AivarsN 2 2 CoCoSan. Aitas ēd tikai smalko zālīti, lieliski noder ekoloģiskai mauriņa nopļaušanai. Dažās valstīs tiek piedāvāts tāds serviss. Taču aitas neēdīs ne pāraugusi zāli, ne burkškus. Kazu ēdienkarte ir pilnīgi atšķirīga un tās ēd visu to, kam neviens cits lopiņš klāt neķerās. Taču kad kazai būs jāizvēlas starp burkšķiem, vai tulpēm, rabarberiem, gladiolām, jauniem augļu kociņiem, tad kādu izvēli viņa tavuprāt izdarīs? Ja par traukiem, tad man divi palīgi jau ir. Suns to lielumu ar savu lupatu, bet kaķnīte rūpīgāk ar savu smalko lupatiņu. Atliek tikai noskalot karstā ūdenī un viss. Starp citu, nekad nelietoju ķīmiskos līdzekļus trauku mazgāšanai. Man taču no tiem pēc tam būs jāēd. 2022-03-11 11:26
Ljekainiitis
2
1
Tas, kas sakārtos, saucas tirgus. http://www.auto-abc.lv/degvielas-cenas/
Re cik, tā maksā eiropā. Nebūs tā, ka pie mums būs 5 EUR, bet citur - 1.
Akcīzes samazināšana ir īslaicīgs risinājums. Jo to samazinot uzreiz budžetā (cik zinu) rodas 170 miljonu caurums no nesaņemtā akcīzes nodokļa.
2022-03-11 11:59
Geisha
4
Redz Vācijā tukls onka iespundējas Smārtā un brauc. Ņezapadlo. Pilna Vācija ar mazlitrāžas autiņiem. Ar džipiem brauc tikai ovčarkas no Kazahstānas.
Latvijā Opelis ir sūds. Un ja tev nav no salona Luxsus tad tu arī esi sūds. Aļo, nabadzīgā tauta! Cik var ar tiem krāniņiem mērīties?
2022-03-11 15:58
Ljekainiitis
1
1
Geisha - nav tik vienkāŗši. Tuklais vācietis pēc 3 gadiem to smārtu pārdos vācijas turkam, tas pēc vēl 3 polim un vēl pēc tam tas nonāks latvijā.
Auto ar normālu (vismaz 2 l) motoru vismaz kaut kāds resurss. Nevis kā tagad - 1 l turbinētie.
2022-03-11 17:22
Dardedze 1 1 Lai brauktu pa Latvijas ceļiem, automobilim jābūt bedru izturīgam, arī pilsētās, iz tā daudzi investē džipos. Tie, kam , teiksim, golfi, var braukt tikai pa standarta ceļiem, kādi LV ir kādi divi-Liepājas un Tīnūžu šosejas. Vai nemitīgi remontēt ritošo, kas nenāk par labu automobilim. Tas ir tikpat kā nemitīga stomatologa apmeklēšana bezjēgā turpinot rīt īrisi konfektes. Bez tam dažiem pieprasītākiem automobiļiem oriģinālās rezerves daļas var sasniegt vasarnīcas cenu. 2022-03-11 20:08
Geisha
17;22 turks pirks lielu Mersi kur sasēdināt visu savu harēmu, lai aizbrauktu uz turku veikalu pēc dārzeņiem un tējas.
Mēs ar autiņu braucam tikai 3 gadus. Tad veg! Bet kaujam autiņus uz nebēdu. Galvenais fasādi nesabojāt. Citādi nesanāk - te kāds uz varžacs uzkāp, te jāsteidzas. Pa pagalmiem. Dienā iekāpju autiņā vidēji 20 -25 reizes.
2022-03-12 01:01
etc Savam BMW 525 ar 3.0D uzstādīju sistēmu "FFE" (Fuck Fuel Ecoenomy), t.i., pirmdien nodzinu skopumu un pielēju pilnu bāku. Līdz veikalam un atpakaļ vajadzētu pietikt. Tā kā ikdienā tiek braukts darba autiņš, tad problēmu navvv... Un gan jau valdība samazinās akcīzi un cenas padzīs uz leju. 2022-03-12 08:45
tracer 1 Auto jaabuut vecim tik lielam.lai aizverot durvis pagarinaataa kermenja dalja karaatos pa durvju apakshu aaraa..vot tas ur iists vecis 2022-03-12 11:21
Labrador 1 Aprīlī būs 7,50. 2022-03-15 22:53
Vaukskis
1
Ir patīkami izmantot kvalitatīvus izstrādājumus un, ja to spēj atļauties kaut vai uz kredītsaistību pamata, kādēļ gan nebraukt ar "bembi" fiata vietā? Neatmaksājas, bet nevajag liegt, ja reiz tā uzskata par sev labāk esam. Domāju, ka tas ir līdzīgi kā ar citām izvēlēm. Atceros teicienu, ka labas lietas nemaksā lēti un ka, pērkot lētāk, gadās samaksāt vairāk.
Protams, tā ir arī izrādīšanās citiem, bet ja citiem cilvēkiem tiešā veidā tas nekaitē, diezin vai nepieciešams ierobežot izvēles brīvību. Tas, ka tas ir citstarp divkosīgums, var piekrist, taču laiks visu nostāda savās vietās un varbūt kādreiz tipiski domāt un uzvesties "labais tonis" būs citāds. Tagad lepno mašīnu būšana ir iemesls pasmieties vai citu zemju iedzīvotājiem "iekrist acīs".
Piekrītu domai, ka interesēm un vajadzībām cena vismaz tuvākajā laikā nebūs šķērslis, jo, lai kā te daži dramatizē, spējam atļauties vairāk nekā tiek uzskatīts. Tas arī attiecas, Chris1986, uz komentāru, ka pilsētās vispār vajadzētu aizliegt braukt ar mašīnām (priekš kam tad ir izbūvētas ielas), noteiktu auto pārsvaru pār mobilo telefonu skaitu, kam nepiekrītu, ka tagad visiem ir automobiļi (bez sevis varu vēl "uz sitiena" nosaukt vairākus citus cilvjus, kam nav, bet ne jau kaut kādu problēmu ar likumu dēļ). Tas, ka pietrūkst vietas, kur pilsētā droši un bez maksas atstāt auto, gan ir, taču sastrēgumi nav ne tuvu tik nopietni, kādos varētu iekļūt, dzīvojot blīvāk apdzīvotās teritorijās, tādēļ arī šeit ir vēl potenciāls.
2022-03-25 14:14
MegaPixels 1 1 to Jopcik. Ikdienas auto lielpilsētas/piepilsētas satikmei, kurā pavadu ap 90% gada nobraukuma, man jau vairākus gadus kā reiz ir Fiat Panda. Izcili ērti izgrozīties kur šaurāks. Kompleksu no tipiska eiropiešu city car man nav, jo primari ir lietošanas ērtums, nevis zīmēšanās vai "mērīšanās". Arī pipele virs vidumēra, darbojas normāli un nav problēmu ar to, kur to spraust. Pēc pases pamatnācijas pilsonis. Vidusšķiras pārstāvis. Kādus vēl argumentus vajag lai attaisnotu mazauto lietošanu? 2022-03-28 13:41
<< iepriekšējās | Atbildes 41 līdz 51 (kopā 51) |