Dzinēja dūmošana

Dzinēja dūmošana - jautājumi un diskusijas

Kaads motors, bendzis, diizelis , turbo - ne turbo , kaads iistais nobraukums?
Principaa, reomonteejams ir pilniigi viss, tikai...ja pats to maaki, vari, ir vieta, un finances, tad tas ir viens staasts. Ja kaadam par to jamaksaa, cits.
nomainīt turbīnu, salabot motoru, ielikt atpakaļ izgriezto DPF u.t.t. detaļas pateiks servisā... Ja iegūluši gredzeni - 1problēma, kuru
var atrisināt.
Ja nodilusi virzuļ/cilindru grupa - kapitālais rem. Bet finansiāli izdevīgāk
jaunu dzinēju, varbūt pat auto
Īsos vārdos pa daudz degvielas, pa maz skābekļa. Kāpēc tā, nav viennozīmīgas atbildes. Lej sprausla. Turbo spiediens pa zemu. Kaut kas ar ieplūdes kolektora droseļvārstiem, pārmērīgi čipots. Nav īstās sprauslas. Da jeb kas tur var būt pie vainas. Diagnostikas datus studijā pie pilnas slodze pie 3000 apgriezieniem, tad arī domāsim. Dzinēja galvas nomaiņa ievērojami atmaksājas, ja to dara profesionāli uzticami ļaudis, un ja ir dzinēja galvā problēma! Parasti tā arī ir!
Dzinēja galvas maiņa ir par nu augstākais ir par trešdaļu lētāka, (vai pat par ceturtdaļu lētāka) nekā jauna dzinēja iegāde!
Bet ja motora blokā ir liela plaisa, tad neko darīt, motors ir jāmaina!
Ja samērīgi maza, tad varētu to pat aizhromēt ciet!
Bet ja kāds nevēlās to darīt, jo tomēr tā ir visai tāda kā smalka un atbildīga padarīšana, tad nomainiet personu uz kādu citu kas to tomēr izdara! Vai nu arī pērciet jaunu motoru!
Motors parasti ilgi kalpo, jo motors ir tomēr no čuguna! Protams, ka visu var sagandēt ar pārslodzi!
Bet dūroalumīnija galvas blīve ir mazliet nedaudz mīkstākas kategorijas, kuru parasti biežāk nomaina ja ir problēma tajā!
Ir parasti gan jāseko līdzi motoreļļas nomaiņām ... Motors Jums būs ļoti pateicīgs ar to!
Motoreļļu parasti maina vienu reizi gadā! Kāpēc?? - Tāpēc, ka eļļai piemīt nelaba īpašība no gaisa piesaistīt sev mitrumu, ar ko arī tā zaudē savas neaizstājamās fizikālās īpašības, neskatoties (pat uz to) vai tu turi autiņu garažā vai nē, vai pat lieto to ikdienā!
Vislabākajā gadījumā eļļas maiņa būtu jāveic divas reizes gadā! Bet visiem jau pie kājas tas, un maks to neatļauj, un arī neatļaus!
··· Dzinēja dūmošana: Dzinēja ievērojama dūmotība ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kā novērst dūmošanu Toyota Avensis no rīta pie palaišanas? (10)
No rīta startējot izsit dūmu mākoni, dūmi zilgani, ne melni, pēc tam noplok un viss ir kārtībā. Motors 2.0 d4d 2007. gada kods 1AD FTV, vēl tagad aukstākā laikā jāstartē vismaz 3-5 reizes, jo uzreiz negrib piestartēties. ...
Neiespringsti par dūmiem pie startēšanas. Uzzinot novērššanas cenu naudas izteiksmē, vairs negribēsi neko novērst. Tas nekādi neietekmē braukāšanas kvalitāti ar šo auto. Par ilgo startēšanu, ja problēma ir beigtās kvēlsvecēs tad viss ok. Lēti un vienkārši novēršams. Ja kas cits par iemeslu sprauslas vai kompresija vai sūknis vai vēl kas, tad labāk mainīt mašīnu nekā sākt visu pēc kārtas mainīt. Tā ir tikai veca mašīna, tādu ir tūkstošiem nu bez kaartigas paarbaudiissans pie laba diizellu speciaalista nekas labs nebuus. Saaksies ziema, aukstums, vispaar neiedarbinaasi ;(
A ta, kas par vainu - kompresija, kveelsveces, spruaslas, filtri, savienojumi degvielas liinijaam, pat vaarstu ellas bliivsleegi, ja motors bijis paarkarseets .
Tikai kaartiga diagnostika !
Tas nevarētu būt kvēlsveču pārāk īss darbības cikls? Ar vai bez kompresijas zuduma. Sprauslām par lielu pārplūde, sprauslas un sūkni uz pārbaudi! Zili dūmi startējot liecina par to, ka nestrādā kvēlsveces - viena vai dažas. Ja pēc to nomaiņas zilie dūmi nepazūd, tad aizaugušas ciet sprauslas. Vajag pie degvielas pieliet sprauslu attīrošo piedevu (Wynns, STP vai ko nu citu veikalā/DUS var dabūt) un pabraukt. Ja arī tad dūmo, tad sprauslas izdilušas mehāniski un prasās nomainīt. ··· Dzinēja dūmošana: Kā novērst dūmošanu Toyota ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Dūmo autiņš pastiprināti uzgāzējot, slodzē (5)
Dūmo pastiprināti uzgāzējot un slodzēs -uzsākot pret kalnu u.tml.Opel, padsmit gadi, gāze/benzīns. Citādi iet klusi, normāli. Gāze it kā neesot vainīga. Servisi nepārbaudīja ne kopresiju, ne sveces, ne vārstus, ne ...
90%, ka būs iedeguši gredzeni. Cik bieži un cik daudz eļļa jāuzlej? Eļlas gredzeni +vārstu gumijas. Iet runa par ziliem dūmiem? Vai gaiši dzeltenīgiem?
Ticamāk, ka pirmais gadījums - jāpārlasa motors. Padārgi. Citreiz lētāk piemeklēt šrotā.
Viss tālab, ka šajā sadaļā nav svaigu jautājumu ! ´ ··· Dzinēja dūmošana: Dūmo autiņš pastiprināti ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kāpēc ar ziliem dūmiem dūmo uzsilis motors? (5)
Volkswagen Passat tikko dzesēšanas šķidruma temperatūra sasniedz 90 grādu atzīmi, izpūtējā parādās zili dūmi. Lielus eļļas vai tosola zudumus nenovēroju. Pagājušajā gadā nomainīts katalizators un nesen termostats. Bez ...
Visticamāk vārstu blīvslēgi. Ja dūmi nav pārāk izteikti. Ja dīzelis tad pie. Vainas būs aizdedzes moments(parasti melnīgsnēji dūmi) et zilīti rada eļļa.
Temperatūra 90 tā ir darba temperatūra pie kuras arī eļļai ir optimālā viskozitāte. Respektīvi tā ir pietiekami šķidra lai aizpildītu un veidotu aizsargslāni. Visur kur tas nepieciešams. Ja ir dilums vai reiz pārkarsēts motors (pārkaršana padara kokainu gumijas izstrādājumu) tad rodas eļļes zudums tam nevēlamā vietā. Vai nu degkamerā vai nu izplūdes kolektorā. Ja tas ir sācies fiksi tad pie. Vainas būs vārstu gumijas ja ilgstošā laikā tad kompresijas un eļļas gredzeni. Sāc ar kompresijas mērīšanu
dīzelis, benzīns......paod dūmus, zināsi kas deg ...smidzinātāji vai aizdedze Piedeguši eļļas gredzeni. ··· Dzinēja dūmošana: Kāpēc ar ziliem dūmiem dūmo ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kāpēc stipri dūmo un un eļļas patēriņš liels (8)
Renault Megane 1.9 dci universālis pēkšņi sāka nenormāli dūmot zilganpelēki dūmi un smird. Eļļu arī rij nežēlīgi.Eļļa nekur netek,jauda arī nav zudusi.
vispār jau dūmi nekad nav smaržojuši.... turbīnas eļļošana kaput, sāc meklēt citu ja baigie duumi PEEKSSNI , tad turbiina. Pat nedarbini, var arii aizdegties tas "uznneemums" , ja turbina dzen ellu izpuuteejaa , un var aiziet "raznosaa´", ja dzen motoraa. Neesmu specs, bet nav turbīna beigta? Jokus netaisītu, jo beigts dīzelis var uztaisīt "raznos" (dzinēja nāve, izdedzinot dzinēja eļļu degvielas vietā) varstu gumijas gan jau beigtas Vārstu blīvslēgi, eļļas gredzens virzulim, turbīna, nu kas vēl? Karoče jāskatās! ··· Dzinēja dūmošana: Kāpēc stipri dūmo un un ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Vai ir kāda auto Piedeva dzinēja dūmošanas un eļļas patēriņa samazināšanai? (12)
Aizdzinu uz servisu savu Renault Scenic 2005, 1,5D 60kw džeki saka ka jāmaina turbīna. Vai ir kāds līdzeklis kas varētu pavilkt "agoniju" :) Gribētos pieliet kaut kādu "zupiņu" un pazūd dūmu mutulis aiz auto :) varbūt kāds ...
vajag vajag zupas liet klāt lai fināls būtu košs, patīk tā skaņa kad vērpj 7-8 tūkstošus uz eļļas ja vēl kāds klanis izlien ārā vispār ziemassvētki Šis ir labs dzinēja dūmošanai.Savukārt,ja turbīna sāk eļļu dzīt,labāk ir viņu sataisīt.Pretējā gadījumā kaka var izvērsties krietni sāpīgāka. Pred dumiem ko izraisa turbinas defekti neviens lidzeklis nepalidzēs. Ja eļas noplude palielināsies dzinējs sāks stradat no eļas un tas bus dizeļa gals. Tā ka remontu nevajag atlikt. Sekas var paskatities https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ Paskaties XADO produktus. Bet - ja beigta turbīna, to līdzekļi nesalabos. Taisi turbīnu! Nekādi brīnumlīdzekļi nepalīdzēs!!! Jo ja eļļas noplūde būs tik liela, ka dzinējs sāks strādāt no eļļas, tad klaņi izlīdīs no bloka ārā.
P.S. Šīs turbīnas remonts ir robežās līdz 150 Eur!!!
··· Dzinēja dūmošana: Vai ir kāda auto Piedeva ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu