Automašīnai strāvas noplūde
Divu diennakšu laikā akumulators nosēžas līdz 8,4V, kā atrast iemeslu?
tressko
uzlādētam aķim virknē japieslēdz (massas klemmei) multimetrs uz 10A
janodrošinās, ka ir nofiksēti durvju atvēršanas punkti kas ieslēdz signalizāciju, jaaizslēdz mašīna, pēc desmit minūtēm ja sprieguma kritums multimetrā ir lielāks par 0,03 a
tad ir strāvas noplūde, ja vien pašam aķim nav bojātas plates un pašizlādes īssavienojums.
respektīvi - ja multimetrā ir lielāks sprieguma kritums, velk laukā pa vienam drošinātājus un meklē vainīgo ķēdi kur ir īsais, kamēr dabon to vajadzīgo rādījumu
pm varu iedot labu elektriķa nr
2025-05-13 15:57
Blackwolf
Vēl viens veids---izslēdz aizdedzi.Un velc laukā pa vienam drošinātājam un ar kontrollampiņu pārbaudi abas izvilktā drošinātāja ligzdas klemmes..lampiņa degt drīkst tikai no vienas puses, ja lampiņa deg abās pusēs ,tad tur pa ķēdi meklē īso.
var ar multimetru ka kolēģis jau stāstīja,taču ar to iR jāprot darboties.
P.S. ja tev ir piekabes kontaktigzda ,tad vari sākt ar to ..bieži vien īsais ir tieši tur ..
Ar šāda veida aķu izlādi šodien maz kas grib ņemties..Jo šeit vajag domāt un tiešām zināt
Pieņem tressko piedāvājumu par laba elektriķa iedošanu..tas būs lētāk un ātrāk.
2025-05-13 18:30
Svimpis nu, iespeejams, ka 30 gadus vecam neBMW shie padomi dereeja :D 2025-05-13 21:37
av2 Akki , ar labu slodzes testeri, paarbaudiiji vispirms.... pirms saakt mekleet ko massiinaa passaa ? 2025-05-14 00:55
Blackwolf
tu swimpi ))) ok ,ko tad tu gudrais vari ieteikt šodienas auto???
Davai ,liec laukā savu super gudrību)))
Un kaut tu piedzēries rota vīrusu dabūtu
2025-05-14 14:46
Blackwolf
""Ja kāds zina kāda izskatās slodzes dakša,tad tas vēl nenozīme ,ka šis kāds ar to prot arī rīkoties"
Staļins
2025-05-14 14:52
Svimpis ko ieteikt shodienas auto? Braukt uz SPECIALIZEETU servisu. Pasham tur nav ko dariit. Ja nu vieniigi [tiiri savai interesei] var paarbaudiit pamatlietas - vai aizveerti/aizveras visas durvis, baguuzis n shit. Vai negljuko ruckas [ja aktiivaas]. Ko vairaak vareetu staastiit par BMW, bet arii - to nav jeega dariit cilveekiem bez priekshzinaashanaam. 2025-05-14 21:05
anis Busam pie vainas bija masas slēdzis. Shema pavisam vienkārša,bet kamēr pielec... 2025-05-14 22:21
Blackwolf
21:05
Ka jau teicu--tu te neplāties ar savu ""gudrību "",ja izņemot specializētos )))neko citu nevari pateikt..
Nevienā specializētajā ne ar Maxi das ,ne ar launch ,Ne autocom ,NE bOSCH ,ne vexdiag ne citu scaneri nenoteiks īso..
Ja mērkaķim noliek apkārt 50 komjus ,tas vienalga paliks nejēga mērkaķis.
Auto diagnostikas kompis problēmas nerisina ,tas vien palidz norādīt ceļu uz risinājumu..bet tur jāprot domāt,,kas mūsdienās paliek par retumu
2025-05-14 23:04
Ieva_no_Kurzemes Pārbaudi visu elektrības ķēdi, gan atradīsies "vainīgais" :) 2025-05-15 15:08
Svimpis blackwolf - neblameejies. varu paskaidrot: BMW gadiijumaa nevienu no tiem kraamiem neizmanto. Izmanto INPA, ISTA D/P/+, Standard tools. Skata IBS sisteemas datus u.c. specifiskas lietas. BMW gadiijumaa nav taadu ´´īso´´, jau 30 gadus tiek izmantoti IPS sleedzi, CAN/BSD/u.c. datu kopnes. Ieskaitot iemidzinaashanu/modinaashanu katram blokam. Attieciigi - ja neceert teemu, labaak nevirini muti :) 2025-05-15 22:46
Blackwolf
swimpi--nemuldi--tu pats neapjēdz ko esi sarakstijis..klauns tu esi..
Ja tev īsā meklējumos slēdz klāt kompus un gudri runā ,tad kā likums ,,tie tirliņi neko neatrod..
2025-05-16 21:40
Svimpis ok, blackwolf, no pirmdienas piedaavaaju LJOTI labi apmaksaatu darbu. BMW diagnostika. Ieskaitot straavas nopluudes. Atalgojums - 5 ciparu taadam izcilam specam kaa tev. Darba grafiks - briivs. Apjoms - peec veelmeem. Prastajiem darbiem [ko izjaukt, saskruuveet] - buus paliigi. Kaadus iemeslus mineesi, lai nolektu? 2025-05-16 23:33
Blackwolf
man ir darbs .Un tas ir savs darbs .daru to ,kas patīk ,kas sagādā baudu.
Vēl ne visai sen es nodarbojos auto remontiem ,diagnostiku ,dzinēju remontiem ,reikas, sūkņi, ritošā, apkopes (sarežģīts darbs pēc specifikācijām) ..ir automeha sertifikāts ..attestēts LV ,parasktīts ASV ..man tas viss patika ,,strādāju daudz ..365 dienas gadā vairākus gadus no vietas..bieži bija vienlaikus 2 vai trīs auto dažādām sarežģītības un tehnisko grūtību pakāpēm.
tieši pa tavu līniju--kādam BMW bija problēmas ar pastiprināta aķa izlādi ...ok ,kolēģis daudz ko parbaudīja..,taču..un īsta vaina tika atrasta naktī kad atklāju kaut ko nejēdzīgu--masas vads oriģinali bija piestiprināts pie motora alumīnija balsta ķepas padušku ,bet uz motoru nezvanijās---alumīnija balsta kronšteins nalaida cauri masu!!!! tas pats bijis ar opeļu akb klemmēm ..tieši masas klemmes -metāls--nelaida cauri strāvu !! tad kādam japāņu auto strāvas noplūde--2 dienas un sveiki..pielaist nevar..ģeneratora enkura divrindu gultnis kolektora pusē --tik maza maza atstarpe starp šo gultni un kolektoru ,ka tur sakrājušies puteķļi radīja nelielu īso ,palielinātu slodzi un auto miega režīmā lādēja aķi laukā..
Bet es vnk no tā darba pārdegu un to pametu..tādas lietas notiek ..
un šāda veida diagnostikai kompji ne visai der ..tikai sākuma stadijā ..vari parbaudīt vai tev visi bloku ,sami un citi kontrolieri sarakstīti un atpazīti..
lielajos servisos neviens negrib krāmēties ar lietām ,kurās pamatīgi jāiedziļinājas..tur jādomā ,daudz jāmācās un arī naudas mazāk ne kā tiem ,kuri dauzās ar ritošo..(privāti)
Daudzi no elektriķa darbiem pārgājuši uz ritošo--reiku tu paņem par 300 ,atdod par 400 un vel par darbu 150// amortizatorus zach--par 80 ņem ,atdod par 110 ,par darbu par diviem amiņiem 30 eu.utt..Nea ,es vairs nestrādāju par mehu ,vnk zinu no kolēģiem ,kuriem šad un tad dodu kādu konsultāciju.
Un runājot par diagn ,ierīcēm ,tad šodien daudzām ir wi-fi,tas i
2025-05-18 00:09