Kaa tur iisti ir? man ir jaamaina auto zobsiksna. Vai rullishi un uudenssuuknis ir jaamaina? Kemi servisaa apgalvoja ka vajagot. auto ir 2000.g peugeot 306.
orinoko7 Tā arī ir. 2005-09-16
Jo9
cik man zinams, tam nav sakara ar auto vecumu, bet gan ar nobraukumu...
kadreiz jau viss ir jamaina... :)
2005-09-16
elektron
modeli, unmik, pateicu lai spečuki kas saprot no aoto, paskatiitos un pateiktu: "tiktieshaam, shim modelim udenssuuknja piedzinja ir no galvenaas zobsiksnas, un tas ir obligaati jaamaina" vai arii "shiem modeliem uudenssukna resurs ir liels, un tas nav jaamaina pie siksnas mainas"
Saprati, advisor?
2005-09-16
Izmiileeshu_beibi a es domaaju,ka domaajoshs servisa darbonis mainot siksnu arii pateiks-ir vai nav jaamaina.cik km nobraukts? 2005-09-16
elektron 100 000 km 2005-09-16
atkal Ja godīgi, tad kemi servisā diezgan lieli lohi strādā.Kad paveero viņu darbu tad vairāk par zapiņu vieņiem uzticēt nevar.... 2005-09-16
udugs Ja jau pašam jābrauc tad labāk nomainīt visu kā prasa rūpnīcas tehnoloģija , lai arī brīžiem rezerves daļu kvalitāte ir zema . Iesaku šādu darbu laikā būt tuvumā un savākt vecās daļas . 2005-09-17
arrrsss neticiet visam ko jums apgalvo servisos,vini ir ieintereseeti vairaak nopleest no jums,ja tu pats neko nejeedz,taatad paarmaksaasi,liec lietaa savu logiku,shajaa gadiijumaa ar zobsiksnas mainu:ja suuknis un gultnji griezhas bez aizkershanaas,nechiikst nava aksiaalu kustiibu,tad viss kaartiibaa un nekas nava jaamaina,ja zobsiksna ir elastiiga bez plaisaam,nava citiem bojaajumiem,taa kalpos veel ilgu laiku. 2005-09-17
tolkins
Tas jaaskataas kaads ir pats uudenssuuknis,kaadi dilumi zobiem vai virsmai:)Gultnji jaamaina obligaati,ja vien veelies,lai buutu garantija darbam un pats vareetu droshi un ilgstoshi braukt:)
Bija gadiijums ar vienu Opeli.Nenomainiija gultni un nokurinaaja siksnu-beigaas 16liiki vaarsti+jauni gultni un viss paareejais:)
Taa kaa ekonomeejot dazjus desmitus latu neko dadz neieguut:)
2005-09-17
Piramidons Principā pēc remonta tehnoloģijas pie šāda nobraukuma ir jāmaina siksna kopā ar visiem rullīšiem un sūkni. Zobsiksnu neskata pēc plaisām,dumiķi - bet pēc nobraukuma. Tas ir likums normālam meistaram. Un garantija auto īpašniekam. 2005-09-18
armandoz varētu gan konkrētāk auto marku nosaukt... tad komentu birums būs iespaidīgāks..... :) pēc tā ka ū.sūkni ar zobsiksnu piedzen... šķiet ka opelīc.... 2005-09-20
bily OBLIGATI 2005-09-21
elektron Jā, armandoz, peugeot ir opelic, nu vismaz lidzīgs, nu arī ir stūre un 4 riteņi. Malacis! 2005-09-22
bently Sveiciens expertu brigaadei ;) Turpmaakai zinaashanai-autinjam skatoties peec nobraukuma ir jaamaina tikai ellja, filtri un sveces. Paareejo detalju mainju konstatee pie servisa apkopes, vai ja kas neshancee. Ja neesi galiigais aamuriits un uzmet aci uz datcikiem un paklausies kaa motors shancee tad nekaadu siksnu nevar nosvilinaat. Ja guultnis ir beigts vinjsh kauc un pat ar taadu guultni veel kaadu 1000 var nogriezt. Ja liec originaalaas vai sakariigu firmu detaljas neviens guultnis vai uudenssuuknis tik aatri nenobirs. 2005-09-30
berzins bently, tu īpaši gudrs neesi. Pēc nobraukuma ir jāmaina eļļas (pie nosacījuma, ja maiņas periods nav garāks par ziemas/vasaras sezonas sākumu) un zobsiksnas, kurām nodilumu nevar noteikt. Sveces var mainīt arī tikai pēc vizuāli redzama nolietojuma, nav obligāti pēc nobraukuma. Runājot par gultņiem, nevar teikt viennozīmīgi. Bet parasti gultņa nolietojums ir dzirdams ar ausi. Par ūdens sūkni esmu pārliecinās, ka nevajag mainīt kopā ar zobsiksnu. Tam resurss ir daudz garāks par zobsiksnas resursu. Pie nosacījuma, ja nav ūdens antifrīza vietā lietots. Rullīšus gan ir jāmaina. Neesu pārliecināts, vai viņiem ir norādīts resursa lielums, bet tie nemaksā tik dārgi, lai cieša miega labad tos nenomainītu. 2005-10-09