Par braukšanas nekultūru.
Paziņas auto, kurš stāvēja pie sarkanās gaismas luksoforā, pakaļā ieplēsa autiņš, kuram arī pakaļā ieskrēja viena dāma. Tā ir taisnība, ka vidējam nekāds OCTA neko nemaksās, jo neizvēlējās pareizu distanci? Paziņam, kurš bija 1. pie krustojuma ļoti lēnā garā apdrošinātājs sola sastādīt tāmi. Kaut kad.Viņiem patīk, ka remontē viņu servisos, ne pie sava meistara.Salss 1 7 kāda vēl sava meistara, apdrošinātājam ir liste ar pārdesmit servisiem Rīgā vien, izvēlies kurš tuvāk vai labāk patīk. un ko nozīmē, ļoti lēnā garā sola, ir izskatīšanas termiņs. kaut kāds mītu piebāzts teksts, ar apakšdomu, ka čakarēs. tak salabos tos dzelžus, viss būs ok, bet jā, pie Sašas sovhoza darbnīcās tas nenotiks.
Ronis8 1 Visu segs tikai CASCO. Vidējais auto varētu būt 3.a/m iestumts priekšā stāvošajā - tad 3.a/m octa segs visu abiem priekšā esošajiem. Tāmi satāda serviss nevis apdrošinātājs. Klients var izvēlēties - labot auto vai ņemt naudu, tikai naudā izmaksā summu bez pvn.
Geisha
4
Ko nozīmē, ka vidējam neko nemaksās? Muļķības. Skatoties ar kādu ātrumu brauca trešais.
Kādreiz labāk tomēŗ izvēlēties remontu nevis naudu, jo iespējams ģeometrija ir nobrukusi.
Es šodien arī piedalijos avārijā. Parkplacī. Ieplēsa man pakaļējā bamperī viena frau ap gadiem 80. Atbrauca poliči un nokasija no frau autiņa visus putnu sūdus, jo nevienu skrambu tā arī neatrada. A manam autiņam šķirba vaļā. Izrādās man vajadzēja lekt, kliegt, dziedāt, ar rokām māt, lai kundze mani ieraudzītu. Beigās nonāca pie slēdziena ka abas esam vainīgas.
Ievinjata 1 1 Geisha...saprotu, ka dusmas uz kundzi labos gados, bet ne visas sirmmāmiņas brauc slikti. Manai mammai ir 75 un neatceros, kad viņai pēdējoreiz bija avārija ar citu auto, bet viņa pāris reizes savulaik ir trenējusies uz apgaismes stabiem. Katram var gadīties avārija aiz neuzmanības. Un tā jau arī pārsvarā arī notiek. Neviens speciāli nebrauc pakaļējos bamperos. Neķer kreņķi :)
Dardedze
5
Kāda apakšdoma tam apakšā, ka sagrabējušas nespējnieces, kuras nāvei jau tāpat parādā, laiž pie ruļļiem?
Ja man būtu nauda, finansētu pētījumu, kas biežāk taisa CSN, šitie skeleti brunčos vai alkaši, un nedo Dies, pirmie!
Nu un tā luksoforos un tiltos pakaļā braukšana jau vagīnām tipiska, par večiem spēka gados nudien nav dzirdēts. Tie vada situāciju uz ceļa.
Daina 1 4 Reiz strādāju kopā ar dāmu ap 30-mit, kuras automobilim pie luksofora pakaļā bija iebraucis....autobuss. Secinājumi nekādi. Varbūt biezāku cepuri nopirkt.
Daina 6 1 Vispār fūres un autobusi ir stulbeņu dabiskā atlase.
rokons Ja ir KASKO, maza bēda, piedāvās čupu servisu, un gan jau visu salāpīs
anis Gadījieni ir tik dažādi- reiz ar busu pirms gājēju pārejas"izpakaļoju"bembi-šis negaidīti sāka spēlēt pieklājīgo. Ieraudzīja uz ietves smuku meitēnu... Policija tik sastādīja protokolu un tiku cauri pat bez soda,lai arī teorētiski vainīgs...
Dardedze 2 1 Gājēju pārejas ir vieta, kur izlādēties mazvērtības kompleksu plosītiem gājējiem, nu un, ja autovadītājs pretī gadās neprātīgs, notiek dabīgā atlase.
veeja_roze
salss- paīk tas, pie kura brauc regulāri, ne apdrošinātāja nezināmie.
Ronis8, pardon, kļūdījos, tāme ir, tikai apdrošinātājs stiepj garuma, jabraukā ar apdauzītu autiņu.
Geiša- pirmie 2 auto nebrauca, stāvēja pie sarkanas gaismas. 2. auto piespiedies, neievērojot distanci, gan jau no ostītājus sugas . Ir tādi, pielīp un 10 cm attāluma no priekšējā brauc visu ceļu. Gan jau frau bija vāciete, bet tu ne- tur atbilde.
rokons, kasko protams, tikai cik % ir kasko. Un pārdodot auto, tie visi līmētie bamperi, lukturi uc dauzījumi uzrādās, nosit cenu, kaut auto īpašnieks nebija vainīgs. Vainīgs bija tas dirsa, kuram bija jāpielīp un jāstāv 10 cm attālumā.
av2 3 Galvenais, ka visi dziivi. Dzelzi...ta bln viss ssinii dziivee, ko var izlabot ar naudu ir sstrunts.
Geisha
18;43 Kāds man kreņķis? Šefa autiņš, šefa galvassāpe. Šefs mūsu priekšā asti luncina, jo nav kas strādā, bet klientu daudz. Naudiņu visiem vajag. Arī šefam.
00;13 Kundze bija tīrasiņu vāciete. Bet te jau brauc tādi kuri knapi steberē, bet autiņā brauc kā lielais. Trakāk ir ar tiem vellapēdistiem.
DanaL 1 3 Geiša, ceru, ka tu tagad tāda prātīga frau būdama, pēc 10 gadiem atteiksies no Wagen vadīšanas?
TikaiTu 2 19.55. Jaunība ir pārejošs netikums un mēs vēl nezinām kādi būsim paši šajā vecumā. Es to tikai tā..... garāmejot....
Bazhix
1
Par otrā apdrošināšanu - ja pirmais teiks, ka bija tikai viens trieciens, tad maksās. Ja teiks, ka bija 2 - tad nemaksās :)
Bet nav lielas starpības, ja, stāvot pie luksafora, ietur 2 vai 5 metru distanci - trešajam ietriecoties ar 30km/h, otrais tāpat nepaspēs noreaģēt, sevišķi, ja to negaida. (ja gaida un gatavojas, tad varbūt - bet arī šaubos), līdz ar to es arī piebraucu pie priekšējā tā, lai arī citiem ir vieta. It īpaši vietās, kur krustojumi ir tuvu viens otram.. :)
Braucot nosacīti droša distance ir ~2sekundes (jā, laiks nevis ātrums). Pilsētās gan to īsti nevar realizēt.
joens 1 2 LV ir īpatnēji CSN (kaut teorētiski tādi paši kā citur EU), tāpēc pie mums tur distanci, kur gandrīz vēl viens auto var iebraukt, nevis, kā automobilizētākās zemēs (skat. Vācija) tie ir 30-50 centimetri (korķi māca taupību, šeit - telpas).
rokons 1 3 Brauciens sakarīgā distancē ļauj neiespringt, ir liela cerība, ka klizmas gadījumā paspēsi kaut ko izdarīt. Tuvāk pielienot, palielinās risks, bet ieguvuma nekāda.
Labrador 2 Vidējam auto šādos gadījumos tiek uzlikts sods sākot no 3000 eiro par atrašanos nepareizajā vietā un laikā.
ALCORA
1
1
Zinot mūsu apdrošinātāju skopumu un vienmēr iemesla, lai nemaksātu meklēšanu, pilnīgi iespējams, ka kādam arī skādi neapmaksās.
Piekrītu, ka distances neievērošana un pagriezienu nerādīšana ir no rusijas pārņemta sērga.
rokons Par tādiem sodiem dzirdu pirmo reizi. Bija pirms laiciņa skāde. Nekādu problēmu ar apdrošinātāju nebija. Pateica servisu, aizvedu, sariktēja. Braucu atkal nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 23) | nākamās >> |