Honda Accord
Honda Accord tehniskie dati
2017. - . gads Jauda no 143 līdz 252 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 7.8 l/100km
Cena 9900 līdz 14 500 Honda Accord Sedans
2015. - 2017. gads Jauda no 150 līdz 281 ZS
Degvielas patēriņš no 7.4 līdz 9.2 l/100km
Cena 4400 līdz 8500 Honda Accord Tourer Universāls
2011. - 2012. gads Jauda no 150 līdz 201 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8.7 l/100km
Cena 5000 līdz 8000 Honda Accord Sedans
2011. - 2012. gads Jauda no 150 līdz 201 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 8.6 l/100km
Cena 5900 līdz 12 900 Honda Accord Sedans
2011. - 2015. gads Jauda no 150 līdz 281 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 9.4 l/100km
Cena 2000 līdz 5800 Honda Accord Tourer Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 150 līdz 201 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 9 l/100km
Cena 1100 līdz 7500 Honda Accord Sedans
2007. - 2011. gads Jauda no 150 līdz 268 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 8.8 l/100km
Cena 1200 līdz 3000 Honda Accord Tourer Universāls
2005. - 2007. gads Jauda no 140 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 10 l/100km
Cena 700 līdz 3400 Honda Accord Sedans
2005. - 2007. gads Jauda no 140 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 9.4 l/100km
Cena 700 līdz 2500 Honda Accord Tourer Universāls
2003. - 2005. gads Jauda no 140 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 10 l/100km
Cena 900 līdz 2800 Honda Accord Sedans
2003. - 2005. gads Jauda no 140 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 9.4 l/100km
Cena 500 līdz 3700 Honda Accord Hečbeks
2001. - 2003. gads Jauda no 136 līdz 136 ZS
Degvielas patēriņš no 8.6 līdz 9.5 l/100km
Cena 700 līdz 2300 Honda Accord Sedans
2001. - 2003. gads Jauda no 136 līdz 212 ZS
Degvielas patēriņš no 8.6 līdz 9.6 l/100km
Cena 500 līdz 1300 Honda Accord Hečbeks
1999. - 2001. gads Jauda no 105 līdz 154 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 9.2 l/100km
Cena 500 līdz 1500 Honda Accord Sedans
1998. - 2001. gads Jauda no 115 līdz 212 ZS
Degvielas patēriņš no 8.2 līdz 9.6 l/100km
Cena 3800 līdz 4000 Honda Accord Universāls
1995. - 1998. gads Jauda no 136 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 9 līdz 9.1 l/100km
Honda Accord kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Honda Accord ražots 2013. gadā | |||
2015 | 2 gadi | 10.5% / 8.40% | 101. no 129 |
Honda Accord ražots 2012. gadā | |||
2015 | 3 gadi | 10.5% / 8.40% | 101. no 129 |
2014 | 2 gadi | 9.5% / 9.10% | 73. no 129 |
Honda Accord ražots 2011. gadā | |||
2016 | 5 gadi | 11.9% / 13.20% | 55. no 127 |
2015 | 4 gadi | 10.5% / 8.40% | 101. no 129 |
2014 | 3 gadi | 9.5% / 9.10% | 73. no 129 |
Honda Accord ražots 2010. gadā | |||
2016 | 6 gadi | 11.9% / 13.20% | 55. no 127 |
2015 | 5 gadi | 11.8% / 13.90% | 38. no 125 |
2014 | 4 gadi | 9.5% / 9.10% | 73. no 129 |
Atsauksmes par Honda Accord
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 150 EUR (ap 21 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 73`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 990 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ja nav ielaista rūsa un tai seko līdzi, auto faktiski nerūsē, 3 gadus pēc kārtas TA ir 0 šur tur protams ka tagad parādās rūsas burbulīši, pēc mūsu sals ziemām un autiņam 13 gadi... bet nu ne kas traks(ir redzeti daudz trakāki akordi kur rūsa ir ielaista)
Zems degvielas patēriņš, braucot vienam ar pilnu bāku uz šosejas kruīzā 95km/h un 5 ātrumā degvielas patēriņš 4.5l/100km, pilna mašīna tad 5.5l/100km šoseja. Vidējais pilsēta+šosejas cikls 6l/100km tāpēc tāds vidējais patēriņš, bet pārsvarā tas ir drusku zem 6L jeb kā ražotājs norādījis - 5.8l/100km.
Diezgan plašs auto, divatā + 8 gadīgs bērns mierīgi nolaid beņķus, iemet matraci un komfortabli var pārnakšņot bagāžniekā jebkurā vasaras ceļojumā.
Kvalitatīva ´premum´ audio sistēma ar aktīvo subwooferi, priekš ikdienas pat neprasās labāku. Ritošā tur Latvijas ceļus ļoti labi, 4 gadu laikā esmu nomainījis tikai 2 bukses un 2 stabilizatorus ritošajā.
Sēdeklis ērts, pusādas, nobraucu no Rīgas līdz LT/PL robežai neapstājoties un pat negribējās izkāpt. Esmu 178cm garumā, vienīgi ja esi garāks tad varētu sākt būt pa šauru jo krēsla attālums man stāv pie beigu pozīcijas. Teikšu ja būtu kādus 5cm garāks, tad varētu būt problēmas ar ērtumu.
Laba un asa stūres vadība.
Ja atrodi nerūsējušu tad iesaku šo modeli, jo der gan agresīvākai braukšanai gan ģimenes izbraukumiem.
Man ir viens no pēdejiem 7. paaudzes kas noripoja no konveijera Japānā(facelift modelis), bet nav aux/usb oriģinālajā komplektācijā, kaut vai navigācijas radio ir šāda izeja, honda nepiedavā iegādaties atsevišķi(prasīju niponā) biju paņēmis ķīniesu brīnumu no ebay ko pieslēdzu bet skanēja draņķīgi, tagad ir labs BT modulators un iztieku ar to.
Varētu būt mazliet jaudīgāks, jo ja ir pilna mašīna, tad ir tomēr ir jāpiešaujas lai apsteigtu, jo turbīna iegriež tikai no 1800apgr. līdz tam apdzīšanas jaudas nav un ja kruīzē piemēram uz 1200apgr. un iespied... paiet kāds laiks, bet kad iegriež turbīnu tad auto iet līdz pulksteņa galam. Es teiktu ja unītim standartā būtu 10hp vairāk nekā sedanam, jo unītis ir smagāks... būtu ļoti labi. Bet nu par jaudas trūkumu nevar baigi čīkstēt ir ok un apmierina ikdienas braucienos. Protams nekāds ´dragreisists´ ar 140hp nav, bet ja esi viens, tad atļauj arī agresīvak izprovicēt...
Reāli nepatīk ´facelift´ Japāņu izgudrojums, ka DVD kartes lasītajs ir tev priekšā konsolē(pirms facelift tur bija normali plauktiņi.) DVD kartes disku ieliec labi ja 1x mūžā.... Saprastu ja varētu DVD filmas skatīties uz navigācijas ekrāna... bet nē! lasa tikai karti. Labāk būtu atstajuši plauktiņu un to lasītaju ielikuši kaut kur mazsvarīgā vietā.
Skaņas izolācija nav laba, lietus laikā uz šosejas iebraucot pielijušā risē liekas ka skaņa iziet cauri visai bundžai. Bet nu tā ka braucot nevar parunāt ar aizmugurejo rindu - tā nav.
Klīrenss varēja būt vismaz pāris cm augstāks jo ir diezgan zems un šad tad iebraucot mežā nācies meklēt alternatīvu ceļu. Bet nu galīgi uz ceļa nesedi (205/55r16 riepas)
Ka jau minēja, diezgan švaka lakas kārta un viegli skrāpējas, bet bundža ir cinkota un viens dziļāks skrāpējums kas ir uzvilcies zem krāsas kārtas, pat pēc 3 LV ziemām nav pārvērtusies par rūsas pleķi. Tāpēc visiem tiem kuri ieraugot saka ka honda ir rūsa - uzminiet... Nav gan viss! Nav jau vairs 90to gadu ražojumi, kad honda necinkoja virsbūves....
Gribētos pāris papildaprīkojumus vēl klāt, bet nu tās jau manas kaprīzes...
Kopsummā manā autiņā un gadījumā ir vairak + nekā -, ja varētu tādā pašā stāvoklī, nenojā... un nerūsējušu sedanu atrast - paņemtu sievai, kā otru ģimenes auto.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 1.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 235 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 30 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti patīkams auto
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.2 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 55 EUR (ap 55 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labi aprīkots, elastīgs dzinējs, pietiekami dinamisks un komfortabls auto. Atsaucīga un paklausīga stūres reakcija - brauc kā pa sliedēm. Ņemot vērā braukšanas stilu un pārvietošanos pamatā pa pilsētu pietiekami ekonomisks. Priekš ģimenes auto ietilpīgs, salonā brīvi var justies 5 pieaugušie. Laba salona ergonomika. Uzticams auto - pozitīvā nozīmē garlaicīgs, jo vari būt pārliecināts, ka tas tevi nepievils.
Plāns lakas/krāsas pārklājums - viegli skrāpējas pat saskarsmē ar nelieliem zariem. Varēja būt labāka skaņas izolācija - dzirdami ceļa nelīdzenumi. Salona apdares materiāli, laika gaitā - mēdz izdot dažādus trokšņus. Salīdzinot ar vācu analogiem mazāka celtspēja.
Honda Accord - jautājumi, diskusijas
Sveiki kur lai dabu klokeni hondas motoramH22A7 vai visu motoru varbut ir kads analogs!?
Kam būtu kāda pieredze ar veco Hondu Accord 1997.-1998.g.? Man pašlaik teoretiski ir 2 varianti (lētie) - Mazda 626 un Honda Accord ap 1997.1998.g. Vēl varētu būt runa par Audi A4 1995.gada. Man svarīgi šobrīd 2 faktori: ...
a)Brauc ar sabiedrisko transportu, vēl labāk ar riteni, tas būs veselīgāk.
b) Sakrāj naudu un Nopērc Kārtīgu Mašīnu ar pieklājīgu gadu!
Es saprotu, kad gribās Oho izrādīties ka esi čalis ar auto. Bet nebūs īpaši smuki ja Tu meitenītēm sasolīsi seksu mašīnā, un kad pienāks brīdis draiskoties, būs fidai jāsaka - "Davai tepat bloķenu stāvlaukuma, es tikko motoru tjūnēju un servisā mani uzmeta vai sveci nolauza." nereaali par 1000 ko sakariigu atrast. Un tur pat vairs nav noziimes markai, kaa taadai. Nu nav, nav, nav free nekas ssinii auto pasaulee :(
Ko lai saku. Nu meklee. Var jau buut, ka paveicaas. Nevienam nav noslēpums,ka lētākās rezerves daļas ir Opeļiem,kaut arī ražo tos Vācijā. pērc 3 golfu,lēti ....i nečakarē smadzeni!
vēl pareizāk iepriekšējais teica,par sab.transportu.
p.s.Hondu aizmirsti uzreiz. Hondai motors uzticams, ies, kamēr pati mašīna izjuks pa daļām. Nezinu kā ar Accordu, bet mazajām visu laiku jāgulda ritošajā. Audi būtu pret rūsu noturīgāks, par pārējām Audi priekšrocībām neko gan nezinu. Rezerves daļas Hondai tiešām nav dārgas. Salīdzināt vari ieejot tajā pašā ss-ā un paskatīties, salīdzināt. No minetajām es izvēlētos Hondu, bet tas tāds subjektīvais sievišķa nesaprašas viedoklis. :)))
A kritiķiem, kas iesaka pirkt jaunāku mašīnu ar jaunāku gadu utt. varu vien novēlēt veiksmi savu dārgumu nesaskrāpēt, nenobružāt, veikalu parkingos neatstāt un rūpīgi barot apdrošinātājus ar kasko pasūtījumiem. :) Transportēties antīkajos vāģos, kas savesti kārtībā jūtos kudiš drošāk kā jaunajos, kur viss elektronikā un pats neko iesākt nevar, ja saiet kas dimbā. Sabiedriskais - ir ok, ja vien maršruts sakrīt ar vajadzīgo. Pati ar sabiedrisko braukātu, ja tas nenozīmetu katru dienu 2-as stundas mīnusā. ··· Honda Accord: Honda Accord lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »