Nissan X-Trail
Nissan X-Trail tehniskie dati
Cena 13 900 līdz 38 000
Nissan X-Trail
2017. - . gads Jauda no 130 līdz 177 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 6.2 l/100km
Cena 7200 līdz 18 300 Nissan X-Trail
2014. - 2017. gads Jauda no 130 līdz 177 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.3 l/100km
Cena 5800 līdz 13 000 Nissan X-Trail
2010. - 2014. gads Jauda no 150 līdz 173 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 9.6 l/100km
Cena 2900 līdz 6700 Nissan X-Trail
2007. - 2010. gads Jauda no 141 līdz 173 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 9.6 l/100km
Cena 1300 līdz 4300 Nissan X-Trail
2003. - 2007. gads Jauda no 136 līdz 165 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 10 l/100km
Cena 1200 līdz 3200 Nissan X-Trail
2001. - 2003. gads Jauda no 114 līdz 165 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 10 l/100km
2017. - . gads Jauda no 130 līdz 177 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 6.2 l/100km
Cena 7200 līdz 18 300 Nissan X-Trail
2014. - 2017. gads Jauda no 130 līdz 177 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.3 l/100km
Cena 5800 līdz 13 000 Nissan X-Trail
2010. - 2014. gads Jauda no 150 līdz 173 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 9.6 l/100km
Cena 2900 līdz 6700 Nissan X-Trail
2007. - 2010. gads Jauda no 141 līdz 173 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 9.6 l/100km
Cena 1300 līdz 4300 Nissan X-Trail
2003. - 2007. gads Jauda no 136 līdz 165 ZS
Degvielas patēriņš no 7.1 līdz 10 l/100km
Cena 1200 līdz 3200 Nissan X-Trail
2001. - 2003. gads Jauda no 114 līdz 165 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 10 l/100km
Nissan X-Trail kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Nissan X-Trail ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 7.2% / 4.74% | 112. no 121 |
Nissan X-Trail ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 7.2% / 4.74% | 112. no 121 |
2021 | 3 gadi | 7.3% / 5.57% | 108. no 129 |
Nissan X-Trail ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 9.2% / 8.14% | 83. no 120 |
2021 | 4 gadi | 7.3% / 5.57% | 108. no 129 |
Nissan X-Trail ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 9.2% / 8.14% | 83. no 120 |
2021 | 5 gadi | 11.1% / 9.29% | 101. no 129 |
Atsauksmes par Nissan X-Trail
Nissan X-Trail Apvidus 2008.gads
Dīzelis 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (12 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
6/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba pilnpiedziņas darbība
Rūsē šur tur
vīrietis, 56 gadi
Nissan X-Trail Apvidus 2017.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.2 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 50 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
9/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Priecē mazs degvielas patēriņš.
Ziemā ļoti ilgi uzsildās
vīrietis, 60 gadi
Nissan X-Trail Apvidus 2019.gads
Benzīns 3.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 26`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 18.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 EUR (ap 150 EUR gadā) |
Kopējais auto novērtējums:
4/10
Draugam šo auto neieteiktu
vīrietis, 52 gadi
Nissan X-Trail Apvidus 2003.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 5500 EUR |
Kopējais auto novērtējums:
3/10
Draugam šo auto neieteiktu
Labs apvidus auto
vīrietis, 50 gadi
Nissan X-Trail Apvidus 2005.gads
Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Tā kā man šāda veida pilnpiedziņas auto ir pirmo reizi,,dzenot mājās pa ceļam, iznāca gan pa šoseju gan grants ceļiem patestēt. Tātad pirmais iespaids pa šoseju stabils labi pārredzams, ērta sēdēšana, labs uzrāviens kopumā žiperīgs.
Grab bagāžnieka nodalījumā plastmasa braucot pa grants ceļu.
Vēl kas, skaņas izolācija diezgan švaka.
sieviete, 45 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Nissan X-Trail, izvēlies kādu Nissan X-Trail paaudzi lapas augšā.
Nissan X-Trail - jautājumi, diskusijas
Pirmkārt ar to ka nav debīlais panelis konsolei pa vidu, bet kā normāliem auto, vadītājam priekša...
Ar vieninieku.
Varbut starpiiba vienas sprauslas cena?vienam auto 300 eiras otram 310?
··· Nissan X-Trail: Nissan X-Trail T30 unT31 ar ko ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
X-trail t30 slāpst pie neitrālā (5)
Problēma smaga. 3 Servisos biju un 1 dilera servisa. Mašīna slāpst pie neitrala, vai ja sajugu uzspiež, pie -1 un vairāk grūti pielaist un mašīna pati tur 2000 apgriezienus, pat kad motors silts, tas tikai pie -1 un lielāka ...
Problēma smaga. 3 Servisos biju un 1 dilera servisa. Mašīna slāpst pie neitrala, vai ja sajugu uzspiež, pie -1 un vairāk grūti pielaist un mašīna pati tur 2000 apgriezienus, pat kad motors silts, tas tikai pie -1 un lielāka ...
Un otrs, tas motors slaapst visu laiku taa, vai tikai ssad tad?
Un tas "masiina "pati tur 2000 " Tas ir, ....nav briivgaitas vispaar , bet uzreiz griezzas ar 2000 ? Negribās ticēt, ka servisi nevar noteikt, ja defekts ir redzams.
Varbūt defekts lēnām sāka izpausties pēc kādas konkrētas servisa darbības. Teica ka visu skatijas, pie dilera biju 2x katru reizi 6h mocija masinu.
Parastaja servisa masinu chekoja 2 nedelas.
Atbilde, nezin ko meklet, jo visu parbaudija, kaut kas kaut kur elektronika.
Kad masina pati uztur 2000 apgriezienus, tad ir kad lauka zem 0 gradiem, pat kad motors jau karsts nevienmer nomet atpakal uz 900. Citreiz jaizsledz un jaiesledz auto.
Defekts saka rudeni izpausties, sakuma vajadzeja motoru nedaudz uzsildit lai viss ok, tagad pat pie darba temperaturas problemas.
Bet kad ir zem 0, tad pat pielaist vel jamokastads bonuss, sveces darba rezima, sprauslas restauretas, jo doma bija ka problema tur, bet nee. Uz trases ja brauc uz 100km/h piemiedz sajugu uz 3 sekundem noslaps momenta. Ja apgriezieni bus zem 1000 ··· Nissan X-Trail: X-trail t30 slāpst pie ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Akumulatora kapacitāte X-trail (3)
Nissan X-trail cik lielu akumulātoru (Ah) vajag uz vecā vispār neviena cipara nav
Nissan X-trail cik lielu akumulātoru (Ah) vajag uz vecā vispār neviena cipara nav
Nissan X-Trail 2.2 dīzelis - atsauksmes (4)
VAR BUUT KAADS varetu pastastit par nissanu x treil, 2.2 dīzelis. kadi plusi un mīnusi ir no pieredzes, ja kadam sads autins ir...
VAR BUUT KAADS varetu pastastit par nissanu x treil, 2.2 dīzelis. kadi plusi un mīnusi ir no pieredzes, ja kadam sads autins ir...
Paareejaa ir gaumes lieta. Kaadam patiik tas askeetiskais dizains utt, un ir ok. Nissan x trel ļoti laba un lēta eksplootācijā
Vecais modelis labāks par jauno.
Tas ir mans personīgais viedoklis. ··· Nissan X-Trail: Nissan X-Trail 2.2 dīzelis - ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Ja riepām vienādi izmēri,indeksi,ja visas ir radiālās vai diagonālās,tad nekādiem darbības traucējumiem būt nevajadzētu.
Ideālais- vienāda izmēra, protektora zīmējums un nodilums vienādi!! Ja kombinē no dažādām- tad saķeres efeks ir ar bezgalīgi daudziem variantiem! Var būt labāks un var būt arī sliktāks!
Visām riepām jābūt vienāda izmēra un vēlams ar vienādu nodiluma pakāpi. Pretējā gadījumā mainās riepas ārējās virsmas (riņķa līnija) garums kā rezultātā riepa ar lielāku diametru veiks lielāku ceļa gabalu pie vienādiem riteņa apgriezieniem. Tas bojā starpasu pievadu vai jauc vadības blokam galvu.
Ja dažādi diametri uz vienas ass tad rodas papildus slodze diferenciālim un tīri teorētiski vienam ritenim ir lielāka iespēja izspolēt. Ziemā par to nevajadzētu pat domāt..Padomā par citiem , ja pats sevi nevērtē. Radžotas riepas pilnpiedziņu ietekmē līdzīgi kā bezpiedziņu vai pakaļpiedziņu - labāka saķere uz ledus, sliktāka uz asfalta, vēl sliktāka uz bruģa, sniegā dubļos atkarīgs no protektora.
Vienīgā nianse ir tāda ka pilnpiedziņa nemīl dažādas riepas, visām jābūt +-vienādām, ieskaitot protektora dziļumu... ··· Nissan X-Trail: Kā pilnpiedziņas darbību ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Ja dažādi diametri uz vienas ass tad rodas papildus slodze diferenciālim un tīri teorētiski vienam ritenim ir lielāka iespēja izspolēt. Ziemā par to nevajadzētu pat domāt..Padomā par citiem , ja pats sevi nevērtē. Radžotas riepas pilnpiedziņu ietekmē līdzīgi kā bezpiedziņu vai pakaļpiedziņu - labāka saķere uz ledus, sliktāka uz asfalta, vēl sliktāka uz bruģa, sniegā dubļos atkarīgs no protektora.
Vienīgā nianse ir tāda ka pilnpiedziņa nemīl dažādas riepas, visām jābūt +-vienādām, ieskaitot protektora dziļumu... ··· Nissan X-Trail: Kā pilnpiedziņas darbību ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Faktiskais Nissan X-Trail degvielas patēriņš? (10)
Darbinieks apgalvo ka mašīna (2015) patērē ziemā 9.6, vasarā 8 l/100 km., kas pārsniedz CSDD uzstādītas normas. Pārbaudīt nevaru, vai tas tiešām tā var būt?
Darbinieks apgalvo ka mašīna (2015) patērē ziemā 9.6, vasarā 8 l/100 km., kas pārsniedz CSDD uzstādītas normas. Pārbaudīt nevaru, vai tas tiešām tā var būt?
Bazhika kungam:
Un kā vēl CSDD uzstāda degvielas normas! No CSDD datu bāzes VID ņem datus par a/m degvielas patēriņu, tikai CSDD datu bāzē patēriņš ir kombinētajam ciklam, ne pilsētas, un to VID birokrātijai nekādīgi nevar iestāstīt, ir jāiet pie dīlera lai dod izziņu par degvielas patēriņu konkrētajai automašīnai. To kas rakstīts, nebūt nenozīmē, ka tas tiešām tā ir! Es jau sen neticu tādiem niekiem..., neesu redzējis nevienu auto, kurš uzrādītajos degvielas patēriņu ietvaros iekļautos dzīvē.....! X-Trail 4X4..., darbinieks nemelo!!!! ··· Nissan X-Trail: Faktiskais Nissan X-Trail ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »