Traktors t 40

Traktors T-40 ir universāls lauksaimniecības traktors, kas ražots Padomju Savienībā 20. gadsimta vidū un beigās. Tas bija populārs pateicoties vienkāršajai konstrukcijai, uzticamībai un daudzpusībai, to plaši izmantoja lauksaimniecībā, mežsaimniecībā un citos darbos.


Galvenā informācija:

  1. Ražotājs: Lipetskas traktoru rūpnīca (Lipetskij traktornij zavod, LTZ).
  2. Ražošanas gadi: 1961–1995.
  3. Jauda: 40 zirgspēki (no tā arī traktora nosaukums).
  4. Motors:
    • Divcilindru dīzeļdzinējs (D-37 vai D-144).
    • Gaisa dzesēšanas sistēma.
    • Degvielas patēriņš bija ekonomisks salīdzinājumā ar citiem tā laika modeļiem.

Konstrukcija un īpašības:

  • Piedziņa: Pieejamas versijas ar pilnpiedziņu (T-40AM) vai tikai aizmugurējo piedziņu (T-40).
  • Pārnesumkārba: 7 ātrumi uz priekšu un 1 atpakaļgaitas ātrums.
  • Pielietojums: Izmantojams ar dažādiem lauksaimniecības agregātiem – sējmašīnām, arkliem, piekabēm u.c.
  • Manevrētspēja: Piemērots darbam mazākos laukos un sarežģītos apstākļos, piemēram, nelīdzenā reljefā.
  • Vilkšanas jauda: Pietiekama mazu un vidēju piekabju vilkšanai.

Priekšrocības:

  1. Vienkārša apkope: Konstrukcija ļauj veikt remontdarbus pat lauka apstākļos.
  2. Pieejamas detaļas: Viegli iegādāties rezerves daļas, pateicoties plašajai izplatībai.
  3. Daudzpusība: Piemērots gan lauksaimniecības darbiem, gan citiem pielietojumiem (mežizstrāde, celtniecība).

Trūkumi:

  • Salīdzinot ar mūsdienu traktoriem, mazāka jauda un komforta līmenis.
  • Mehāniskā transmisija prasa pieredzi no operatora.
  • Gaisa dzesēšana ne vienmēr ir piemērota ilgstošiem darbiem augstā temperatūrā.

Traktors T-40 ir saglabājies kā simbols savas ēras tehnikas attīstībai, un daudzi šie modeļi joprojām ir sastopami un lietojami dažādās valstīs, pateicoties to izturībai un remonta iespējām.

Traktors t 40 - jautājumi un diskusijas

Pie T-40 dzinēja centrifūgas ir mazs vāciņš ar divām 6mm skrūvītēm , zem tā eļlas padeves uz dzesēšanu pārslēdzējs - zima/ leto. Pievērs uzmanību ventilatoram , ja tā spārni ir plastmasas, tad šis modeļa ventilators bija neveiksmīga izgudrotāja partija. Nomaini uz metālisko. Ja vēl karsē - sūkņa padeves aizdedze par agru . Tas ir vis. Nu protams, cilindru čaulām , galvas ribām, eļļas radiatoram ir jābūt tīrām. Tas par karsēšanu. Ja dzinēja spiediens zems pie 60 grādiem. tad tas visdrīzāk liecina par to ka kloķa- klaņa mehanisms ir sadilis. Jāslīpē kloķvārpsta un tmll. Nekādā gadījumā pie motora remonta nepērciet ķīnā ražotās detaļas (šķidra ārzemju traktoriem domātā motoreļļa nav slikta , bet tā būtiski var pazemināt spiedienu sistēmā) (Jālieto Tā paša Kamazene.) noņem apaļo vāku motora labā pusē un izmazgā netīrību no eļļas dzesēšanas spirāles, cilindru ribām, pārbaudi ventilatora siksnas spriegojumu, izmazgā centrifūgu, noņem virsejo vāku, kurš stiprinās ar augšas skrūvi un arī pašu centrifugu izārdi, izmazgā abus sietus, kas ir tur iekšā, pārbaudi centrifugas sprauslas, lai ir tīras un liek centrifugai rotēt/strādāt ... aizdedzi neaiztiec, tā pati no sevis nemainās
Atpakaļ stellējot centrifugas augšas skruvi pievelc ar jūtām, lai viņa var rotēt, nevis līdz galam un nobloķēsi, tad motoram kirdik !
Nu i jautājums, neko nevar saprast. Kas nokrīt, eļļas spiediens? Skaties eļļas sūkni, redukcijas vārstu, bet visdrīzāk šāles izdilušas. Saac ar vienkaarshaako - iztiiri taas gaisa ribas un paarbaudi ventilatoru. Kad eljlja mainiita? Un filtrs? Tiešām neko nevar daudz saprast jautājumā. T40? Traktoru domā?
T40 ir sliksts traktors pēc būtības. Vienīgais labums viņam ir priekša velkošā, ar ko ērti malku vest ārā no meža.
Gaisa dzeses motors, pie kam 1 un 2 cilindrs tik pat kā nedzesējas vispār. 99% ´´soraku´´ eļļas saļņiki ir beigti, cilindriem ribas pilnas ar mēsliem, kas rodās eļļai sajaucoties ar visiem brīnumiem kas ir gaisa (pamatā putekļi un smiltis).
Ja spiediens vienkārši vienā dienā sāka būt zem 1 bar, tad esi pārkarsējis motoru jau iepriekš, un kā jau komentārā augstāk rakstīts, izdeldēji šāles.
Ja ilgtermiņā spiediens ir krities, tad jau tur vesela problēmu jūra var būt - tās pašas šāles, kloķene padilusi, kompresijas gredzeni utt utt.
Bet nu pa lielam... es mestu pāri motoru un nečakarētos tur kko labot :)
··· Traktors t 40: T-40 ka motors uzsilst ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Eļementarno Watson, teiktu zināms personāžs. Aizdedzi neregulē šitam brīnumam bet gan iesmidzināšanas momentu. Bet vislabāk tas aprakstīts attiecīgās traktortehnikas remonta grāmatās.
Tā kā man ir aizdomas ka šis anonīmiķis jau iepriekš te meklēja šāļu izmērus un tā vien šķiet uz bibliotēku tā ari nav bijis. Nebūšu pārliecināts vai viņš tās ir pareizās atradis, bet tomēr. Ja nav slinkums taisīt to vienkāršo indikatoru, nevajag stikla trubu. Vislabāk ir pildspalvas kodoliņu paņemt, tas vismaz nevar nejauši saplīst. Un tad to momentu ari iestellē. Uz kloķenes skrieļa ir metkas.
Ja nu galīgs slinkums un nekādas poņas, var ielikt pa nullēm uz augspiediena sūkņa zobrata (jānoņem stundu skaitītājs). Jo ja šāles nebūsi pareizās atradis, tad tāpat tās ātrāk nobirs nekā kauktas slikts notiksies ja moments būs daži grādi +-.
neticu,ka googlē nav video kā to darīt!! iesitu-регулировка зажигания t40-...kaudzēm infas,tik izvilkt vajag īsto :) Ne aizdedzi, bet iešprici regulē dīzeļiem! ;) Augstspiediena sūkņa regulēšana notiek uz speciāla stenda .. tā kā jautājuma autors/e ir nezināms, tad vairāk neko arī pateikt negribu . runa iet par aizdedzes momentu, nevis passu suukni. Ieskruuvee stikla trubinnu pirmajaa sekcijaa, pagriezz liidz sakustaas liimenis, nostiprina suukni. ··· Traktors t 40: Kā regulet aizdedzi t 40 ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010