Citroen c crosser automāts met ārā no ātruma

Sveiki! C crosser 2010. gads, povershift automātiskā kārba... uzsākot braukšanu, ātrumi pārslēdzās labi un bez traucējumiem. Sasniedzot 80km/h, automāts izmet ārā no ātruma un mašīna sāk ripot kā neitrālajā režīmā. Noslāpējot un piedarbinot no jauna, atkal var braukt, līdz nesasniedz 80km/h. Kārbā eļļa mainīta. Pieslēdzot pie kompja, divas kļūdas - P181B un P181E, kuras precīzi, diemžēl, nevar atšifrēt. Ir kādam bijis kas līdzīgs vai varianti, kā labāk? Paldies

lielpupe    1 nu, pirmkaart, tikai pilnigi nejeegas skataas OBD kljudas. Otrs - ko tev dos to kljuudu ´´atsifreeshana´´? :D kaa tu domaa, tu ar skruuvgriezi vnk iebadiisi un taa kaarba atdziivosies? Specializetais serviss, un tad lai skata taalaak. Es pat nesaakshu aktualizeet jautaajumu, kad peedeejo reizi veikta pilna kaarbas apkope [arii filtrs; ellja - ne tikai nolieta/pielieta, bet arii nomainiita hidrotransformatoraa, u.c. siikumi]. 2022-12-16 21:55

tracer    2 Ja divas kluudas.un nevar noteikt kura pie vainas tad diemzeel jaalabo abas..cik var noprast tad taas kluudas nozimee kapitaalo remontu kaarbai..citaadi nebuutu krenkis..laj cik beediigj nebuutu ir jaareekinaas ar 2500 eiro remontam..un varu dereet ka serviss garantiju nedos darbam...negribees risku uznemties...pastaav iespeeja ka peec remonta nojuugsies atkal kaarba.savukaart tie 2500 eiro ir 2/3 no auto remonta..taatad uz shrotu.rezerves daljaam..un viss 2022-12-16 22:02

Snowagain      Ja taa ir AL4 kaarba, tad buus vainiigi divi solenoiida vaarsti. 2022-12-16 22:06

tracer    1 Par garantijaam.reiz servisaa pajautasju par garantiju.kad mainiija zobsiksnu..vinji garantiju dod uz darbu.bet ne uz rezerves daljaam.respektiivi ja sanaaks ziepes.visu novels uz detaljas braakji..iedos tev to braakja detalju un ej tiesaajies ar razotaaju.respektivi pasuutiss taa taalaak..cik esmu dzirdeejis par automaatiem.tad 99%gadiijumu visi servisi pazinjos ka vajag visu kaarbu paarlasiit..taapat ja nojuudzas degvuelas suuknis.tur arii remonts paari 1000.neviens neies tur kautko meklet to vainu..arii uzreiz kapitaalo piedaavaass...jo shaadi specifiski servisi..kaa automaatu remonts vai degvielas suuknju remonts kaa likums ir daargi..tur tomeer tiem auto slesariem ir jaabuut kvalificeetiem.respejtijvi algas lielas... 2022-12-16 22:33

Janeks12    2 Pārbaudi pie kārbas štekerus,vai nav kaut kur zaļais iemeties! 2022-12-16 23:58

av2      Tie faulti ir cluch pressure sensors.Jaajauc kaarba, jaamaina sensori, varbuut passi cluch diski utt. Kaarbas remonts. 2022-12-17 08:59

lielpupe  1   izskataas, ka te visi baigie speci. 1.OBD kljuudu vietaa jaaskata konkreetaa branda diag sisteema, ar diilera riiku. 2. jaaskata live data, jaaizveic konkreetaa mezgla testa modulis. Tad arii buus skaidrs - vai tur sensors/vaarsts izbeidzies [tad mehantronikas remonts], vai frikcijas disku pakete pajukusi ]tad visu kaarbu uz galda]. Jebkuraa gadiijumaa - pats droshi var neko neraustiit. 2022-12-17 10:12

tracer    1 Vaardu sakot remonts nerentabls...tolmetulis... 2022-12-17 11:26

erika  3 1 Vispār nesaprotu, kādēļ jāpērk auto ar automātisko kārbu. Parasti tā ir- kā nobrūk, tā 2500 € un nekādas garantijas. 2022-12-17 12:44

gariks87    1 karba kirdikt 2022-12-17 15:12

Zanis99      Kopš kura laika automāta remonts 2500? 2022-12-17 15:55

tracer      Zani..piezvani uz jebkuru specializdeto kaarbu servisi...pie 2500 veel piskaiti kasrbas nonemmshanu un uzlikshanu 2022-12-17 16:13

Rudaabestija  1 1 Jebkura automātiskā ātrumkārba ir 50 % no auto vērtības, ja mašīna ir jau 10 gadus veca, es atdotu šrotā un skatītos pēc citas, jo kārbas remonts dārgs un garantijas nav! 2022-12-17 18:29

janisb    1 Nez, ko tur vēl šifrēt, ja pēc kļūdām sajūgu vadības sistēmās nepietiekams spiediens... 2022-12-17 19:17

Dvinsky    1 @Erika - ar manuāli mūsdienās tik kapeikfisēji un wannabe rallisti braukā. Pie savlaicīgas apkopes automāti jūk reti. Izņēmums ir pirmās robotkārbas, tās gan bira. 2022-12-17 19:41

tracer    1 Piekriitu dvinsky..volvo tik peec pusmiljona kaarba saak normaali slegties:D.to tev pateiks katrs izpuuteja gals:) 2022-12-17 22:33

etc  1   Dvinsky, pasaki man, cik noiet automāts? 200 k... 300 k? Un tad neizbēgams remonts. Manuālis noripo 500 k bez remontiem, ja nu vienīgi tajā laikā sajūgs nokaujas. 2022-12-18 11:31

etc  3   Vēl pastāstīšu, kā notika kaimiņam - aizbrauca makšķerēt, piebrauca pie upes, pārnakšņoja, no rīta auto nekust - kārbai kirdik. Toreiz cenas bija vēl latos, atdeva par kārbas remontu 800 LVL.
Tāpēc kopš 1995. gada visas manas mašīnas bijušas ar manuāli. Ja placī redzu "tomātu", tad eju tam ar līkumu.
2022-12-18 11:41

erika  2   Dvinsky-automātu pērk tikai tie, kuriem nauda birst no gaisa, pārējie domā ar galvu, perspektīvē. 2022-12-18 12:47

Dvinsky    1 @etc - man bija Pajero automāts, nobraukums 250k, kārbai 0 problēmas, tāpat arī Qashqai, tam 350k nobraukums. Tagad it Tiguan, arī tomāts. Tam gan neliels nobraukums, ņēmu jaunu. Jaunībā esmu atbraucies ar manuāļiem, tagad gribās komfortu. 2022-12-18 12:53

av2    3 Lai 20 gadsimtaa spaardiitos pa pedeelliem, piemaksaajiet, negribu. Braucu ar autmaatiem peedeejos 25 gadus, zero probleemu. ZF karbas vispaar super, liek iekssaa manuaalajaam visos robos. ne velti sporta autinni visi tagad atsakaas visaadiem divsajuugiem, manuaalajaam bet liek ZF automatus. 2022-12-19 01:36

lielpupe  1   elkoniisha balsti un shalliites saseejeeji arii sagaadaati? ;) 2022-12-19 11:12

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu