kā auto pie mums var maksāt lētāk?
kā auto pie mums LV it kā ievests no vācijas var maksāt lētāk nekā Vācijā?
jupe (2013-09-24 21:55)
cerams kad te nav runa par auto krietni zem 1000euro ,pa kadu auto modeli iet runa-runā konkretāk meitenit lūdzu!
velreiz piebildišu autorei- var but ari viena gada auto -bet kā pārejas gads modeļiem un tur ari var but piem no 3500 -5000 euro cenu amolitūda , tas pats dzinejs un krāsa , riepas ,diski
zigsons (2013-09-24 22:39) Ļoti bieži gadās, ka auto neienāk LV pa tiešo no Vācijas, bet gan caur Lietuvu, kur no galīgākā šrota kautkas tiek salipināts...
Ivans_neBargais (2013-09-24 22:46) Tapēc ka Vācijas sludinājumos Tu redzi autiņus kas ir normālā tehniskā stāvoklī un ar patiesu informāciju par auto (viņiem uz to stingri skatās). A mūsu ss.lv sludinājumos liela daļa ir tādu, ko Vācijā vienkārši nodod lūžņos, tikai viņi izgājuši caur Lietuvas vai mūsu pašmāju meistaru veiklajām rociņām.
Dzindzis75 (2013-09-24 23:12) Slīkoņiem izņemot vadības blokus var redzēt kārtīgu zaļo.Bet profiņi arī tadus saved kārtībā
Maverick (2013-09-25 01:14)
1
Pirmkārt, ir ļoti grūti salīdzināt cenas lietotam auto. Pat neskatoties uz aprikojuma atšķirību, kas jaunam auto cenu var mainīt vismaz par 70 procentiem (paņem "bāzes cenu", ko raksta reklāmās un "apkarini" ar visām fīčām - uz dažiem BMW modeļiem pēc tādas nokomplektēšanas cena pieauga pat dubultīgi), bet lietotam auto nāk klat vēl visādi faktori - nobraukums, tehniskais stāvoklis, vizuālais izskats, arī iespejamie defekti, un kā jau te minēja - iespēja, ka tas ir bijis "slīkonītis". Rezultātā salīdzināmo faktoru ir tik daudz, ka objektīvs cenas salīdzinājums nemaz nav iespējams. Kā arī visādi subjektīvi faktori - īpašnieka garastāvoklis, mēness fāzes, tas, cik dienas palikušas lidz kārtējam maksājumam par hipotekāro kredītu u.t.t. :)
Un ja skaties cenas pēc mobile.de , tad ņem vērā, ka vēl var kaulēties.
Bet ja runā par "slīkonīšiem", tad tas nozīmē visādus grūti atklājamus un "mistiskus" defektus elektronikā - dabā tas var izskatīties tā, ka piemēram pāra datumos mašīnai gljukos kompjūters, trešdienās pēc lietus neieslēgsies kreisais stop signāls bet tuvojoties Ventspilij kondicionieris sāks strādāt kā cepeškrāsns :D
krauklis99 (2013-09-25 04:16)
1
Kurs Tev teica kad viņi ir no Vācijas. Dokomenti varbūt ir, par ko arī stipri šaubos.
Leišos no sadauzītām drumstalām zēni ceļ augšā tādas tačkas priekš pārdošanas kad tik turies. Pēc gada vina sabrūk.
Vācijas auto ar atgrieztiem spidometriem nonāk mazlietoto auto tirgū pie dīleriem.
JurisK (2013-09-25 06:51) Taa ir tirgoshanaas kaa maaksla. Ja viss tur buutu loogjiski, tad taa buutu kindershpiile. Nespeciaalistam to nesaprast! Esot krievu laikos bijushi kjeneri, kas tirguu tirgojushi seerkocinjus, veikalaa nopirktus - bijushi vieni no bagaataakajiem. Paaris reizes esmu braucis uz rietumzemeem sho to paliidzeet parunaaties - labaak tev to nezinaat!:)
jozolsen (2013-09-25 09:03) Trakums...Viena savu pieņēmumu pasniedz te apgalvojuma formā,pārējie ņemas ,lai to apgāztu..Galvenais ka rezultāta jau nebūs,jo faktoloģija un loģika neinteresē..
Rothman (2013-09-25 10:35) Fundamentāli cenu nosaka pieprasījums.
jozolsen (2013-09-25 10:49) Brīvais tirgus,piedāvājums- pieprasījums..un nekas nav lētāk,kā maksā..Neviens negrib pārdot un nepārdos ar zaudējumiem.
fuj (2013-09-25 11:14) Auto tirgotāji ir labi un nesavtīgi cilvēki!
av2 (2013-09-25 11:37) Vaaciessi vispaar paarspiilee ar autinu cenaam vaacijaa . Pat vinnu passu daargie autinni....ASV maksaa leetaak. Un runa iet par pilniigi jaunaam massiinaam. Varbuut ka nodokli atsskkiraas?
MadaraZuze (2013-09-25 17:37) man draugs stastija, ka salidzinot auto, tad cenas Latvija patiesham ir daudz zemakas, un nobraukumam vismaz 60 k kaut kur pazuud. Praktiski visi " labie" auto, kuri " tikko no Vaacijas" ir ar nobraukumu liidz 80 tukstoshiem. Iznak taa, ka vaacieshi iziet visas obligataas apkopes un tad pardod mazlietotu auto kaadam tur latvietim uz 30% leetak, kaa tadu pashu auto citi tirgo Vacijas centros . Un vel viena " divainiiba" - paskataties Vacijas 2nd hand auto tirgotaju lapaas - visi autinji, ko tirgo Vacijaa, ir ar gandriiz 2x lielaaku nobraukumu - 5gadiigs auto ar vismaz 120 000 noskrejienu. Tatad vacieshi tiiri aiz cilvekmilestiibas tos labakos un ar mazaaku noskrejienu pardod pa leeto latvieshu parpircejiem? Un tie, arii aiz cilveekmilestiibas, sev nekaadu procentu pat nepanjem, un tos tirgo taalak? Sviests, vai ne? Draugs saka, ka vnk tiek Latvijaa tirgoti vai nu no 2 vai pat 3 auto sakombinetie, vai arii visi kompjuteri tiek bez zhelastibas uzlauzti un dati parrakstiiti.
janis1212 (2014-09-30 08:25) Labi auto arī te maksā labu nadu. Lētāk var nopirkt tikai tos kas placī stāv ar norādi "tikai eksportam". Ja piem. vācietis nopirks slīkoni un pārdevējs būs samānījies, teicis ka tam auto nav ne vainas pārdevēju pat var iesēdināt. A Latvijā tāds autiņš aiziet rūkdams :) Kaut kā tā ...
endorfins (2014-10-09 14:41) es dzirdēju no viena auto tirgoņa, ka ņemot no ārzemēm un tad caur kādām tur fiktīvām firmām izlaižot pāris reizes PVN nomazgā nost un tad sanāk gan lētāk kā vācijā gan vēl kko nopelnīt...
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 35 (kopā 35) |
Saboja auto, maksat atsakas (14)
Izmaksas, perkot nekustinatu auto. (23)