Dzinēja sildīšana
Dzinēja sildīšana - jautājumi un diskusijas
Celt apgriezienus ar aukstu motoru? (6)
Dzīvoju blakus intensīvai maģistrālei (50metri). Vai no rīta izbraucot uz tās varu celt apgriezienus aukstam dzinējam apm. līdz 3000-3500 apgr. lai iekļautos satiksmē? Audi A4 2.0 TDI .Vai tas nekaitē dzinējam?
Dzīvoju blakus intensīvai maģistrālei (50metri). Vai no rīta izbraucot uz tās varu celt apgriezienus aukstam dzinējam apm. līdz 3000-3500 apgr. lai iekļautos satiksmē? Audi A4 2.0 TDI .Vai tas nekaitē dzinējam?
bet lai iekļautos satiksmē, nav jādzen līdz 3 tukst, pietiek ar 2, neesi vairs puišelis, lai skraidītu Es vajadzības gadījumā īsi paceļu kā Tavā gadījumā, tikai no stāvvietas, lai plūsmā 70 km iekļautos, nekas nav nobiris un arī nenobirs pie īslaicīgas slodzes. Ar 2.0 TDI uzmanīgi, īpaši ja PD motors. Siltā laikā nekas nenotiks slikts, bet ziemā gan ir iespējas visu "labāko" izdarīt šim dzinējam, īpaši, ja mums vidējais šādas a/m lietotājs eļļu lej lētāko, un maina to pēc eiropas intervāliem. Tātad iespējamie defekti - aprauts balansējošo vārpstu un eļļas sūkņa zobrats uz kloķvārpstas gala, kam seko vispārējs "zvaigznājs" dzinējam. Aprauts eļļas sūkņa piedziņas seškantis, kam seko vispārējs "zvaigznājs" dzinējam. Pie 300k noskrējiena izdilst sadales vārpstas, kam seko izdauzītas PD sprauslu sēžas galvā. Protams, ka PD sprauslas arī ar īpašu ilgmūzību neizceļas, īpaši pirmās Siemens/VDO (tagadējais Continental) versijas. ··· Dzinēja sildīšana: Celt apgriezienus ar aukstu ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »