Sprauslas

Sprauslas - jautājumi un diskusijas

Degvielas patēriņš pēc sprauslu nomaiņas (7)
Nomainīju savam Avensim degv. sprauslas pret jaunām,oriģ.nokalpoja tikai 145000 km. Uzstādīja jaunas Denso firmas sprauslas. Braucot uz Vaciju vid. degv patēriņš uzrādīja 6,5 l.Braucu ar ātrumu 120.km/st. Salonā bijām 5 ...
Personīgā pieredze - bez jebkā nomaiņas, braucot ar viena un tā paša piegādātāja degvielu, pa vienu un to pašu maršrutu, ar vienu un to pašu auto, ar ļoti līdzīgu svaru mašīnā, vienādu vidējo ātrumu, ir bijis, ka patēriņš uz 5l, bet ārā pūšot pastipram vējam - 7l. Tavā stāstā ir tik daudz mainīgo, ka par jautājumu var tikai sprauslot. ;) Pēc viena eksperimenta vien nevar spriest. Pretvējš pie tāda ātruma ir ļoti nozīmīgs. Vēl, smagāki ceļa apstākļi - sniegs, var būt spiediens riepās nav pieregulēts atbilstoši mašīnas svaram (5 pasažieri), tad vēl braukšanas stils, situācija uz ceļa. Ne jau visu ceļu brauc ar 120 km/h - jo vairāk rausta ātrumu, jo lielāks degvielas patēriņš. Starp citu, ja brauc ar benzīnu, labāk liet 98 kā 95. 95 tiek vairāk gāztas visādas eko šmeko piedevas un līdz ar to patēriņš ir lielāks un tās piedevas arī sit ciet, ko var aizsist. 98 ir tīrāka manta un līdz ar to patēriņš mazāks. Visi mērījumi ārpus laboratorijas ir pakļauti nenosakāmām ietekmēm-salīdzinājumi ir ļoti aptuveni.
Ietekmē pat gaisa mitrums,par vēju,vadītāju un degvielu nerunājot. Vai nevar būt,ka vecās sprauslas pašas radīja mazāku patēriņu? Daži bojājumu parametri mēdz būt visai dīvaini...
95/98 bieži vien bāzes viela mēdz būt viena un tā pati-ja nu tikai cits ražotājs var ko savādāku sabrūvēt.
5 cilvēki sver vairāk nekā 3, plus vēl slikti laika apstākļi - lūk, arī atbilde. ··· Sprauslas: Degvielas patēriņš pēc ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Sprauslas neiet, nav jaudas. (8)
Nopirku Nissanu Tino 2005.g 2.2 d, 100kw. ar sprauslas defektu. Nomainiju servisā, pec tam uz kompi uzradiija ka 4 sprausla arī neiet. Nomainija to arī. Braucot maajaas no servisa masinai pazuda jauda un atkal negaja visas sprauslas. ...
nu, un ko nebrauci no riita atpakall uz to servissu? Kad iznneema sprauslas, kompresiju pameerija ?
Te jau varam tikai mineet. Ja pikkis , saliec jaunas sprauslas, suukni, filtrus. , nebuus jaasstuko.
Diagnostikai ir jaauzraada, ja tas ir egr. Ja neko neraada, tad kautkas ir ar degvielu, vai kompresiju.
Tino ir izsmēlis savu resursu...:D Brauc atpakaļ, slēdz pie kompja. Gan jau ka tur Denso sprausla ar četriem kontaktiem. Nez vai kur tādu lietotu labu atradīsi. Denso ir Denso- sprausla kura neremontējas. Denso sistēma... Jūtu līdz am īpašniekam. Ja ir mirušas sprauslas, tad jāpērk jaunas, lietotas neatrast. Un te jau izskatās jau pēc sūkņa bojājuma. Iesaku apskatīties bākā, vai tur nav metāla skaidas.
Pa lielam piekrītu Card_reader - šis auto ir savu nobraucis (domājams, noskrējiens am ir vismaz 650k km), laiks uz Tolmetu.
ar lietotām nebūs aršana. Ja nevar restaurēt, tad ir piiii.
Un sprauslas diemžēl iet viena pakaļa otrai. Sākumā kompis rāda sliktāko. To nomaina, tad izlec nākamā. Un tā var mainīt visas pēc kārtas.
··· Sprauslas: Sprauslas neiet, nav jaudas. lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Sprauslu restaurācija (6)
Cik izmaksā restaurēt dīzelim sprauslas? Kur to darīt vislabāk?
Vidzemes dīzeļu centrs? Nopietni? Tas bambāļu kantoris neko nerubī no sprauslām, turklāt kā mazākā problēma sprauslai tā remontē (būtībā nomaina) visas iekšas, nevis skatās konkrēto defektu. Man dīzeļu centrā pateica, ka visas sprauslas jāremontē, jo auto raustījās braucot. Meistars ieteica savu sprauslu tehniķi Jelgavā, kurš uzreiz pateica, ka sprauslas ir normālas (ne ideālas, bet noteikti ne remontējamas). Beigās izrādījās, ka raustīšanās ir dēļ kkāda kontakta defekta, kuru salabojot auto vairs neraustās! Tāda lūk man pieredze ar Vidzemes dīzeļu centru Vidzemes dizeļu centrs. Valmierā. Tā lieta nekad nav pievīlusi Kas par auto?
Vidzemes dīzeļu centrs ir vēl +/- ok. Bet vadoties pēc paša pieredzes es liktu jaunas.
Kas par auto? Kādas firmas sprauslas. Ne visas sprauslas ir remontējamas. Autiņam neieteiktu remontēt - rezerves daļas +darbs - droši, ka tikai nedaudz lētak ka jaunas. Esi 100 punkti pārliecinats, ka sprauslas sliktas? Nezinu par Vidzemi, bet Rīgā Pārdaugavā esot labi spečuki, netālu no Dienvidu tilta. ··· Sprauslas: Sprauslu restaurācija lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Jaunas vai lietotas sprauslas dīzelim? (16)
ir konstatēts,ka divas sprauslas dīzelim nav pie pareizas veselības.Pilnīgā neizpratnē-jaunas vai lietotas,kur,kādā viedā lai vismaz tējai uz Jaungadu piķis vēl paliktu...;)) Varbūt kādi ieteikumi?
Pirmkārt mainīt ir pats pēdējais. Vispirms normālā kantorī pieregulēt un tikai ja tas nav iespējams tad maina smidzinātājus. Visu sprauslu kopumā mainīt nav jēgas. Tātad ja nav iespējams vairs regulēt, smidzinātājam adata ieķīlējusi, kanāli izdeguši, tikai tad ir jāmaina.
No pieredzes var likt remontētos, bet tas kā likums ir kādam gadam apmēram. Jauni ies ilgāk. bet visam pa virsu ir jāievēro pāris nerakstīti likumi lai dīzelis būtu pie labas veselības. Pirmkārt nevajag taupīt uz degvielas filtra rēķina, tas tomēr ir salīdzinoiši lēts. Liet labu degvielu. Nu tankštellēs jau tas pamatā ir nodrošināts. Bet ja lej no kaimiņu Vasjas traktora ar netīra spaiņa plīdzibu, var ātri tikt pie papildus izdevumiem.

Par cenām. Reiz man bija opelis. Nu aizstiepu tos četrus stobrus uz pārbaudi. Vienam bija problēmas. Tajā brīdī oriģināliem BOSCH smidzinātāji maksāja kādi 50-60 laši gabalā (Vairs īsti neatceros). Paņēmu remontētu pa 11. Divi gadi izturēja, līdz es nesu tās mantas otreiz pārbaudīt. Nu bija So-So. Bet meistars sāka tekstu bīdīt ka BOSCH tīrot noliktavu un tagad šitie paši smidzinātaji ir 12 laši gabalā (jauni). Lieki piebilst ka es ilgi nedomāju. Manīju visus četrus. Jo man tam opelim bija kautkādas īpašas sprauslas kuras tikai divi gadi ražotas (Laikam tāpēc arī tīrīšanas cena bij tik pievilcīga). Tā arī to opeli vēlāk pārdevu ar visām tiem jaunajiem smidzinātājiem pie labas vesības. Pēc gadiem 4 satiku puišus kam pārdevu, uz jautājumu kurā šrotā jamais galu ņēmis. Atbilde bija sliekšņus un citus puvekļus pārmetinājām, bet motors vēljoprojām pie pilnas veselības un ar skati nekādu problēmu.
Pārējiem saviem "traktoriem" neesmu ar tādām lietām kķēpājies visiem ir OK.
Aizdzen autiņu pie normāliem večiem. Tie tavam kumeļam saregulēs un saliks visu kā nākas. Ja paveiksies, tad tiksi sveikā pa sakarīgām naudiņām. Tik neaizmirsti-ar večiem vajag runāt kā ir. P.S.
pamatā visiem lielākajiem autobūves grandiem tiek izmantotas divu firmu sprauslas - BOSCH un LUCAS. Tas vairāk arī pēc reģiona, vairāk eiropā vācieši un āmurikās vairāk lukasi. Tā ka nav obligāti kāda tam tur marka BMW, Ope,l Renault vai kāds nu tur. Jāmeklē normāls dīzeļserviss un viss. Tās japāņu zelta rociņas visdrīzāk jau vietējā dīlera zeltījums. Šitajā sfērā paldies dievam var atrast arī oriģinālas alternatīvas. Protams ar alternatīvu būs pagrūtāk ja tās mantas ir kada trešā kantora darinājums.
a kā vinjas sprauslo, pa parasto, vai CRD? Bljinc... un atkal visi ziilee un izsaka spriedumus par nezinaamaam lietaam, ne kas par auto, ne motoru....:(
PD sprauslas atliek tikai un vieniigi mainiit. Ne tur ellja, ne remonti.
Piedevaam, meegjinot ar taadaam braukaat var beigties ar nopietnu motora remontu un virzulju mainjaam.
··· Sprauslas: Jaunas vai lietotas sprauslas ... lasīt visu diskusiju (16 atbildes) –»
Sulo gar sprauslām (8)
Mondeo 2001, 2.0 dīzelis, 85 kw.Rezerves daļu katalogā neuzrāda kādas gumijas tur nāk blīvējumam.Varbūt kāds ar to ir saskāries un zinās ko ieteikt.
sveiks. Neesmu gan speciālists, bet cik nu iznācis. Kur spiediens tur sfērisks metāla virsmu savienojums, vai vara blīvīte. tātad pievilkšanas vaina. Bet šito labāk savam dīzeļmeistaram parādī. Ja pūšgarām pārplūdes trubiņām, tad tās vienkārši jaunas vajag uzlikts Tieši tā, degvielas caurules blīvējas uz konusiem, kapara gredzens nāk zem sprauslas. Ja atplūdes šļūtenes ir jaunas un degvielas vads stingri pievilkts, tad jāpārliecinās vai nav aizlūzusi caurulīte. Vibrācijas dara briesmu lietas, it īpaši ja pēc remonta cauruļu fiksatori, kā liekas detaļas ir izmesti ārā.:) Kā jau teikts, blīvējas ar konusa palīdzību. Vienkāršakais veids kā atrisināt problēmu ir parastais kokvilnas diegs, kaut kāds 10numurs. tas jāpatim stap uzgriezni un konusu, protams , vispirms atskrūvējot uzgriezni no sprauslas, tad uzgrieznis jāpabīda nost, jāpatin diegs , tā lai normāli varētu uzķert vītni uz sprauslas un jāpievelk uzgrieznis. Diegs jātin pulksteņrādītāja virzienā. Dasrbojas 100 %. tikai vispirms pārbaudi vai nesulo atplūdes caurulītes(gumijas) īsti nezinu, kādas no 2000g mondeo sprauslas,Bet man vecajam mondeo sāka sulot pēc tam, kad pirms apskates lai kārtīgi iztīrītu motoru no sūdiem, tukšgaitā turēju pedāli grīdā kādu minūti. Vai pat vairāk. Tā tomēr nevajag darīt. :) Bet suloties sāka pats sprauslas korpuss, kur pa vidu nāk saskrūvēts kopā. Tad es ar tur kaut ko uztinu pa virsu. Ā, no ūdensvadu remontiem pakulas, kādus 3-4 tievus matiņus satinu kopā un uztinu virsū.
Ja starp sprauslu un bloku nāk, tad paplāksne jāliek cita. Vārdu sakot, izpēti ritktīgi, tieši no kurienes nāk.
Lasu un briinos - dazhus simtus baaru spiedienu nobliiveet ar kokvilnas diegu! Neticeeshu, kameer neredzeeshu! Ja ir izdilis konuss no biezhas skruuveeshanas, tad jaamaina degvielas cauruliite, lielaakaam cauruleem veel var ko liidzeet ar alumiinija bliiviiti. kuru iespiezh ar konusu - smuki izspiezhaas starp konusu un diizes pievienojuma vietu. sleepnis variantaa jaa - tajaa vietaa spiediens neliels, tur tas der. ··· Sprauslas: Sulo gar sprauslām lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu