Autonomā auto apkure
Autonomā auto apkure - jautājumi un diskusijas
Kur remontēt Volvo V50, 2007.g., D5, autonomo dzinēja priekšapsildi? (8)
Kur labāk braukt remontēt Volvo V50, 2007.g., D5, autonomo dzinēja priekšapsildi? Bija pirms pāris gadiem remontēta volvo servisā uz Skanstes ielas, mainīja sveci un trīs reizes mainīja ventilatoru (brāķis trāpījās). ...
Kur labāk braukt remontēt Volvo V50, 2007.g., D5, autonomo dzinēja priekšapsildi? Bija pirms pāris gadiem remontēta volvo servisā uz Skanstes ielas, mainīja sveci un trīs reizes mainīja ventilatoru (brāķis trāpījās). ...
Imantaa, bijushaas radioruupniicas teritorijaa (iekshaa aiz Kurshiem, garaam Aigas nams), pashaa galaa ir specializeets serviss, tur no mironjiem paceela mana busa Webasto. Leeti nav, bet sataisa.
Sarkandaugavaa, garaazhaas ir privaats viirs, vareetu buut leetaaks, bet buss neliida garaazhaa. :(
Principaa es visu to atradu mekleejot ss.lv. Ja rokas ir no pareizaas vietas un ir ponja, var kaut ko pameegjinaat pats, Yutubaa ir shaadas taadas videoinstrukcijas. :) Balti duumi ir no nesadegushas degvielas, taatad nenotiek aizdedze. Svece vai elektroniskas probleemas kuras nedod nostraadaat svecei (ja reiz ir mainiitas) geste.lv Es braucu tiki pie volvo spečukiem. Ir pāris kantori kuri nav dīleri, bet mazliet vienkāršāki un ar pieņemāmakiem cipariem. ··· Autonomā auto apkure: Kur remontēt Volvo V50, ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Kur atrodas autonomā apsilde Volvo XC70? (2)
Volvo XC70 2007, nevaru atrast kur atrodas autonomā apsilde.
Volvo XC70 2007, nevaru atrast kur atrodas autonomā apsilde.
https://tvplay.skaties.lv/parraides/auto-zinas ··· Autonomā auto apkure: Autonomās auto apkures remonts lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Volvo xc90 2003.g nevar ieslēgt autonomo apsildi (3)
nevar ieslēgt autonomo apsildi. 2 nedēļas atpakaļ viss bija ok. ieslēgšanu veic ar pagrieziena rādītāja kompja vadību. ieslēdzot parāda ka ieslēdzas uz 2-3 sek, un uzreiz atsēdzas, bet pašā autonomkas darbībā nekas ...
nevar ieslēgt autonomo apsildi. 2 nedēļas atpakaļ viss bija ok. ieslēgšanu veic ar pagrieziena rādītāja kompja vadību. ieslēdzot parāda ka ieslēdzas uz 2-3 sek, un uzreiz atsēdzas, bet pašā autonomkas darbībā nekas ...
esot viena firma pie Rīgas Līčos darba kolēģim volvo autonomku remontējuši (it kā vis ok pēc tam bijis ), ja reali interesē tad varu mēģināt tel nr dabut Palasi te:
http://www.volvoklubs.lv/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?251759301 tas tak visparastaakais ggipveidiigais? Nafig tur papildus apsildiissanu? ja motors neuzsilda, tad jau jaaskataas tur, kas par vainu.It sevisskki, tagad ta ziemas ir...peee..nekaadas.
Par to peccku - jaataisa serviss tak reizi sezonaa vismaz. Fitri, tiiriissna, jaaparbauda vai viss griezzaas utt. Peccka iesleedzaas uz iisu briidi taapeec, ka meeggina iesleegties tikai, un par cik..neizdodaas ( nav degvielas, nav gaisa, nav dzirksteles , nav cirkulaacija ) , tuuliit arii izrubiijaas deell drosiiibas. ··· Autonomā auto apkure: Volvo xc90 2003.g nevar ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Automašīnas papildus apsildīšana (5)
Kādi ir papildus apsildīšanas trūkumi, kuru izvēlēties un kur uzstādīt (Ford Galaxy)?
Kādi ir papildus apsildīšanas trūkumi, kuru izvēlēties un kur uzstādīt (Ford Galaxy)?
Ja uzdevums ir ātri dabūt siltumu salonā, lai, nākot uz mašīnu, tās iekštelpa būtu silta, tad rekomendēju tā saukto "sauso" versiju, kura silda tikai salona gaisu. Novietot var zem priekšējā blakussēdētāja beņķa. Sildīšanai, protams, tiks dedzināta degviela, taču tas ir sīkums salīdzinot ar iegūto komfortu. Bez tam šī fīča ir neaizstājama, ja gribās ziemā/rudenī/pavasarī nokniebties iekš auto :)
Ebershprecher krāsnis uzstāda GESTE, WEBASTO - KNUTSON. Pievērs uzmanību vadības opcijām un temperatūras regulēšanas iespējām!!!
Ja vajag uzsildīt arī dzinēju, tad investīcija būs lielāka, bet pārējais viss tas pats, izņemot to, ka deglis atradīsies motortelpā un salons uzsils lēnāk.
Lai labs Tev siltu meiteņu darbinājiens!!!;) Trūkumi? Nu elektrības rēķins drusku palielinās. Tas, ja par papildus apsildi stāvvietā/garāžā ziemas periodā neatkarīgi no, iebūvētā vai mobilā apsilde (ķipa iemet fēnu uz sēdekļa). Man ir oriģinālā. Degvielu ēd vairāk, bet komforts maksā naudu. Katrā gadījumā laba manta. Daziem stndart aprikojumabgaja webasto zem aizmg kr slieksnja. Ja pareizi atceros -GESTE-laba firma,paskaties internetā aizbrauc sarunā ··· Autonomā auto apkure: Automašīnas papildus ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Ebershprecher krāsnis uzstāda GESTE, WEBASTO - KNUTSON. Pievērs uzmanību vadības opcijām un temperatūras regulēšanas iespējām!!!
Ja vajag uzsildīt arī dzinēju, tad investīcija būs lielāka, bet pārējais viss tas pats, izņemot to, ka deglis atradīsies motortelpā un salons uzsils lēnāk.
Lai labs Tev siltu meiteņu darbinājiens!!!;) Trūkumi? Nu elektrības rēķins drusku palielinās. Tas, ja par papildus apsildi stāvvietā/garāžā ziemas periodā neatkarīgi no, iebūvētā vai mobilā apsilde (ķipa iemet fēnu uz sēdekļa). Man ir oriģinālā. Degvielu ēd vairāk, bet komforts maksā naudu. Katrā gadījumā laba manta. Daziem stndart aprikojumabgaja webasto zem aizmg kr slieksnja. Ja pareizi atceros -GESTE-laba firma,paskaties internetā aizbrauc sarunā ··· Autonomā auto apkure: Automašīnas papildus ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Saliidzinossi otra sameeraa izplatiita firma "ProHeater" cciniijas daudz vienkaarssak , bet pamatprincipi taadi passi. Dzesēšanas šķidruma cirkulācijas sūknītis pa vasaru ieķīlējis. ··· Autonomā auto apkure: Webasto 2 min pūš aukstu ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Autonomā apkure Volvo V-70 (11)
Aukstā laikā iedarbinot motoru tā pati ieslēdzas un palīdz uzsildīt dzinēju.Viss ok.Bet kā ir jābūt pie plus temperatūrām?
Aukstā laikā iedarbinot motoru tā pati ieslēdzas un palīdz uzsildīt dzinēju.Viss ok.Bet kā ir jābūt pie plus temperatūrām?
Webasto, kāds ir vairumam Volvo a/m automātiskā ieslēgšanās "t" ir +5c !
Gaitā autonomka dzīvo savu dzīvi - kad izdomā, tad pati pieslida.
Pie -7c tā patērē ap 0,8l/h; pie -15c jau 1,1l/h.
Virs + 5c tā aiziet vasaras brīvdienās... man xc70 automaatiski sleedzaas pie +3 un zemaakaas temp., a priekshapsildi kad un cikos gribi vari uzstaadiit Man domāt, viņai iraid temperatūras datčiks, tā ka autonomkai būtu jāstrādā tikai tad, ja temperatūra zemāka par -5. Kauču kā tā... Kā kuram auto, daudziem papildus sildītājs sāk strādāt ja ir jau +5 +10 grādi.
Bet ne vasaras karstumā. lasi sava auto lietotāja manuāli. aizbrauc volvo centraa un nomaini valodu uz anglju, vai latvieshu (ja buus pieejama) ··· Autonomā auto apkure: Autonomā apkure Volvo V-70 lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Gaitā autonomka dzīvo savu dzīvi - kad izdomā, tad pati pieslida.
Pie -7c tā patērē ap 0,8l/h; pie -15c jau 1,1l/h.
Virs + 5c tā aiziet vasaras brīvdienās... man xc70 automaatiski sleedzaas pie +3 un zemaakaas temp., a priekshapsildi kad un cikos gribi vari uzstaadiit Man domāt, viņai iraid temperatūras datčiks, tā ka autonomkai būtu jāstrādā tikai tad, ja temperatūra zemāka par -5. Kauču kā tā... Kā kuram auto, daudziem papildus sildītājs sāk strādāt ja ir jau +5 +10 grādi.
Bet ne vasaras karstumā. lasi sava auto lietotāja manuāli. aizbrauc volvo centraa un nomaini valodu uz anglju, vai latvieshu (ja buus pieejama) ··· Autonomā auto apkure: Autonomā apkure Volvo V-70 lasīt visu diskusiju (11 atbildes) »
Kur remontē Webasto? (7)
Nomira autonomka īstajā laikā.Kaut kādu sakarīgu vietu remontam var kāds ieteikt.Auto Volvo V-70
Nomira autonomka īstajā laikā.Kaut kādu sakarīgu vietu remontam var kāds ieteikt.Auto Volvo V-70
Ieteikums: "Mūsa Motors", kvalitāte, programēšana un GARANTIJA!
Cena ar darbu: ap 350,- Eurā, bet toties viss jauns! Protams ir arii Geste... Atsauksmes esmu lasiijis, ir arii negatiivas, taapeec vinjus neizveeleejos. Visaadaa zinjaa man bija ierobezhojums, busa augstums, taapeec privaataa meistara pakalpojumu garaazhaa izmantot nevareeju. :( ··· Autonomā auto apkure: Kur remontē Webasto? lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
VOLVO XC 70 2006.gads auto priekšapsilde un akumulators (5)
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Ja akumulators labs un viss pārējais kārtībā, nav tik slikti.
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Autonomā auto apkure: VOLVO XC 70 2006.gads auto ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Autonomā auto apkure: VOLVO XC 70 2006.gads auto ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Bet, ziema jau cauri, vai kaa? Webasto - laba lieta! ··· Autonomā auto apkure: Volvo XC90 var pieslēgt salona ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »