Kondicioniera kompresors un tā maiņa
Skatījos video, kur tika teikts, ka kondicioniera kompresors strādājot visu laiku. Tāpēc tas nolietojas, neesot remontējams un jāmaina. Ja tas tiesa, tad kāds ir kompresora resurss? ja gadījumā pērku lietotu Golf 5, tad visticamāk kompresors būs jāmaina. Kādas izmaksas? Paldies!
Freddy Krueger
1
Labi, ka pierakstīji beigās to golfu, man jau gribējās par rūpnieciskajiem stāstīt.
Principā, kā jau jebkurš dzelzis, plīst arī condition sūknis (pat neesmu pārliecināts, vai auto versijā ir kompresors), BET - tas, tā pat kā jebkura auto iekārta, ir tieši atkarīgs no blīves starp stūri un sēdekli... Tā ka diapazons - visplašākais. Izmaksas droši vien arī variē atkarībā no servisa, bet par freona uzpildi ar kādām ~ 50 nauidiņām jārēķinās gan.
2023-07-11 12:52
Simbioze69
1
2
Ja pērk kaut ko lietotu, tad, iespējams, būs daudz kas jāmaina - starteris, ģenerators, akumulators, ja vēl start-stop, tad arī dzinēja ķēde.
Labā ziņa - ja saplīst lietotais auto, tad kamēr sakrāj naudu remontam, auto var stāvēt pie pakša.
Bet, ja jaunam līzinga auto nesamaksāsi ikmēneša maksu, tad gan iedzīvosies bankrotā
2023-07-11 13:41
Lucky 1 Nepērc neko, kas jau pirmšķietami rada aizdomas par nevajadzīgiem tēriņiem. 2023-07-11 18:00
Skudiss 3 1 Štrunts par kompresoru, bez tā arī var braukt. Bet lūk stūre, tā cita lieta, bez tās jau nu tok nepabrauks. Tā arī griežas un tiek čamdīta, slidināta, un ar nagiem plēsta. Stūri lietotu neuzliksi jo kas zin kāds rukožpps to apgrābstījis. Tāpēc labāk jau ar trambuli un pie tam vēl pašam nekas nav jādara, tik pie trubas jāturas. 2023-07-11 19:46
anis 1 Vai tad kompresors nedarbojas tikai tad kad to ieslēdz? Vai brīvgaitas sajūgs atcelts? Ja nav,tad būtiskas ir motostundas un darba apstākļi-karstumā krasi pieaug spiedieni-tas ir slodze,kas strauji paātrina galu... Daudzkārt ir piedzīvots,ka strādā,bet slikti! Pēc iedabūšanas aukstuma ražotspējas parametros,prieki ir īsi-kompresors nojūk pilnībā... Kādreiz SIA NĒRINGS darbojās ar auto aukstuma kompresoru remontu-gluži sakarīgi! 2023-07-11 21:47
janisb 1 vag grupai kompresori lūzt reti, un pārsvarā galēji neadekvātas ekspluatācijas rezultātā, biežākais bojājums ir kondicioniera radiators. nākamajā vietā devēji, pēc tam trubas. Kompresors, (ja nopirkts strādājošs) visdrīzāk pārdzīvos kārbu, motoru, visu piekari, elektriskos logus u.c. 2023-07-11 21:51
jumper
1
2
Kondicionieris protams ir patīkami, bet kaut kā labu laiku cilvēki bez tā ir iztikuši. Pirkt lietotu auto un domāt ka plīsīs kondicioniera daļas ir muļķīgi. Bez tā var braukt.
Daudz vairāk būtu jāsatraucās par to detaļu bojājumiem, dēl kurām auto būs jāliek pie sētas.
2023-07-11 23:34
tracer 2 1 nu gan probleema😃.atrodi kadu babuli no oho..un drebulji paarnems tavu kermeni..kondisku nevajadzees pat😃 2023-07-12 18:42
Zanis99 Pērkot lietotu golf 5 vairāk būtu jāsatraucas par sapuvušu virsbūvi un nodzītu motoru, nekā par kompresoru. 2023-07-15 19:50
av2
Nedomaaju LV vajag iipassi tyo kondicionieri autinnaa. Bety, pr skaadi neneek, it sevisskki, ja ir pierasts.
A taa, jauns oem kompresors maksaas 3x dargaak, kaa aftermarket. Nomainiit nav sarezzggiiti. Uzpildiit leetaak to buus izdariit specializeetaa servisaa, nekaa passam iegaadaties vakuma suukni, freona kannu, un savienossas gauge kitu.
Starp citu, biezzi vien nobirst nevis pats kompresors, bet elektriskais clutch , vai tikai taa guultnis.
2023-07-26 23:41