Peugeot 607 2.0-16V HDiF 2005 - 2009
Peugeot 607 2.0-16V HDiF apraksts
Sedans Peugeot 607 2.0-16V HDiF tika ražots no 2005.gada oktobra līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Peugeot 607 2.0-16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 607 2.0-16V HDiF sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 207 km/h.
Šī Peugeot 607 2.0-16V HDiF modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.1 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 607 2005 - 2009 versijām. Degvielas bākas tilpums ir 80 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1300 kilometriem.
Peugeot 607 2.0-16V HDiF tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 607 2.0-16V HDiF | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Sedans | ||
Ražošanas periods: | 2005. oktobris ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis | ||
Jauda: | 136 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 207 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 (kombinētais) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | ||
Auto izmēri: | 4.90m (garums) 1.84m (platums) 1.46m (augstums) |