Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas)

automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas) foto attēls

Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas) - jautājumi un diskusijas

X5 kārbas remonts (19)
Kāds var ieteikt,kur ar normālu garantiju,bez apčakarešanas var salabot x5 ātrumkārbu?
no savas pieredzes..esmu jaajies ar taam vecaam mashiinaam visu muuzhu..nauda cupaam izgaazta..un esmu nonacis pie secinaajuma..nav veerts remonteet auto ja remonts paarsniedz 2 tuukstoshi..respektiivi nojucis kaads nopietns agregaats..te var vilkt paraleeles ar kazino..vot ieliec tu tuukstoti remontaa..un zemapzinjaa domaa taa..ja esmu daargi remonteejis tad nu auto ir salabots.un kalpos ilgi..ne vella..taa domaat ir tas pats kaa speelmanim.ja esmu daudz zaudeejis tad noteikti tuuliit vinneeshu..ir likums nerakstiits..ja juuk kaarba piemeeram.kaa tavaa gadiijumaa.tad naakamais buus suuknis.turbiina.motors.kompis..da jebkas..un saakas naudas riishana..cilveekam ir gruuti pienemt ka kautkas daargi pirkts ir jaaizmet..un iluuzija.ka ieguldot daudz buus auto kaa jauns..un taas dotaas garantijas servisos ir tikai reklaamas triks..esat dzirdejushi kaut vienu gadiijumu.kad remonteejot kaarbu piemeeram..un tai nojuukot atkaartoti..ka serviss bez maksas pa garantiju to labos?nav taada gadiijuma bijis Sory ,taču saprotu ,ka runa ir par BMW X5 automātkārbu???
Man ir Ford Company automehāniķa sertifikāts un tāpēc uzdrošināšos dot kādu padomu--lai ķertos klāt ātrumkārbai vispirms ir jāveic pilna auto motora diagnostika .Jo ātrumkārba ir pilnībā atkarīga no motora darbības.Ja motoram ir kādas problēmas,reizēm tas nav pat jūtams ,tad ātrumkārba nedarbosies kā nākas.Urrā remontniekiem vienmēr viss zināms..--kārba dirsā ,jāņem nost un jāremontē)))Un tad tiešām sākas problēmas...
Diemžēl ,es vairs neesmu lietas kursā par Latvijas ātrumkārbu speciem..Ari pirms gadiem desmit daudzi nodarbojās ar appišanu.Vienu ko varu ieteikt --painteresējies leišos --tie tagad darbojas diezgan godīgi ,bez apčakara..un speci viņiem ir daudzaugstākā kvalitātē nekā jebkur Latvijā!!!Un cenas tiešām pieņemamas.Bet kā jau teicu---vispirms diagnostika---100 proc kvalitativa diagnostika jau ir 90 proc no visa darba!@!!un ne visi ,kuriem diagn .iekārta ir diagnosti..lielāka daļa sevi par tādiem uzskata ))
Viss jau atkariigs, kas , un kaa ir braucis to autinnu. Ir milzu starpiiba starp vienkaarssi nojaatu auto, un taadu kur saimnieks visu laicigi dariijis. Milzu starpiiba. muusdienaas auto ir tik sarezgiitas uzbuuves ka nodilstot kaadai detaljai.mainot to blakus detalja kas ir bijusi kontaktaa ar to bojaato jauno detalju nepienem.jo taa pati aagrumkaarba..tur atstarpes starp zobratiem.gultnjiem utt..ir tik nieciigas.ka mainot vienu..otra detalja nepieguls tik preciizi pirmajai..taapeec jau daargiem auto..kaa mersedes.bmw..un citiem premium auto..ir liela jauda.komforts.nav vibraacijas utt..jo ljoti precizi katra detalja pielaagota ..tas taapat kaa mutee ieliekot vienu jaunu zobu.smaids neuzlabosies ja blakus bjus vecie zobi..tad jaamaina visi zobi mums latvijaa nav veel iegaajies tas ka ir taadi auto remonti..kuri neatmaksaajas..cilveeki par katru cenu grib savu luuzni atdziivinaat..kad biju iirijaa..tur izplatits defekts auto ka sajuugs beigts..jo kalnaina zeme.sajuugi deg nost..tad tur pilni sludinaajumi.kur noraada ka taads defekts..jo ja cilveeks pats neremontee..samainit to sajuugu iirijaa zervisaa maksaa 1500 eiro..kur ieklauts disks.kurvis.un arii sparats piededzinaats..un ir uzneemiigi cilveeki kuri nopeerk taadu auto.pats remontee..un tad paardod ejoshaa kaartiiba..un gribu noraadiit.ka cena smiekliiga taadus auto paardodot..noraadiita..tikai pie mums ir taa.ka peerdeveejs no ejosha auto cenas atrekina tik detalju un servisa cenu un grib notirgot..meklee mulkus vaardu sakot..reaali taads bmw x5..kura cena ir 5000 .(ja kaarba nobrukusi.tad noskreejiens liels acimredzot).tad nu luuk..taa auto cena patreiz ir 1700.ne vairaak(tresdalja)no vertiibas..vai muuseejie paardos pa taadu naudu?..nee vinsh ieguldiis remontaa veel 2500 eiro.un matemaatiski sanaak ka vinsh ja notirgotu pa 1700 ar kaarbas defektu..pluss nebuutu 2500 par remontu jaatdod..taatad 4200 buutu kabataa palicis..un biski pieliekot buutu nopircis taadu pashj bmw..un bez zervisa gemorojiem..nemaak muusu cilveekj skaitiit.nemaak..tas laikam nk skopuma..un autoram varu pastaastiit ko teiks servisaa.teksts buus taads..nemsim nost kaarbu.skatiisimies..un kad auto bez kaarbas.kaarba izjaukta pazinjos ka remonts 2500 .taa ir servisu prakse..apjaajiens ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): X5 kārbas remonts lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Jūtama deguma smarža salonā D režīmā? (5)
Audi A6 2012.gads 3.0 dīzeļdegviela, automāts 7 ātrumi. Problēma: Mašīnai uzsilstot līdz darba temperatūrai apstājoties un ātrumkārbai esot pārnesumā salonā jūtama deguma smarža, pārslēdzot uz P smarža pazūd ...
Ellu paredz kaarbai mainiit pilniigi vissi razzotaaji. Tikai, sakaraa ar tirgus marketigu, izgudrojussi to"lifetime" ellu. Taa nav, pat tuvu tam nav. Pilns kaarbas serviss ir jaadara visaam automatiskajaam kaarbam, kad autinns ir nobraucis ap 100.000 ml.Un OBLEGATI jamaina ir filtrs, kas atrodas iekssaa kaarbaa, tas ir, jaanonnem ellas karteris, vajag jaunu filtru, bliivi. Jaalieto, tiessam silti iesaku, tikai orgginaalaa razzotaaja ellaas. Un jaamaina ella minimums 2 x uzreiz , ja nav speciaalas iekaartas, kas dod iespeeju nomainbiit pilniigi visu ellu, jo ja tikai iezliesi, ieliesi, apmeeram 1/3 plaiks nenomainiita.Tas taa.
Par deguma smarzzu. Jaskataas, vai vinkaarssi nepil kur ella uz izpluudes trubaam. Ja taa tiessaam ir kaarbaa , taa smaka, un D rezziimaa, ko lai saku , izlej ellu tiiraa traukaa, ja taa vairs nav caurspiidiiga, bruuna...tumssi bruuna, kaarba buus jaaremontee , aatraak, vai veelaak. No mainot ssobriid ,pusssadegussai kaarbai , ellu, arii filtru, tikai paatrinaasi kaarbas nobeigssanos. Kaapeec taa? Taapeec, ka vecaa ,netiiraa ellaa ir pilna ar abraziivaam dallinnqaam no diskiem, un tikai taa netiiraa ella paliidz ssobriid kaarbai straadat. Ielejot jaunu ellu, taa buus tiira, un diski saaks vienkaarssi sliideet, ecm nolasiis klluudas , un izsleegas visu, "sasals" vienaa robaa kaarbaa, karoche, jaavelk buus autinns uz remontu.
Kas var lidzeet ssobriid? Ir speciaalas piedevas, kas MAZLIET paildzina to visu , kaa Lucas Oil 10009. Sso esmu lietojis lloti daudz kaarbaam, un tiessaam darbojaas. Bet, kaa jau teicu iepriekss, tas viss ir...uz laiku tikai. Nodilussus , nosvilinaatus diskus kaarbaa nekas neglaabs.
Sākumam jānomaina eļļa. Eļļa jāapskatās - vai nav brūna, vai pēc deguma pati kārbas eļla neož. Ja biji Recro,čaļi būs kārbu piedirsuši.Mums armijā zēni komandiera Bobikam tā izdarīja...nomainīja vairākus šoferīšus,bet kā smird tā smird...beidzot sezonu,eļļu mainot atrada kur vaina...Jāmaina eļļa,neko darīt... Ir ražotāji , kas lietotāja instrukcijā neparedz ātrumkārbas eļļas maiņu.
Bet ja reiz mehānismam nepieciešama eļļošana, tad tā agrāk vai vēlāk būtu jānomaina.
Cik zinu, Audi tomēr rekomendē to mainīt ik pēc 50 tkm.
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Jūtama deguma smarža salonā ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Automātiskā ātrumkārba lec ārā no pārnesuma (21)
kas par vainu varētu būt,ja automātam ik pa brīdim lec ārā no Drive,ja pietur ar roku,uz priekšu kustas...cik tālu ar tādu var aizbraukt,vai jāmaina ātrumkārba??
laidies , mīļā sirds momentā uz servisu,,,,
atceros, ka es paliku rīgā , centrā uz tramvaja sliedēm,,,
es mersim dabūju mainīt kārbu,,,ieteica gan remontu,,,bet nolēmu , ka naf, naf,,,savam mīlulim nekas nav žēl,,,
Kaarbas remonts noteikti nebuus leets un biezhi vien vieniigais risinaajums ir iegaadaasties nomainjai lietotu kaarbu..ja nav slinkums, samekleejiet netaa info par kaarbu remontu Ceesis (karbu ruupniiica vai kaut kaa taa saucas) telefoniski sazinities un vismaz nokonsulteejieties..ir bijusi saskarsme ar vinjiem, ljoti pozitiivi.. remonts-zaudēts laiks,,,
motoru pārmest--pēcpustdienā mašīna apstājās,,,evakuators aizstiepa,,,serviss apskatīja,,,nākamo dienu braucu ar īres mašīnu, bet aiznākamajā no rīta jau braucu pakaļ mīlulītim,,,
aha...Reno Scenic? vo ,čoms ar to pašu jakalējās...slikti strādā pat pēc remonta!! Kurzemes pusē nav dzirdēti automātu remontētāji...da i mans paziņa,šobrīd nav darbā,lai pajautātu problēmu!! varu tel.nr iedot i savu sāpi apstāstīt viņam,ja vēlme:) šādu infu izraku- Automātisko ātrumkārbu remonti no 50 ls Stūres reiku remonti,Ritošās daļas remonti,motoru remonts.
Jelgava , T26703514. Vēl zinu, ka Baložos remontē automātus....jābrauc visiem Baložiem cauri pa galveno ielu un apmēram ielas galā, kur sākās trakais zeminieks ir garāžas.
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automātiskā ātrumkārba lec ... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) –»
Automātiskā ātrumkārba un degvielas patēriņš (14)
Runā, ka automātiskā ātrumkārba ekonomē degvielu.Vai tā taisnība?
Ekonomiskaaka noteikti, ka nee, bet eertaaka noteikti - pa pilseetu! Bet, ja gribas izjust asaakas izjuutas, tad nu manuaalaa nepaarprotami ir paaraaka vai arii steptronic!!! Kaut gan ir bijis variants, ka vieglajam ar 1.6 automaatu rij mazaak, kaa taadam pasham escortinjam 1.6 ar manuaalo! Ar manuaalo tu vari braukt kaa gribi, ja gribi ekonomee, ja nee zhmiedz, bet automaats pie noteiktiem apgriezieniem paarsleedzas robaa, tur tu vairs neko nepadariisi un riis vinsh ti, cik tam vajadzees, taa luuk :))) ...ir, ir automāts ekonomiskāks.., līdz pirmajam pat vissīkākajam remontam.., vai apkopei... Muļķības :) Automātiskā ātrumkārba paceļ degvielas patēriņu par kādiem 5-20 % :) ekonomiskaaka ir...tikai tad, kad ar to autinju nebraukaa. tad ir vislielaakaa ekonomija:)
bet kaa saka - par komfortu ir jaamaksaa, t.i. gribi braukt ar automaatu, izbaudi visas taa priekshrociibas, bet par to arii jaapiemaksaa vairaak
mulkjiibas, automaatam pateerinsh ir lielaals 10-15% ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automātiskā ātrumkārba un ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kā pārbaudīt automātisko kārbu? (14)
Kā var pārbaudīt pirkšanas brīdī automātisko kārbu Volvo XC90?
Jaaskataas kaarbas ECM, vai nav atminnaa kaadi fault codi. Kaarbai jaauztaisa "cluch test", tas ir, ar diagnostikas PC iesleedz vissu attrumus peec kaartas uz vietas garaazzaa, un skataas, vai neraustaas, nav sitieni kaadi. Tad, uzssildiitai kaarbai, jaauztais tests uz cella, nu kaartiigi, arii sport rezziimos, parastos rezziimos utt. Kadi 20-30 kiolometri jaanogonko. Tad jaapaskataas kaadaa kraasaa ir ella karbaa, vai nav deguma smakas, vai nav tumssa, un vai netek nekur araa. Ko veel? Nu ja zini reaalo nobraukumu, tad tomeer vajadzeetu skatiities to ari. Automaatiskaas kaarbas praktiski nekad nekalpo ilgaak , kaa kaadi 200.000 km. Pluss, jaaskataas vai ir normalas apkopes taisiitas kaarbai savlaiciigi, ja ir pieejami service record.
Un arii peec vissam paarbaudem, nu kadu garantiju var veeleeties no autinna ar lielu nobraukumu?
Un peedeejais, nav nekaada traggeedija, ja arii ir jaaremontee kaarba. Vienreiz samaksaasi, un naakamos ntos gadus buus miers. Ja tikai normalaa kantorii to remontu dariisi.
Un veel kas, peedejos 20 gadus braucu tikai ar automaatikajaam karbaam. Jasaka, zero probleemu. Un, ja sssodien man buutu jaapaarseezzaas ( varu mieriigi, braucu ssad tad , kad esmu LV )uz kautkaadu "stick shift" kaarbu (manuaalo ) ,un jaaspaardaas pa pedaalliem, nu es juutos , kaa, nu piemeram, no muusdienu PC paarejot uz "koka skaitamajaiem kaulinniem".
Nu automāti jau parasti ilgāk par meh. kārbas sajūgu ar spararatu kalpo. Kas tur spararats 450 eir. Sajūga komplekts 160-180. 60-100 sajūga izspiedēja gultnis. Un nieka 9h apmēram +- 270 eiro darbs lai visu šo nomainītu. Šiem aparātiem ir tāda specifika ka tilts jāņem nost lai kārbu noņemtu. Viss kopā aptuveni 830 eiro. Tad kur te ekonomika to kloķi visu laiku raustot? Recro tik paberzēs rokas, ka drīz būs jauns klients :) Aizbrauc no Riigas liidz Juurmalai un atpakalj - ja viss labi darbojaas, veel paskaties, vai nav eljljas peedas uz kaarbas kaut kur - laikam jau jaalien zem mashiinas. Labi vismaz, ka pietiekoshi augsta:) Ieteiktu jautaajumu uzdot iauto - varbuut kaads pateiks ko gudraaku. ..es ņemu autiņu pats pārbaudu pret kalnu 10%slīpuma un pārmetu uz R..ja slīdoši viegli,tad viss okei,bet jau ir piepūle+ krakšķis kaut kāda figņa čupā,vēl uz šosejas pabraucu un skatos kā pārlec ātrums un jauda vienveidīgi,ja nav ..tad kaut kas kirdik..diagnostikā visas kļūdas nodzēstas..ir kruti meitari,kas zina..bet es tādus nezinu..((( ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Kā pārbaudīt automātisko ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Automātiskā kārba, kad auksta skan pārslēdzoties (7)
Automātiskā kārba no rītiem, kad vēsāks, skan pārslēdzoties.. Pirmos 3-5 kilometrus. Ko darīt?
autinnss ta kaads? gads, modelis, ari kaarbas, "automaatiskaas", ir visaadas.Ir milzu starpiiba starp Ford Tourus 6 pakaapju parasto outomaatu , VW divsajuugu , Subaru variatoru , M6 SMG "automaatiskajaam" kaarbaam, un to trokssnniem. Man skiet ka tie kas iesaka automaatam mIniit ellu pasi to maajaas dara!
Kopumaa padargi maksaa nomainiit ellu tomAtam, ja to dara pareizi., bet ja taa neliidz, komtad? Diognostika viennoziimiigi vispirms ja negribi maksaat 2x par ellas mainu
Nomainīt eļļu kārbā Pats praatiigaakais laikam ir nomainiit ellu un tad redzees, bet vispaar automaatu aukstaa laikaa vajadzeetu mazliet pasildiit ielikt draivaa un ar nospiestu bremzi pastaaveet.... Aizbrauc uztaisi diagnostiku,nežēlo 10eu.Ja automāts ir pzd.,tad eļļas maiņa ir pašapmāns,jo reāli ir kaut kas dirsā..es pārbaudu autiņu pret kalnu 10% paaugstināts,ja čakarējās,tad ir problēmas it īpaši ieslēgt atpakaļ gaitā..tā man bija VW B6 ar Dsg kārbu.. ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automātiskā kārba, kad ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem (7)
Pārslēdzoties automāts skan no rītiem, principā pirmos 2km. No rīta darbinot arī ir skaņa, apmēram kā stūres pastiprinātāja sūknim, bet tā ir kārba.... Iespējams kaut kas ar eļļošanos nav kā vajag. Kļoķi pārliekot ...
Un tieši tādēļ es braucu tikai ar mehāniku Cik tad tur litri vispaar iet iekshaa? 4+vecaa eljlja - tas shkjiet krietni par daudz! Vecajaa eljljaa bija siikas, vizuljojoshas metaala skaidinjas? Bet tad bija jaaattaisa korkjis apakshaa. Eljlja vispaar ir pareizajaa liimenii? Shkjiet, ka tas ir viss, ko var diagnosticeet. Ja ir taas skaidinjas, tad nolej visu eljlju, pielej svaigu liidz pareizajam liimenim un laikam tomeer nomaini to filtru. Un gaidi pilniigu chau vai arii veiksmiigi turpini vizinaaties liidz naakamajam autinjam:) tiessi aizseereejis filtrs var taisit tuudiigo skannu, to nnaudeessanu. Un jaunu filtru silti iesaku nnemt diilera, jo tie aftermarket filtri ...arii taisa suudigu skannu. Ellas liimeni jaaskataas uzsilussai kaarbai, autinnss limeni nolikts. Kautkur apakssaa , saanos kaarbai ir liimenna/ieliessnas korkkis izskruuvejams.Lej, iekssa jaunu ellu, kameer liist araa - paarliet nav iespejams.
Un, atkal, ellu iesaku (ja reiz mani filtru, tas ir, karbas karteris jau nost ) tkai orgginalo, jo, pirmkaart, vissu jau nenomainiisi, apmeeram 1/4 paliks konverterii. Taapec veelams pat maniit to ellu 2x vismaz.
Ka var ienakt prata gazt veco ellu ar skaidam atpakal? Maini filtru ar ellu(jaunu). apbrīnojami,domā cik vienkārši viss ir risināms,kas filtrs salidzinoši ar visu remontu,kapeikas pisējiem automāts nav domāts...automāts prasa apkopi+naudas izdevumus papildus..kas brauc ar konfortu,tas arī maksā..ir alternatīvais var.,brauc ar mehānisko un dročīt pie katra pagrieziena..DDD ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Pārslēdzoties automāts skan ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Golf Plus automātiskā ātrumkārba (4)
Ja divas dienas netiek darbināta , uzsākot braukt neiet un ieslēdzas panelī lampa, bet tad aiziet,pabraucot lampa pazūd, un ir viss kārtībā , turpmākās dienas iet uzreiz un nav problēmu , kas var būt par vainu , vai eļla ...
Kas par kārbas tipu? DSG, variators, vai parastais automāts?
Iesākumam nomaini eļļu, filtru. Varbūt palīdz. Bet visdrīzākais kārbai vienkārši ir pēdējie "metri" pienākuši. Autiņam ir vismaz 300k noskrējiens.
SNOWAGAIN, baigais gudrinieks, ganjau pats ellas maini ne???
Tjipa kaarbaa ellu nomIniit mKsa 20€????
Ellu vR mIniit pie nevienmeerigas parslegsanas.
Nu nez vai pats ko izdarīsi. Var jau būt ka vienkārši līmenis par mazu. Kārbai uzsilstot tā izplešas un viss ok. Kasparsss33 kungs!
Jā, eļļas mainu pats, nav tur nekă sarežģīta. Ak eļļas maiņa nemaksā 20 eur? Atceramies, ka braukšana ar a/m ir ekstra, par kuru jāmaksā. Ja a/m ir APK, tad tā ir ekstra, par kuru ir jāmaksā. Un īpaši dārgi ir jāmaksā par vācu premium nodzītām (vecums 8.gadi un vecākas) a/m. Vidējais nobraukums a/m Vācijā ir ap 45k km, ar ātrumu uz autobāņa ~140km/h.
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Golf Plus automātiskā ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Gumijas, deguma smaka automātiskajai pārnesumu kārbai (9)
Labdien! Esmu bezizejā, tāpēc jautāju Jums. Automātam vienā brīdī sāk nepārslēgties ātrumi no 3 uz 4 un velk 2300 līdz pat 3000 apgriezieniem, bet tas nav katru reizi. Citas dienas var izbraukt bez problēmām. Izkāpjot ...
Modelis ir jāuzmin? Sveiki,
Vai šī problēma tika atrisināta? Ko uzzināji? Man ar laikam tāda pati vaina.
Ja riteņi karsti, var būt ieķīlējušās bremzes. Kārbas eļļa nav palikusi brūna/melna (parasti tā ir sarkanīga) un pēc deguma neož ? Jautājums benzīns vai dīzelis? Vienam pārslēgšanās pie šāda ātruma ir normāla, otram varētu pārslēgties mazliet agrāk. Nākamais jautājums vai visos režīmos un pie visiem pedāļa stāvokļiem tas tā notiek? Gumijas smakai nebūsu jābūt saistītai, vienīgi ja tas ir kārbas sajūgs. Uz sitiena nepateikšu kā viņu pareizāk saukt, bet jā... Izklausās pēc kārbas remonta. Pie kam nav labi, ja eļļa ir kā tikko ielieta arī pēc 3kkm. Viņai ir jāmazgā komponentes un jāpaliek netīrākai jau pēc pirmajiem nobrauktajien kilometriem.

Kāds auto novraukums un ko saka kārbas vadības bloks? Ir zināmas kļūdas? Tas būtu pirmais kas jāpārbauda servisā.
··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Gumijas, deguma smaka ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Automātiskajai kārbai eļļas maiņa (8)
Audi A3, tips 8L, 2000, gads novembris, 1, 8 benzīns, automāts, nobraukums 200000km. Domāju vai vajag mainīt automātiskajai kārbai eļļu, jo vieni saka ka paskaties tik līmeni un brauc, bet otri saka ka vajag ik pēc 30000 km ...
Snowagain - kur tu njem shitos ciiparus - 30tuukstoshi, 10-15 tuukstoshi? Ir taadi, kas automaatiem maina eljlju divreiz gadaa? Ieprieksheejo mashiinu ar automaatu nopirku 4 gadi vecu ar 140000, nobraucu 3gadus liidz turpat 300000km - nekaadu paziimju, ka kaarba nestraadaa. Peedeejo reizi, kad biju ar to servisaa, ieteica nomainiit vaaka bliivi, pie reizes tad ar pieliet svaigu eljlju liidz liimenim. Vaicaaju - varbuut nomainiit pie viena? Nee, nevajagot! Ja kas - autorizeetais serviss! Paveicies ar nobraukumu - tikai 200000 16-gadiigai mashiinai! Ja taa taisniiba, tad var arii nemainiit. Bet, visdriizaak, nobraukumam vajadzeetu buut divtik lielam, iipashi, ja naakusi kaa mazlietota no Vaacijas. Tad tieshaam kaartiigu servisu un riktiigu profilaksi, kopaa ar eljljas mainju. Kārbā eļļu un filtru (kur to var izdarīt neizjaucot visu kārbu) vēlams mainīt ik pēc 30000 km.
Un kā jau JurisK teica - šīs a/m nobraukums ir nereāls (es domāju savi 480000 km būs).
Eļļa tikai oriģinālā, vai ražotāja oficiāli akceptēta (būs tāpat kāda no OE ražotājiem - Motul, Mobil, Esso, Total u.t.m.l.). Ar filtru tas pats stāsts.
Ja a/m automātiskajai ātrumkārbai filtrs nav brīvi pieejams, eļļa jāmaina 10000 - 15000 km robežās.
JurisK - uztaisiet, lūdzu, eļļai ķīmisko ekspertīzi jaunai un ar 30000 km noskrējienu. Būs atbilde.
Kāpēc autorizētais serviss tā teica - gaida Tavas a/m kārbu remontā :D!
Snowagain pateica tīru patiesību. Ja pērk mašīnu uz īsu laiku(līdz gadam)), tad taču pofig -ne mana cūka, ne mana druva.Bet serviss domā arī par savu nākotni, un oficiālais servis visbiežāk karbas maina uz jaunām, un par Jūsu naudiņām. Ieteicamais intervāls jaunām esot no 60 līdz 80000. ··· Automātiskās ātrumkārbas (pārnesumu kārbas): Automātiskajai kārbai eļļas ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010