Akumulatori (auto)
Akumulatori (auto) - jautājumi un diskusijas
Vai jauns auto akumulators jālādē? (9)
Ja nopērk mašīnai jaunu akumulatoru, viņš ir jālādē vai nevajag- var uzreiz braukt?
Ja nopērk mašīnai jaunu akumulatoru, viņš ir jālādē vai nevajag- var uzreiz braukt?
Akumulatora kapacitāte X-trail (3)
Nissan X-trail cik lielu akumulātoru (Ah) vajag uz vecā vispār neviena cipara nav
Nissan X-trail cik lielu akumulātoru (Ah) vajag uz vecā vispār neviena cipara nav
Kādu akumulatoru--cik ampēru un kādi izmēri vajadzīgi Passat b5 1.8 20v? (27)
Kārtējo reizi nevar piedarbināt auto un ir vajadzība pēc jauna akumulatora. Kādu lai pērku. Vecais ir uz mašīnas un nevar neko salasīt.
Kārtējo reizi nevar piedarbināt auto un ir vajadzība pēc jauna akumulatora. Kādu lai pērku. Vecais ir uz mašīnas un nevar neko salasīt.
Bet normālā veikalāzinās ko Tev vajag droši pietiks ar 75Ah.
Tikai pamēri izmērus Galvenais skaties lai izmēri atbilst un klemmes pareizajā pusē. Vislabāk iebrauc kādā sakarīgā bodē, kur pārdevējs spēs gan atrast pareizo gan uzreiz arī samainīt. jaa , klemmes var buut vissas malaas, un + ar - var buut gan kreisajaa, gan labajaa utt.
Akkim vissvariigaakais ir laba, uzticam, ar garantiju razzotaaj firma.
Un , silti iesaku , paarbaudiit, kaa tas autinns laadee to akkiiti...slodzze, un bez slodzes. http://www.passatworld.com/forums/b5-garage/248616-battery-replacement-b5-passat.html ··· Akumulatori (auto): Kādu akumulatoru--cik ampēru ... lasīt visu diskusiju (27 atbildes) »
izgaro ūdens...sāļi paliek :) Sandra atsvaidzini ķīmijas stundas :)
Sandra, šo speciālo šķidrumu sauc elektrolīts. Ja akumulatora šķidrums ir dabīgi izgarojis, tad papildina ar destilētu ūdeni. Lejot nevajadzīgi elektrolītu, kas ir skābe, skābes koncentrācija akumulatorā pārsniedz pieļaujamo līmeni un akumulatorā esošās svina plates tiek pastiprināti "saēstas". Rezultātā akumulators beigts. Jāpamēra elektrolīta blīvums. Ja uzlādētam akumulatoram ir zem 1.27, tad papildina elektrolītu, ja blīvums ir 1.27 vai vairāk, tad lej destilētu ūdeni.
Noskaidro elektrolīta blīvumu! Bet diezvai to darīsi! Destilētu pielej un būs ok.
Tikai destilētu ūdeni. Pēc tam pielādē līdz galam, un blīvumam jābūt OK.
destileets uudens, jo pielejot elektroliitu, un peec tam uzlaadeejost to, bliivums buus par augstu. Un akkiitis nokalpos labi, ja pusi no sava muuzza.Vispaar, jautaajums, kaapeec tas liimenis ir par zemu palicis? Apgaazaas, paarlaadeji (uzvaariiji) , vecs jau?
··· Akumulatori (auto): Kāds šķidrums jālej ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Gaudo signalizācija pēc akumulatora pievienošanas (10)
Lieta tāda-uz nakti ņemu ārā aķi,bet ieliekot iekšā šamējā auro kā kauta,uz pulti nereaģē. Kādi varētu būt risinājumi?
Lieta tāda-uz nakti ņemu ārā aķi,bet ieliekot iekšā šamējā auro kā kauta,uz pulti nereaģē. Kādi varētu būt risinājumi?
AKB savu mūžu iespējams jau nokalpojis, vasarai derētu, bet ziemā zaudē blīvumu. Nav ieteicams mūsdienu auto radīt strāvas lēcienus, tas bojā smalko elektroniku. Izeja ir nopirkt jaunu akb ar augstu izejas strāvu (dīzeļa piedarbināšanai nepieciešams lai dzinēju grieztu ātrāk kā benzīna mot., it īpaši ja tas palietots) un iepakot to siltumizolējošā materiālā (par šo lūgšu nesmīkņāt). un piezvanīt uz autoservisu... Ja akjis ir labs uz uzlaadeets, tad ar leksahnu probleemaam nav jaabuut, ja jau lec arii no telpaas tureeta akja. Tatad vai nu jaamaina akjis, vai jaauzlaadee. Buss (diizelis) staaveeja 2 nedeeljas, pieleca ar pusapgriezienu ar visu auksto akji. ··· Akumulatori (auto): Gaudo signalizācija pēc ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
par lielu laadeessans straava tam konkreetajam akkim , vaia arii jau beigts. Bet mazliet jau uzsilst,ka ate ieprieksseejai mineeja , ja laadee arii labu, taa kaa skaties.
tas ir normaali,,,,un nekas nav jaadara,,,,
Jāskatās,pēc cik ilga laika uzkarsis....ja ātri-2-3 h laikā-tad aķi vari mest ārā-ja pēc stundām 12-tad nekas,vienkārši palādēji par ilgu.....ļauj atdzist,liec virsū un brauc...
Tā jābūt...
"karsts" ir subjektīvs jēdziens. Ja es kādu uzkarsēju , tad tam ilgs mūžs nebūs ... tas tāpat kā agrāk sausi uzlādētos uzpildot pēc smakas intensitātes varēja spriest par kalpošanas ilgumu .
··· Akumulatori (auto): Auto akumulators lādējot ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Akumulatora izvēle (12)
Kādi 7 gadi lietotais Berga akumulators ir nolietots un vajadzētu pirkt jaunu. Varbūt kādam, kurš ne tikai raksta, bet arī saprot ir kāda laba pieredze, jo 7 gadu laikā šis tas mainījies. Es noteikti arī citiem ieteiktu Berga un ...
Kādi 7 gadi lietotais Berga akumulators ir nolietots un vajadzētu pirkt jaunu. Varbūt kādam, kurš ne tikai raksta, bet arī saprot ir kāda laba pieredze, jo 7 gadu laikā šis tas mainījies. Es noteikti arī citiem ieteiktu Berga un ...
Nopērkot benzīntankā (ja vajag uz ātrām šeibām), parasti kalpo ne ilgāk par 3 gadiem.
Vienu vārdu sakot, garantijas laiku iztur.
Servisos piedāvā visādu firmu akumulatorus, tie parasti iet 3-4 gadi.
Tur arī piedāvā oriģinālos firmas akumulatorus, to cenas ir 3 reizes lielākas
un tie kalpo 6-7 gadi.
Tā, kā izvēle ir Jūsu pašu rokās.
Galvenais, lai akumulatora strāvas parametri atbilstu automašīnai paredzētajam.
Nevar uzlikt ļoti jaudīgu, jo ģenerators nespēs pilnībā pielādēt un
akumulators ātri paliks darboties nespējīgs.
Iepriekšējie komentatori pareizi visu jau ir izstāstījuši. Vislabākās kvalitātes akumulatori uz doto brīdi ir Deta vai Tudor ar 3 gadu garantiju. nopirkt var šeit : www.autospeci.lv Pieslienos irgo viedoklim - pērc jebkuru, kuru rocība atļauj. Visiem tiem ir garantija vairākus gadus. Nopērc un aizmirsti! Pašam nācies saskarties ar Deta (Tudor) un Vartu. Nekādu problēmu nav bijis. ··· Akumulatori (auto): Akumulatora izvēle lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
VOLVO XC 70 2006.gads auto priekšapsilde un akumulators (5)
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Ja akumulators labs un viss pārējais kārtībā, nav tik slikti.
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Akumulatori (auto): VOLVO XC 70 2006.gads auto ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Akumulatori (auto): VOLVO XC 70 2006.gads auto ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Akumulatoru atšķirības? (17)
Pēdējā laikā sastotas baterījas,kas siltā laikā tur kā pienākas,bet aukstā laikā fiksi nosēžas.Vienu pat izjaucām,lai redzētu atšķirību,to ar atradām,bet,atšķirībai ir jabūt apzīmētai ar burtu vai ciparu ...
Pēdējā laikā sastotas baterījas,kas siltā laikā tur kā pienākas,bet aukstā laikā fiksi nosēžas.Vienu pat izjaucām,lai redzētu atšķirību,to ar atradām,bet,atšķirībai ir jabūt apzīmētai ar burtu vai ciparu ...
Īsāk sakot nečakarē kapeiku un nepērc lētos spāņu un ķīniešu sūdus, tie nav paredzēti mūsu klimatam. Tirgotājiem jau vēljoprojām ir modē pa lēto pirkt un dārgi paŗdot. Ne katra manta ko reklamē ir laba, un atceries ka tikai sūdam ir vajadzīga reklāma. Laba manta netiek rādīta pa televizoru. Iepērc Somijā ražotus akumulatorus un aizmirsīsi ka tāds vispār eksistē uz gadiem pieciem. Laikam taču ir garantija un kaut kādi normatīvi. Akumulātoru baterijas pārbauda, cik zinu - divējādi - pārbauda pilnībā uzlādētas ak. baterijas elektrolīta blīvumu un katru bateriju ar slodzes dakšu, ne voltmetru. Ja mērījumi ir normas robežās, meklē vainu lādēšanas ierīcē, kāda nu tam autiņam ir. Pareizāk - vaina būtu jāmeklē garantijas servisam. Laikam jau ir arī slodzes dakša visam aķim, tie tagad krietna daļa hermētiski, elektrolītam un atsevišķām baterijām grūti piekļūt. ··· Akumulatori (auto): Akumulatoru atšķirības? lasīt visu diskusiju (17 atbildes) »
nākamie jautājumi |