kaa tas iespeejams?

autovaditaaji maksaa celja nodokli.maksaa akcizi benziinam.maksaa pvn benziinam.pedrkot autodaljas arii maksaa pvn.maksaajums maksaajuma galaa
un pretii velosipeedisti..nemaksaa pilniigi neko valstij
un smiekliigaakais ka izmanto auto brauceeju celjus.un veel pageer lai mees autobrauceeji veel buuveejam shiem velocelinjus..
kaa shitaadi likumi iziet cauri? vot nesaprotu.

LaskovijMerzavec  2 6 Hmm, kkā neatceros, ka veloceliņus kāds prasītu būvēt no auto naudas!

Un vēl tie gājēji, kas iet škērsām un auto jābremzē pie katras pārejas!

Un tie putni kas lido pāri un palaiž balto, tieši uz ….


/… grūša dzīve tiem pamatskolas beidzējiem, visu laiku ir par ko satraukties…/
2024-01-26 08:27

Salsss  2 3 nesalīdzināmi lielumi, greiza loģika, kas būs nākamais kam ķersies klāt - gājēju ietves? tas vispār nav pretstatāms, autobraucējs un velosipēds, kā var līdz šitam nokļūt un tad vēl cepties. Apbrīnojami. 2024-01-26 08:55

TikaiTu  2 6 Tračuk,a Tu nebrauc pa tām briesmīgajaam ielām - laid ar savu autiņu pa veloceliņu kā lielais...vismaz bedres nebūs! Un vispār -rokas nost no velosipēdistiem! Sezonā es arī braucu pa veloceliņiem un elpoju svaigu gaisu- pārsēdues arī Tu un tā Tu palīdzēsi graut valsts ekonomiku, piedevām dabūsi smuku sejas krāsu 😛. 2024-01-26 09:14

Bazhix  1 7 Daļa no autovadītājiem, atbilstošos laika apstākļos, ir arī velovadītāji. Viņi samaksāja ceļa nodokli par gadu, un ceļu grib izmantot arī tajos brīžos, kad nepārvietojas ar auto. Un tieši priekš viņiem tika izveidotas supergludās velojoslas :) Un, tā kā velobraucēji nav tik sīkmanīgi un skopi kā taksisti, viņi ļauj šo infrastruktūru izmantot arī tiem velobraucējiem, kuriem kaut kādu iemeslu dēļ automašīnas nav :) 2024-01-26 09:41

donKihots    3 Velojoslas, veloceliņi ir pilsētās pamatā, un pilsētu infrastruktūras izbūve, uzturēšana pilnībā gulstās uz pilsētas, pašvaldības budžetu. Autobraucēji akcīzes nodokli, PVN, auto ekspluatācijas nodokli maksā valsts budžetā un par to naudu tiek būvēti, remontēti, uzturēti valsts īpašumā esošie autoceļi, nevis pilsētu ielas. Var būt valsts nedaudz kaut ko piemet maģistrālajām ielām. 2024-01-26 10:13

Epifanija  1 1 Veloceliņi jau netika būvēti uz auto šosejām, bet gan sadalīja uz pusēm gājēju ietves, tagad gājējiem ir uz pusi mazākas platumā ietves! 2024-01-26 11:30

DanaL  1 6 Ierieb viņiem, pats pārsēžoties uz velo. 2024-01-26 12:17

Rego1  1   Nesaproti? LR mafija! Ušaks iesāka ar veloceļiem, un ,, bezpriģela,, atbalstīšanu uz automaģistrālēm. VCakar braucu pa Jūrmalas šoseju atļauto 90km/st, kā jūs domājiet kas brauca pa bāni tieši pa vidu????????......... Pareizi, tas turējais ar šekumdrilli un iespraudis sarkanu lampiņu ričukam ....dir.......ā. Varēja arī sev!!!!! Un neko, brauc uz nebēdu saņemdams palamu kā sunim ,, Ušaka ceļu mironis,, 2024-01-26 12:26

Lexx  6 5 Pirms gadiem 30 tev pat slimākajos murgos nerādījās ,ka pēc laika par LV prezidentu kļūs izvirtulis --pederasts un par premjeru izbijusi bandīta palaistuve..
Un šodien tu bŗīnies par nepamatotiem nodokļiem??))))
2024-01-26 14:17

jozolsen      Veļikus nereģistrē. Nav iespējams aplikt ar nodokļiem..
Variants būtu pie pārdošanas uzlikt vienreizējo akcīzes nodokli ar uzlīmīti, kā alko!
2024-01-26 14:55

jozolsen      Juridiskie formulējumi. Jāmaina?
Ceļu satiksmes dalībnieki- transprtlīdzekļi, kuri atrodas uz ceļu braucamās daļas.
Un tagad vēl Trotuāru braucamie? Pat nezinu kā viņus nosaukt!!
2024-01-26 15:33

TikaiTu  2 3 Oi, tračuk, kā man šitas patīk - es ar savu velosipēdu minos pa smuku celiņu un ar baltu velti ,bet Tu par to maksā,bet pats brauc pa bedrem.😛🥰 2024-01-26 16:00

LaskovijMerzavec  2   Jā, cilvēks ar izglītību papriekš paskatās elemantāras lietas, cik tad nodoklos ienāk, cik tiek izterets celjiem un tad ar konkrētiem argumentiem runā….

Bet pamatskolas taksistam, kāršu gēnijam - priekš kam tādi sīkumi - no rīta uzceļas un evrika, viss skaidrs - riteņbraucēji par manu naudu par velti brauc! Šāda NETAISNIBA!
2024-01-26 17:02

lapsa_13  1   95% velobraucēji ir arī autobraucēji,labs velo ir vienkārša auto cenā,autoceļi ir koplietošas ceļi,Latvijā velo ceļu praktiski nav,ir tikai velo/gājēju ceļi pilsētvidē,pa kuriem lielākoties ar velo pārvietoties kaut cik normālā ātrumā ir bīstami. Ja par bīstamību,tad tieši velobraucējiem Latvijā ir bīstami pārvietoties pa koplietošanas autoceļiem...jā melnās avis ir arī starp velobraucējiem,tāpat kā starp autobraucējiem,tik tos pēdējos mēs mazāk ievērojam,jo viņi pārvietojas ar to pašu ātrumu kā citi autobraucēji. Vidēji statistiskais velobraucējs ar velo gadā nobrauc trešo daļu no attāluma,ko veic ar savu auto un vienlaicīgi nevar braukt ar abiem,atšķirība tik tā,ka vairāk piedomā pie savas veselības,mazāk streso... 2024-01-26 17:21

Lexx  1 2 AAE --pilsoņi nemaksā gandrīz nekādus nodokļus savai valstij,taču viņiem ir pieejama bezmaksas ausgtākā izglītība ,medicīna un citi "prieki"/
Rašids Al Maktums´:
"...Es gribu ,lai mani ļaudis dzīvotu labāk TAGAD,lai viņi mācītos universitātēs TAGAD un lai viņi būtu veseli TAGAD ,bet nevis pēc 20 gadiem ....Varas lomas būtība ir tajā ,lai radītu apstākļus ,kuros ļaudis spētu realizēt savus sapņus un ambīcijas.Bet ne apstākļos ,kuros TIKAI varai tiek nodrošināta kontrole un iespējas ."
2024-01-26 17:26

Reds  2 2 1. vairumā gadījumu ir uzvilkta balta līnija uz ietves - tas nav nekāds veloceliņš, bērni, sunīši, kaķīši, pensionāri un liela daļa pārējo to nerespektē tā, lai pa to brauktu kā pa veloceliņu. Nerunājot par to ka ietves kvalitāte ir burtiski gājējam paredzēta un nekam ātrakam par rīta joggeri.
1.1. ja to dara uz ielas, tas vienkārši ir debīlisms, ja riteņbraucējs nespēj iekļauties satiksmē atbilstoši noteikumem, vai nemaz nezin noteikumus, tad lēnā garā pa ietvi, kamēr iemācas. Tiek sašaurināta iela bez vajadzības, kas pie mums jau tāpat nav nekāda platā.
2. Tādās pilsētās kā piemēram Rīgā vispār nav ko ņuņņāt - paši savelēja A/Par, kam sauklis "pilsēta bez cilvēkiem" vai kaut kas tādā garā UN progresīvos, kas ir galējais komunisms - tie cilveki pat nespēj pieņemt ka kādreiz varētu ar darbu nopelnīt kādu vērtīgu nieciņu, kur nu vēl mašīnai, līdz ar to arī visa politika ir vērsta uz to ka ir jalikvidē jebkāda saimnieciskā darbība un viss ir jāpārtaisa par zaļo zonu, jo taču "zem asfalta ir pludmale".
2024-01-26 17:29

Felix      Trakākais, ka tieši viņi tos ceļus izdangā! 2024-01-26 20:37

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu