Vai atmaksājas remontēt dzinēja galvu?

Smieklīgi izklausās, bet problēma tiešām nopietna. Pēc sākotnējās diagnostikas paziņots, ka, iespējams, bojāta galva vai kāds no vārstiem vai kaut kas vēl iekš motora. Vienā servisā nostāja, ka ir vērts ārdīt motoru, slīpēt un remontēt galvu, ja tā tiešām bojāta. Otrā saka, ka vienkāršāk un diži dārgāk nebūs mainīt visu motoru. Lūdzu argumentētus viedokļus :) ak jā- auto- BMW 528 (e39), benzīnnieks, 24 vārstu motors.
Jautā Eheeeeei 2011-08-17 17:51

garaamejoshais (2011-08-17 18:13)      Pastaasti labaak probleemu pashu...
Man labpatik domaat, ka sachinjiit sho buus leetaak un labaak nekaa pirkt visu motoru citu.. Mosh vispaar tikai bliive beigta.

Pashu mashiin uatraadi labaak abos servjos... Un dzen pie paziistama

damn (2011-08-17 18:15)      Jāskatās pa cik var dabūt lietotu motoru un cik aptuveni prasa $$ par esošā remontu. BMW motori ir diezgan pieejami un bieži esošā dzinēja remonts sanāk dārgāk, bet var arī iegrābties ar lietoto. Ja nav liela cenas starpība un nav paredzēts tuvākajā laikā pārdot, tad lietderīgāk būtu remontēt esošo.

Specs69 (2011-08-17 18:15)  1   tu nekad nezini, kādu motoru nopirksi.
ja auto tuvs, tad jauc ārā un taisi. mans uzskats ir, ka auto ir paredzēts braukšanai, nevis remontam. ja saplīst - aizvelk aiz šķūnīša, liek sludinājumu ss.lv un arī tepat oho, ka pārdod visas detaļas no viena auto, izņemot bojāto. kad izjauksi motoru, galvu beigās varēsi nodot alumīnijā un dabūs par to vairākas banknotes.

falko_1967 (2011-08-17 18:31)      ja nemsi citu motoru,veco neatstaaj viniem par paldies....labs gabariitluuznis.kaadus 30-40ls var dabuut..:))

Mezhavecis (2011-08-17 18:33)  1 1 Ja neesi pārkarsējusi,nekas diži traks tai galvai nevarētu būt.Ja šāles un gredzeni ir labi,tad remontē.Ja nē,pērc citu.Pamēģini painteresēties "Elkšņos"`.Viņiem tur mēdz gadīties samērā jaunas mantas no dauzītiem autiņiem,no ES.

Zelta_rokas (2011-08-17 18:37)    1 Es savam taisiiju motoru, nevis mekleeju citu! Vnk nekad nevar zinaat ko nopirksi!

typhoo (2011-08-17 18:56)      Nu bojaatu galvu taksh var sameeree viegli noteikt...Naak tvaiki pa izpuuteeju, burbuljo tosols, zuud tosols, elljaa paraadaas tosols, tosolaa paraadaas ellja... shitaas ir paziimes. Vaarstu bojaajumu arii var noteikt nenjemot neko nost.
Vajag jeedziigus meistarus tikai. kas nevis staigaa apkaart un runaa, bet maak nodiagnosticeet. Remonts toch uz saviem 200 buus ar garantiju... man parasto galvu diizelim nosliipeet un uzlikt sanaaca ap 140 (ieskaitot tosolu, bliives, vaarstu piesliipeshanu un bliivsleegu mainju.) Bet te jau pa nopieno...

kritejs (2011-08-17 19:03)      Es šajā gadījumā mainītu dzinēju. Tagad tos var nopirkt pat ar nelielu garantiju.

Sandra1 (2011-08-17 19:12)      mana šefene savam mersim tik maina motoru-iedzen no rīta servisā, bet nākamajā dienā, pēcpustdienā izņem no servisa. viņai galvenais-laiks!

udugs (2011-08-17 19:59)      ... a kā vajag - pārdošanai vai braukšanai ? Tās divas dažādas lietas ...

Specs69 (2011-08-17 20:00)      Ja tu lej sintētiku, kaut pussintētiku, tad eļļa nesadeg ziliem dūmiem.
Kas attiecas uz tirgošanu, tad bez motora ir 1000 lietu, ko pārdot. Durvis, stikli, apšivka, visādi kloķīši, ručkas, spoguļi. Hadenes detaļas. Arī ap motoru - radiators, starteris, kārba(un sajūgs), ģenerators, kompis, izpūtēja posmi. Jumta lūka un kondiška. Arī tāds ir kā sīkums kā pečkas motors un logtīrītāja megānisms.

udugs (2011-08-17 20:16)      Visi tik gudri , nav pat ko d.... pasūtīt , dzer tik aliņu un spriedelē ... Vispirms diagnostika kaut ar kompresiometru , iespējamā diagnoze , tad jāizjauc , jāatrod vaina un tad jāskatās kas remontējams , kas pērkams . Pietiekoši bieži nākas ar "garantiju" šrotos pirktos motorus iecelt mašīnā un tad pirms iedarbināšanas sākt remontēt . Uz jautājumu "cik maksā motora maiņa" atbildu - tas tikai jānomaina vai arī jāiedarbina un tās brīžiem ir stipri neprognozējamas summas .

kvarts (2011-08-17 20:59)      Labu 2.8 motoru bembim neatradīsi, var iesmērēt 2.5vai 2.0 un pat neatškirsi no pirmā skata, ja motora jauda ir pietiekoša tad vienkāršāk nomainīt tikai galvu,bet varbūt tikai blīvi vai vārstu gumijas,un nevajag konsultēties baigos ūķos ,labāk pameklēt motoru speciālistu....

artis23 (2011-08-17 21:19)      Mana pieredze ir tada, ka es ar remonteju savejo motoru tapat ka tev nu lidzigi, bij gandriz papitalka, zato tagad zinu ka vis ir sataisits un un ellu need,
a bij ari iespeja nopirkt no srota motoru tipa ejos, nax.. tas nav to verts.

peterss (2011-08-17 23:30)      specs69 ...ziepes tādas ka sintētika un pussintētika ir viskozitātes žargons , jo eļļa ir vai nu naftas vai sintētiska , neatkarīgi no tā vai 5w.10w vai kaut 20w50 , fakts kā sintētiskās eļļas mazāk iztvaiko jeb `` nerij eļļu `` mazāk jo lābāki tehn. raksturojumi un bāze . arī .....artis23 noderēs ši informācija .

av2 (2011-08-18 00:03)      tajos ssrotos nedod vai tad nekaadu , kaut 3 meenessu , garantiju tiem motoriem, lietotajiem?? Un ja motors labi iet 3 meenessus, ta ies veel ilgi..
Bet nu, es vismaz, noteikti izjauktu savu esosso motoru , un vismaz paskatiitos kas par vainu vispirms.

sleepnis (2011-08-18 01:16)      Tirgot autiņu pa detaļlām da nuuu. Tas, ja galīgi nav ko darit un gribās pagalmu par šķēršļu joslu pārveidot. Man tas vilkās gadu un arī pēc tam palika pāri kaudze detaļām, kas nevienam nav vajadzīgas. Jā, izdevīgāk, kā šrotā nodot, bet nu...

Ja vaina ir tikai eļļas ēšanā, tad es vienkārši lietu lētu eļļu un vadātu vienmēr kanniņu līdzi, ja nu aptrūkstās. Ja nav turbīnas un rij eļļu, tad parasti vai nu vārstu gumijas pagalam, vai virzuļu grupas izdilums. Tās lietas ir labi diagnosticējamas. Vajag tik īstos speciālistus. Vārstu gumijas nevarētu būt pārāk dārgi nomainīt. Bet virzuļu grupas remontam nav jēgas. Tad jau labāk toč citu dzelzi.

Specs69 (2011-08-18 01:26)      Slēpni - paņem vēl kādus 4-5-6 autiņus pagalmā klāt, tirgo un viss ir labi. Sanāk pilna darba diena.

JurisK (2011-08-18 01:46)      Ja dzeseeshanas shkjidruma baacinjaa nav liels spiediens, tipa nspiezhaas garaam pa vaacinju shkjidrums, tad taisi galvu. Iemesls, principaa ir varbuut pavisam vienkaarshs - jaanomaina vaarstu gumijas. Iespeejams pat, ka galva nav jaanjem nost. Var jau samaksaat par galvas nonjemshanu, vaarstu sliipeeshanu, galvas nosliipeeshanu(ja to dari, tad panjem nost kaadus paaris mm, tas kompensees, gan minimaalo, motora izdilumu. Jo bembiku motori(virzulji, cilindri) dilst minimaali. Vajaga vairaak info, domaaju, ka arii tev. Ja zuud eljlja, nedaudz duumainas atgaazes, tad tas nav remonts, par kuru bembikam jaamaksaa liela nauda - tikai vaarstu gumijas nomainiit. Taadus servismenjus kaa udugs klausi tik tieshaam tikai peec preciizas diagnozes, taadi tev izjauks visu mashiinu, lai nomainiitu paaris bliives.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu