Peugeot 607 2.0 HDiF 2005 - 2005

Peugeot 607 2.0 HDiF apraksts

Sedans Peugeot 607 2.0 HDiF tika ražots no 2005.gada janvāra līdz 2005.gada oktobrim. Tas aprīkots ar 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 250 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Peugeot 607 2.0 HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 607 2.0 HDiF sasniedz 14.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 190 km/h.

Šī Peugeot 607 2.0 HDiF modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 607 2005 - 2009 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1320 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1660 kilometriem.

Peugeot 607 2.0 HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 607 2.0 HDiF
Virsbūves tips: Sedans
Ražošanas periods: 2005. janvāris ... 2005. oktobris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis
Jauda: 110 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 250 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā PK (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 190 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 14.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.0 (kombinētais) 8.0 (pilsētā) 4.8 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 80 litri
Auto izmēri: 4.87m (garums) 1.84m (platums) 1.46m (augstums)
Atsauksmes par Peugeot 607 2.0 HDiF
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu