Ford Cougar Kupeja 1998 - 2002
Ford Cougar Kupeja modifikācijas no 1998.gada oktobra līdz 2002.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Ford Cougar 2.0i 16V | 2.0 Benzīns | 130 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Ford Cougar 2.5i 24V | 2.5 Benzīns | 170 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Ford Cougar 2.5i 24V | 2.5 Benzīns | 170 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Ford Cougar 2.5 i V6 24V ST 200 | 2.5 Benzīns | 205 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Šī Ford Cougar paaudze tika ražota no 1998.gada oktobra līdz 2002.gada decembrim. Mums ir informācija par 4 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Ford Cougar pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.5 litriem un jaudu no 130 līdz 205 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Ford Cougar vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir no 8.3 līdz 10.2 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.8 sekundēs ieskrienas Ford Cougar 2.5 i V6 24V ST 200 versija, savukārt visgausākais ir Ford Cougar 2.5i 24V, kurš šo ātrumu sasniedz 10.4 sekundēs.
Ford Cougar cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 600 EUR līdz 3100 EUR.
Vairāk informācijas par Ford Cougar KupejaGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2001 | 2400 | 2700 | 3100 |
1999 | 900 | 1200 | 1500 |
1998 | 600 | 700 | 1000 |
Ford Cougar Kupeja 1998 - 2002 fotogrāfijas
Atsauksmes par Ford Cougar
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 22 gadi) | Lietošanas ilgums: | 6`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 215 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Žiperīgs, ļoti izturīgs un sportiks auto, kā arī pievilcīga virsbūve, kas nepaliek nepamanīta.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums: | 21`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.9 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 290 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti jaudīgs un sportisks auto! Neskatoties uz to, ka automāts un neieslēdzot sporta režīmu, uzņems milzīgu ātrumu ļoti ātri. Dzīvē ekonomiskāks, ēd mazāk nekā rāda, pat necenšoties braukt taupīgi! Fantastiskas manevrēšanas spējas, līkumi un apdzīšana dod baudu braukt! Milzīgs bagāžnieks, pagaidām viss ko esmu vēlējusies ielikt, ir ietilpināts: Bērnu ratiņi, invalīdu ratiņi, 4 malkas maisi un vēl pāris brikešu pakas. Nolaižot aizmugurējos sēdekļus izveidojas milzīga guļamā platība, ja nu kādu apsvērumu dēļ izdomājat pārnakšņot auto :D Auto fantastiski reaģē uz visām darbībām, azarts ar tādu braukt! Priekšējie krēsli apsildāmi, ziemā nekad nebūs jāsaldē pakaļa. Kalpo ļoti labi. Attiecīgi priekš pārdošanas cenām un auto iespējām, aprīkojumam un kvalitātes, tas visticamāk būs izdevīgs pirkums! ja seko līdzi auto tehniskajam stāvoklim, tad prasa ļoti maz ieguldījumus!
Kā jau sportiskam auto aizmugurē nebūs pārāk ērti gariem cilvēkiem, bet auto sēdekļi super ērti, pielāgoti muguras izliekumam un ir vieta sēžamvietai! Diemžēl auto tikai 4 sēdvietas, bet ja neesi ģimenes cilvēks gluži kā es, tad šāds jaudīgs zvērs būs piemērots! oriģinālie spoguļi tādi jocīgi, pat mazie piesaules sargiem rāda šķībi :D Ja nav cinkotā krāsa protams šur tur parādās rūsa, kā jau šāda gada modelim! Varbūt pat pārāk jaudīgs, it īpaši man kad kāja tāda "pasmaga":p :D
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1600 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komfortabli braukt, sakarīga dinamika, liels bagāžnieks. Rūsa neuzbrūk, jo ir cinkota virsbūve. Izskatās daudz dārgāks, nekā maksā. Salons negrab. Uz servisu sanāk reti braukt.
Pilsētā neekonomisks ~ 13L/100
Atsevišķas detaļas ir sarežģīti dabūt, vai arī dārgi maksā pie oficiālā dīlera.