Dzesēšanas sistēma

dzesēšanas sistēma foto attēls

Dzesēšanas sistēma - jautājumi un diskusijas

Par dzesēšanas šķidrumu (39)
Cik bieži var liet to rozā šķidrumu? Nu cik ir normāli? Uz ziemassvētkiem nopirku jaunu kanniņu (laikam 2.5 l) un skatos, palikusi 1/3. Kaut kur dzirdēju, ka dzešēšanas šķidrumam jāpievērš pastiprināta uzmanība , ja ir ...
Principā prātīgi cilvēki jau te visu pateica. Savilkšu galus...

1. Dzesēšanas škidrumam NAV JĀPAZŪD.
2. Krāsa nav noteicošais. Gan zili, gan rozā ir gan logu, gan dzesēšanas škidrumi.
3. Kaite būs smaga un dārga tikai vienā gadījumā - ja škidrums iekļūst motorā. Vai tas notiek, var ļoti vienkārši noteikt. Sameklē "ščupu" (eļļas līmeņa mērītāju, kuram parasti galā ir dzeltens platmasas riņkis, kur iebāzt pirkstu) izvelc un paskaties uz eļļu. Ja eļļa nav gaiša un pienaina (kā iebiezinātais piens ar kafiju), tad skāde nebūs liela.
4. Pirms braukšanas pie meistara vari izdarīt vienkāršu lietu - palikt pa nakti zem mašīnas kartona loksni, un paskatīties kur pil.
5. Visticamāk, ka kaite ir vienkārši kaut kur atnākusi vaļā skava vai stiprinājums, kas jāpievelk. Minūtes darbs. ļoti daudzos gadījumos var palīdzēt arī speciāla viela,ko ielej radiatorā un kas aizķepē caurumus. jebkurā gadījumā runa iet par pieciem, nu augstākais 15 latiem.
Uz dzesēšanas sistēmas bāciņas, tur kur parasti ir korķis, servisā ir jāuzskrūvē tāds kā velosipēda pumpis ar spiediena rādītāju (tieši tādu pašu kā riepu pumpējamajām ´´pistolēm´´ Statoilā, piemēram) un dzesēšanas sistēmā jāiepumpē apmēram 1,5 atmosfēras liels spiediens, ja kaut kur ir caurums/plaisa/neblīvums tad būs redzams ka spiediens fiksi krīt, kā caurā velosipēda kamerā, un šķidrums tek ārā, sliktāk ir ja spiediens krīt bet nekur nekas ārā netek, tas nozīmēs ka problēma ir motoram iekšpusē esošajās blīvēs. Tad būs jāveic drusku nopietnāks motora remonts.
P.S.
Lūdzu neņirgāties, es te populārzinātniski mēģinu izskaidrot šādas diagnostikas būtību no tehnikas tālu stāvošiem cilvēkiem :)
Visdriizaak probleema, ja tik sena, buus minimaala - varbuut tikai paaris reizes ar skruuvgrieziiti jaapagroza savilceejskruuve:) Buutu teceejis motoraa, sen buutu paraadiijushaas citas probleemas. .. jāmeklē uzticams auto dakteris..!)) Ja ir iztecējis viss, tad braukt nevar. Avārijas gadījumā var liet iekšā pat parasto krāna ūdeni, nekas traks nenotiks. Savulaik žigulī pat jāņogu kompotu salējām :) bet to neieteiktu :D ··· Dzesēšanas sistēma: Par dzesēšanas šķidrumu lasīt visu diskusiju (39 atbildes) –»
Nisan Serena radiators dzinēja dzesēšanai (2)
Vai kads var pateikt kur nopirkt lietotu vai jaunu radiatoru dzesesanas sistemai ,jo interneta nav tada profila ar ielietni radiatora un papildus izplesanas bacoks,ka zigulim vai moskvicam,pat radiatora vacinu dabut nevar 59.mm. ...
Sākumā pasaki, ko tev vajag - jaunu radiatoru? modificētu radiatoru - vispār atrodi kādu specu, kas tev to žiguļa korķi uz parasta radiatora uzliks. paskaties 2-auto . car4jy , autoparts - tur ir labākie piedāvajumi- un draudzigākas cenas jaunam nekā lietotam ··· Dzesēšanas sistēma: Nisan Serena radiators dzinēja ... lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Auto pārkarst (17)
Ikdienā problēmas nejūtu, lai arī nobraucu vidēji 2000 km mēnesī, bet pāris dienas atgadījās kas tāds, kas liek domāt, ka: 1. kaut kas ar auto nav īsti pa ķeksi 2. citu šoperi mans vilciņš boikotēs. Tātad, problēma ...
Ventilators iespeejams gluko, skidruma liimeni paskaties, mufte.. uznaaks karstaa diena kaada, sastreegums visu saliks paplauktiniem...:D Viena no idejām, kas nāk prātā - normāli nestrādā dzesēšanas sistēma - kad tu brauc "normāli" - pietiek ar dabisko dzesēšanu, kad meita "čikājās" - dabiskās dzesēšanas ir par maz un auto pārkarst. Neesi mēģinājis pavērot, kā auto uzvedās iebraucot sastrēgumos ? Tad vajadzētu būt līdzīgam efektam. Pamēģini pati pagāzēt,uzdzen temperatūru tuvu simtam un paskaties,ventilators sāk strādāt.Ja ne,tad vai nu mufta vai temperatūras datčiks.Ja tas viss darbojas,nekas cits,kā termostats.Vēl var būt galvas blīve,bet auto jabūt stipri pārkarsētam.Kaut kā tā:) Cik vecs tas VW?

Iespējams, Mavam ir taisnība - meita brauc lēnāk, tāpēc auto sāk uzkarst.

Ja problēma brīžiem ir, brīžiem nav, problēma varētu būt temperatūras devēja kontaktā vai vados. Vecākiem auto viens vads no devēja iet uz ventilatoru - kad motors sasniedz darba t, tiek pieslēgts ventilators dzesēšanai. Ja kontakts vaļīgs vai vads mehāniski bojāts, var gadīties, ka vienreiz ventilators ieslēdzas, vienreiz nē... Un tālāk sagadīšanās, ka tas vienmēr notiek, kad meita pie stūres.
Un ja pati mēģinātu izbraukt tās figūras atmuguriski-kā tad?Vai arī karsīs?Varbūt meita nav pie vainas! ··· Dzesēšanas sistēma: Auto pārkarst lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
Dzesēšanas škidrumu jaukšana (11)
Pie antifrīza pielēju ap puslitra tosola (abi vienādās krāsās)Vai var būt kādas ""ziepes"`?
Nu nekas traģisks nenotiks!!! Vari neuztrauties! Katrā ziņā dzesēšanas šķidrums ir plašs jedziens, ahtifrizs un tosols ir tikpat ka tas pats uz vienas bazes šie abi ir. Krievijā to sauc par tosolu ārzemes par antifrizu, istais antifrīzs bij krieviem ko lēja ikarusiem kaut kur 70-80 tajos gados. Tagad šie atšķiras tik ar piedevām, nekas jau ļauns nenotiek ja sajauc, tacu antifrizam ir klat vel dažādas, vairakas piedevas. Tosols vairak korodē motora daļas. Labak jau jaskatas kas konkretai masinai paredzets no ražošanas. tosols vnk ir agresīvāks pret dzesēšanas sistēmas materiāliem, bet tā kā atšķaidīji, tad nekam trakam nevajadzētu būt.
šeit viens labi izskaidrojis:
http://www.audi-style.lv/forum/index.php?/topic/12075-tosols-vai-antifreez/
Nekas traks jau nebūs... Atkarībā no ražotājiem savstarpēji iedarbojoties, var sākties "rūgšana" (lasi-putošanās). Nav gan bieži dzirdēts, bet bieži jau arī nejauc tos. Jebkurā gadījumā, ja zaļš ar zaļu un tikai 1/2 litra, nekas traģisks nevar notikt. ··· Dzesēšanas sistēma: Dzesēšanas škidrumu jaukšana lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Karstajā laikā izēdzas dators (15)
Karstajā laikā ļoti ātri atslēdzas dators. Pēc ieslēgšanas no jauna darbojas , tad atkal izslēdzas. Vai varētu būt , ka putekļi sakrājušies? Vai ne datorspeciālists pats varētu atvert procesoram vāku un izpūst ...
Var būt putekļi, var būt, ka kāds ventilators nestrādā un drošības apsvērumu dēļ kompis izslēdzas, ne nosvilst, tāpat var būt arī citas kaites, kas vienkārši sakritušas ar karstumu vienā laikā. Ar putekļiem jau nu gan vajadzētu pašas spēkiem tikt galā, tur spečuks nav vajadzīgs. Ja kaut nedaudz tehniskais prāts darbojas, arī ventilatoru var pārbaudīt un sataisīt. Ieliec cieto disku ledusskapī un kādu stundu, tikai ne saldētavā. Tad ies drusku ilgāk. Ja portatīvais vai ledusskapis liels - liec visu, kā stāv Labāk jau atrodi kādu, kas uztaisīs tīrīšanu/profilaksi.

Ja nedarīsi, kaut kas var arī nosvilt. Ja pati putekļus sūksi, arī vari kaut ko nosvilināt.

Pašam, daudzus datorus ilglaicīgi lietojot, ir vienreiz nosvilusi videokarte, iespējams, dēļ netīrīšanas un vienreiz barošanas bloks, iespējams, dēļ putekļu tīrīšanas. Protams, tik pat labi tas varēja būt ražošanas brāķis abos gadījumos, bet iespēja ar savu darbību/bezdarbību kaut kam saīsināt kalpošanas laiku vienalga pastāv
Jaaatputekjlo. dažreiz putekļi ir tā sakaltuši, ka jāskrubina nost kā apmetums.
bet izpūst par ļaunu nenāks.
jādomā, ka dzesēšana netiek gala ar saviem pienākumiem.
dators stacionārais vai portatīvais?
un procesoru aiztikt nevajag, bet sistēmbloka vāku gan var noņemt. :)
··· Dzesēšanas sistēma: Karstajā laikā izēdzas dators lasīt visu diskusiju (15 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu