Lada (VAZ)
Lada (VAZ) modeļu tehniskie dati un atsauksmes
Lada (VAZ) - jautājumi un atsauksmes
Nevaru vairs ieslēgt atpakaļgaitu savam auto "Lada" (14)
Nevaru vairs ieslēgt atpakaļgājienu savai Ladiņai:(( Palīgā!!!!
Nevaru vairs ieslēgt atpakaļgājienu savai Ladiņai:(( Palīgā!!!!
tikko tādu kārbu noņēmu no galda -tur ir slēdzējam nianse viena droši vien kad mazs sprostiņš ir nokritis , bet varbūt arī kāds cits sīkums tikpat labi Nu tad brauc taa, lai atpakaljgaajienaa nav jaabrauc;DD
Nu tak aatrumkaarba chupaa.Brauc pie automehaanikja, pirms tam izstraadaajot marshrutu, lai nav jaasleedz atpakaljgaita:) piekraste, nu kaa to var diagnosticeet internetaa? Tak padomaa ar galvu-simts un viens iemesls var buut.Un veel Ladinjai. Cik tai Ladinjai vispaar gadu?:) Cilvēki vien to izdomājuši ( kārbu ) un kopā likuši , saremontēt ar pratīs ... gadus 5 gan astotais modelis nav ticis pārkrāmēts . Ja ir interese , rīt kolēģiem varu pajautāt ... ··· Lada (VAZ): Nevaru vairs ieslēgt ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) »
2. meklē kam vēl tādi ir !
ss.lv Rati - labais 😀 Gan jau ka der - ja ofsets / diametrs/ platmuns un skruuju paterns sakriit.Ir vebsite kut uzraada kaadam autinnam der no kaada. Preziizi neatcetos , kautkas wheelsize .com vai tamliidziigs. Un krievu autinni tur arii bija https://www.wheel-size.com/ iisti neder no nekaa, iznnemot dazzus citus krievu autinnus. Jo izmeri ir ...nekaadi. Kaa jau viss krieviem.
Riepas veel var visaadas, offsets un platums veel ir , bet taads skruuvju paterns/ skruuvju izmers ir tikai krievu autinniem. ··· Lada (VAZ): VAZ 2121 ratu aizvietošana lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
2)sabiedriskajaa nau eerti kniebties
3)30 min.kauna,un tu jau esi darbaa :) un kur Tu pēcāk ar to ladu liksies?
nē, nu var jau paņemt un pēcāk nodot šrotā...stipri šaubos par labu vēlāko realizāciju... jauni aarzemju leetie gali (visaadi tur aveo, renji, sitroeni) grab, luuzt un aatri paarveershaas par miskasteem. kaut kaa neticaas, ka lada buus kaut taadaa liimenii.
principaa, ja gribaas leetu, bet jaunu autinju un negribaas daargas apkopes, elektroniku, driizaak peerc Daciju, vai kaa tur vinju. riktiigs dzelzs izstraadaajums, plastmasas salonaa esot maksimaali viengabalainas, bez shuveem, tjip lai negrabeetu. par kaut kaadu dinamiku vai tur komfortu runa neiet, tak "you get what you pay for"....
:) Nu ko - par komfortu Krievijā, protams neviens neko nav dzirdējis, tāpat par kvalitāti. Sliktāk pat par amerikāņu automašīnām. Vienīgie plusi - parasti diezgan izturīga ritošā daļa un superzemas remonta izmaksas. Tomēr degvielas ekonomija nekāda nesanāk, tad jau labāk ar kādu golfiņu. Nu un drošības ziņā - sliktāk vairs nevar būt. Ja pareizi atceros, tad Lada-Ņiva savulaik vienā respektablā testā ieņēma godpilno pēdējo vietu - sadursmes gadījumā jumts sadragājot galvaskausu, motora pērsegs sagragā krūšu kurvi, stūre esot vēderā, bet motors - starp kājām :) ··· Lada (VAZ): Lada - atsauksmes lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »