Bremzes karst

Bremzes karst - jautājumi un diskusijas

Karst pasažiera pusē aizmugurējais disks VW Passat b6 (8)
VW Passat b6 karst pasažiera pusē aizmugurējais disks un braucot nepatīkama čīkstoņa un kad bremzē, tā skaņa ir vairāk izteikta. Ir elektroniskā rokasbremze, un panelī parādās P ar svītru pāri. Vai ir kādas idejas, kas ...
Kad pēdējo reizi supporti tīrīti? Visdrīzāk nenormētā sāls dara savu darbu, un supports bloķējas. Cenas - atkarīgs no servisa, bet šinī gadījumā labāk tāds, kuram uzticies. Pie reizes lai notīra diskus un pārbalansē tupeles, jo tīrīt, ja iepriekšminētais ir taisnība, nāksies visus. Ja būsi ielaidis - + bremžu kluči, un, ja ilgi ielaidis - arī bremžu diski... Uzkarst un ieķīlē..un aiziet kokos.. Darbossanaas vaina...ja ir rokas, un vieta to dariit:) Mehānika . Vienkārši pacel augšā un grozot ripinot riteni skaties un klausies ! Visdrīzāk ir ieķīlējusi rocenes svira suportā un neatlaižas rokas bremze. Jājauc un jāskatās, interneta diagnostika nederēs. Izmaksas... atkarīgas no servisa godaprāta. ··· Bremzes karst: Karst pasažiera pusē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Pēc bremžu disku un kolodku mainas loti karst diski, kaut riteņi griežas brivi (11)
A4 Servisa gudriši saka brauc droši,piedils jau 100km nobraucu diski čūkst,gan jau gultnis ari parkarst.Ko darīt???
Ja atļaujas uzlikt jaunus diskus un klučus,tad nevajag nožņaugt kādu kapeiku un pie visa komplektā vajag arī pārjaukt un iztīrīt suportus Bremžu suporta vadīklas vai cilindrs. Man tikko tā bija...priekšējam ratam pats mainīju kolotkas.... cilindrs bija jāiespiež gandrīz līdz galam, lai tās dabūtu iekšā un tas spiedās iekšā ar lielu piepūli. Kad viss bija salikts, daudz nenobraucu, bremzes kūpēja jau pēc 5 nobrauktiem km. Protams,ka nācās jaukt ārā suportu un izrādījās, ka suporta cilindrs tai jaunajā pozīcijā iekoksējies(vecā smēre+netīrumi un mazliet korozija). Notīrīju gan cilindru, gan pašu čaulu, iesmērēju (prasi veikalā speciālo br. cilindru smēri-vienreizēja paciņa 67 centi), nomainīju pie reizes jaunu manžeti un putekļu gumiju. Viss skaisti strādā un neķīlē vairs. Lai veicās Veciem autiņiem tā gadās, suports "ierūsējis" jauno kluču diapazonā, parasti kādi 20km pa pilsētu sporta režīmā, pēc tam lai atdziest, ārstē problēmu. Ja tie 100km nobraukti pisētā nevis par trasi, tad nāksies remontēt suportu... Suportam virzulis aprùséjis, bùs vien jájauc árá un rùsa jápiderasì nost. Pareizi tu domá ka stupicas gultnim tas par labu nu nekádi nenák, arì tie var sákt muzicét péc laika. Tas nav iespējams, ka karsējas, bet griežas brīvi ! Tātad negriežas brīvi !
Taisnība iepriekšējiem komentāriem - suportu remonts, bez tā nekādi.
Un ar šitādu nebrauc - tas ir bīstami gan pašai, gan citiem !
··· Bremzes karst: Pēc bremžu disku un kolodku ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu