Kāpēc auto bremzējot raustās?
Nomainīju priekšējos diskus, klučus, sasmērēju vadīklas un virzuļus un tad sākās...mazliet piebremzējot lielākā ātrumā riktīgs drebulis. Montāžu pārbaudīju, nekas nemainījās. Priekšējiem diskiem ir 2 cilindri blakus.UuPIS 2 1 ABS 2023-10-26 18:21
kanis 1 Ja izbraucot no rīta pirmie bremzējieni ok bet pēc tam sākās, pārplīsušas ribas kas diskam pa vidu. Pabremzējot disks uzsilst u izplešas tur kur pārplisušās ribas paliek biezāks un bremzējot drebinās. 2023-10-26 18:38
Arnolds
Diski tikko no veikala, diezin vai tur ir kāds kāds plīsums.
Vai, ievietojot jaunus diskus un klučus, tas varēti ietekmēt ABS? Virzuļi ir iebīdīti gandrīz līdz galam un vadīklas maksimāli izvirzītas.
2023-10-26 21:10
vecais_runcis 3 Uzliekot jaunus diskus kārtīgi nenotīrīji piegulošās virsmas 2023-10-26 21:29
janisb
*)pakāļā ar mēdz būt bremzes, un ja nav trumuļi, tad ir diski
*)ja vibrē priekša, kur viss mainīts, tad jāskatās piekare, gultņi, sviras pusasis, ja tādas ir.
2023-10-26 22:19
kruumaajs 2 Ja stupicas sēžas vieta ir notìrìta , bremžu suporta virzuĺi brīvi staigā, uzliku sēžas vietas iztìrìtas tad ir tikai viens risinájums: jáizmēra ar mikrometru bremžu disku novirze. Ir speciāls instruments ar ko to var izdarīt normálá servisá. Ir gadījumi ka stupica met un ir gadījumi no prakses kad par jauns Brembo disks ir ar defektu, neiekļaujas pieĺaujamás pielaidēs.Nekas tur nav sarežģīts, pat bez mikrometra var to pārbaudīt. 2023-10-26 23:46
tracer 2 riepas ar var buut liikas..seviski ja lietotas pirktas 2023-10-27 06:54
Simbioze69
1
nekvalitatīvi diski. Ja nebūtu notīrījis vadīklas, tad varētu teikt, ka savērpi tos.
Ja no lētā gala diski, tad var mēģināt pievirpot, jo nez vai rez.d. pārdevējs kaut ko mainīs pa "garantiju"
2023-10-27 08:52
donKihots 3 Tas viss ir jājauc ārā un jāliek vēlreiz, rūpīgi visu apskatot, vai viss pareizi strādā, vai nav kaut kas palaists garām (iedilums vadīklās). Pirms brāķēt jaunos diskus, var uzlikt vecos un pamēģināt, vai arī ir tāpat. 2023-10-27 09:38
av2
3
Principaa, bremzzu diskiem palicis kas apakssaa. Pietiek ar to. Pat leetaa gala diski nevibree uzreiz parasti, bet peec pirmaa kaartiigaa brauciena , uzkarssanas un ...kaartiigas pellkkes.
A taa, gruuti pateikt. ABS vibraacija ir specifiska, to sajaukt ar ko citu ir gruuti.
2023-10-27 12:03
ruk
2
Man nepatīk minēt un tērēt naudu n-tās reizes, ja raustās bremzējot, bet neraustās stūre, tad varētu būt pie vainas aizmugurējās bremzes, ja raustās stūre , priekšējās.
Eksistē tāds instruments , kā pulksteņtipa indikators. Parasti pats izmantoju šo modeli https://shop.mitutoyo.de/web/mitutoyo/en_GB/mitutoyo/1300888710750/Dial%20Indicator%2C%20Lug%20Back/
$catalogue/mitutoyoData/PR/2046S-09/index.xhtml;jsessionid=C41240C27861E28835D15EB0918A5C7D protams, eksistē arī krietni lētāki , un neaizmirsti arī magnētisko statīvu. Ar indikātoru paskaties nevienmērību gan stupicas sēžas vietai , gan diskam , lai saprastu no kurienes rodas ķibele. Diski arī no kastes jebkuram ražotājam var gadīties brāķi. Lētajiem ražotājiem mēsli ir de-facto. Un nekādas virpošanas nav jēgas taisīt.
Vēl kļūšu pavisam nepopulārs starp īstiem mužikiem - kad skrūvē, ellē ratā, paņem dinamometrisko atslēgu. nav dārgas. Lētas var pat pa kādiem 20 Eur pat sadabūt. Iemesls - nebija laiks pašam samainīt riepas, iebraucu servisā, fiksi pārmainija , protams, ne ar dinamometrisko. Pirmā straujā bremzēšana no xxx līdz 20km/h un turpmākās bremzēšanas ar vibrāciju. Ne vien pārvilktas skrūves ātrāk plīsīs ņemot līkumus , bet arī taisa nevienmērīgu mehānisko spriegumu gan stupicās, gan bremžu diskos. Metāls uzkarstot kļūst mīkstāks , un nevienmērīgie spriegumi var viņus savērpt. Praksē esmu bremzējis līdz oranžiem rotoriem, tos nesavērpjot, bet savērpis ne-oranžus. Tas pats - ar karstiem trāpīt peļķē vai sniegā.
Un protams - riteņu skrūvēm ir pareiza pievilkšanas secība , ko būtu jāievēro. Es par personīgi velku divos etapos - pirmais līdz 40Nm, otrais līdz 110 vai 120 , kādu nu ražotājs parakstijis - atkarīgs no stupicas sakausējuma, un tapu/skrūvju/uzdriežņu klasēm, skrūvju skaita, un auto ģeometrijas
2023-10-27 19:24
Anastasija1997 2 1 ABS 2023-10-28 10:11
kristians31 Tā gadās ar jauniem diskiem kad tos jaunus uzliek kārtīgi nenomazga ,un pirmajā braucienā strauji nobremzē,tas nepiestradajas un deformejas 2023-10-28 11:12
ruk
1
2
ABS nu galīgi neizraisa auto raustīšanos. ABS nostrādes laikā būs dūkoņa ABS sūknis dūc - ja ieklausās, dažām mašīnām aizedzes ieslēgšanas laikā var to skaņu dzirdēt, kad ABS sistēma iziet paštestu. ABS vienīgā pazīme bez skaņas ir tas, ka bremžu pedāli "sit atpakaļ"
Tāda sajūta, ka daudzi šeit par ABS ir tikai dzirdējuši , bet , šķiet, ka vai nu panikā nav piefiksējuši kas īsti notiek, vai arī par vārgu, lai pedāli tik stipri nospiestu līdz iedarbojas.
par nenotīrītiem diskiem - varētu tā būt , jaunajiem ir tāda eļļaina figņa pa virsu - lai veikala plauktā nerūsē. to vajag rūpīgi notīrīt. Man vislabāk patīk tieši valvoline bremžu tīrāmais , wurth vajag krietni vairāk. uzpūt un tīri ar svaigām salvetēm , tā kārtīgi tīri, un ar nitrila vienreizējiem cimdiem. Maini cimdus, ar pirktiem neskaries pie notīrītiem diskiem.
un jā, kad vara vai kādu smēri lieto - nekas nedrīkst nonākt uz bremžu diska vai bremžu kluča virsmas. To smēri vajag ļoti ļoti maz. vari paņemt BMW oriģinālo paciņu, sapratīsi cik maz vajag, plus - man patīk, jo nav vara, bet laikam niķeļa bāzētā, kas tur augstāku temperatūru.
Nezinu gluži kādi tev bremžu suporti - varētu bildes iemest. Ja ir metāla vadīklas, kas slīd pa gumiju, tur tikai piemērotu lubrikantu - nekādus solidolus, vara smēres vai ko nu tur. Jebkas no naftīgajiem liks tai gumijai uzbriest un ieķīlēs suportu.
2023-10-28 12:45
iiq 1 Aizdzen uz bremžu stendu. Domāju ka tur pateiks priekša vai aizmugure tad... 2023-10-28 21:54
cangals__57 1 bremžu cilindri nepiespiežās vienmērīgi pie bremžu diska ,vai suportā vadīkles netīras un aprūsējošas 2023-10-29 10:08
tracer 1 man pirmdienaas bremzeejot stuure krataas😃.taa triice uz rokaam izstarojas pat😃 2023-10-29 15:03
daris Abstrakti izsakoties = diski mīkstāki par klučiem . 2023-10-29 18:25
daris Ideāli diski un kluči no viena ražotāja . 2023-10-29 18:25
Gusts
2
Uz kādu autoservisu neesi mēģinājis aizbraukt ??
Pat ja tev te visu ko paskaidros --tu pats neko taču nedarīsi..jo esi baigi gudrs)))
2023-10-31 19:05
Arnolds
Jā, jauno disku tīrīšanai nepievērsu pienācīgu uzmanību, rūpnīcas eļļu noslaucīju ar acetonā mērcētu lupatu. Arī vadīklas ir mazliet padilušas.
Serviss ir laba vieta kur atrisināt problēmu, vēl labāk ir iet uz autosalonu.
Uzklausot citu pieredzi ceru ar minimāliem ieguldījumiem tikt uz ceļa un mazliet piepelnīties veicot sava auto tehnisko apkopi.
2023-11-01 00:26
Gusts
1
Arnij ,ja tu vari dabūt izdruku no bremžu ruļļiem un to parādīt ,tad varu tev attālināti dot
ar interenta palīdzību tiešraidē remonta laikā sniegt konkrētus padomus ,norādījums diagnostikā un remontā ar minimāliem finansu resursu ieguldījumiem.Ar nosacījumu ,ja kādam tur rokas neaug no pakaļas))
Un --""vēl labāk ir iet uz autosalonu."" tev derētu zināt ,ka autosalonos ar remontiem nenodarbojas(ja vien negribi jaunu auto pirkt)
--tikt uz ceļa un mazliet piepelnīties veicot sava auto tehnisko apkopi.--interesanti ,ka tu vari PIEPELNĪTIES veicot SAVA auto teh .apskati))??
2023-11-01 19:27
Atbildes 1 līdz 22 (kopā 22) |