Cik maksā ielikt auto abus priekšējos airbagus?

Cik maksā ielikt auto abus priekšējos airbagus? ~aptuveni? un kur to var izdarīt vēlams precīzas i-neta adreses tel. nr. ?
Lieta tāda, ka nopirku auto ārzemēs, ar sistu spārnu, buferi un izšautiesm airbagiem, spārnu iztaisnoju, buferi nomainiju, airbagi palika nesalaboti un braucu jau vairākus gadus bez problēmām.
Bet dzirdēju, ka no 2014. gada 1. janvāra ar šādām automašīnām TA vairs nevarēšot iziet!
Patiesība vai baumas?

Edg (2013-10-22 23:54)      To visdrīzāk firmas servisā var izdarīt, neesmu dzirdējis ka kaktu bodēs to kāds darītu. Var mēģināt šrotā sameklēt, bet cerības mazas. Prieks nav no lētajiem tāpēc ja ir problēmas tad visdrīzāk lētāk būs iepirkt citu auto. Katram ražotajam un modelim cenas var atšķirties.
No savas pieredzes, man viens jefiņš ielika savā laikā volviķim sānos. Pūpēžus neuzpūta, bet AIRbaga avārijas lampiņa iedegās patstāvīgi. Remontēja Mūsa Motorā un pat tur atļāvās vadības bloku sačakarēt jo pēc būtības to vajadzēja mainīt, nu tūkstoši 4-5 jauns maksājot. Labi dievs ar to. Vēl pusotru gadu nobraucu un tad man autobuss celu nogrieza ziemas laikā. Rezultāts, izšāva abus balonus, kaut pasažiera pusē nevajadzēja pēc idejas jo neviens tur nesēdēja. Domāju ka tas bij iepriekšminētās vadības bloka čakarēšanas dēļ, bet nu vismaz gods kam gods nostrādāja vispār. Un par to es varu vismaz priecāties, vismaz savu ģīmi tādējādi paglābu no draudzīgas stūres rata bučas. Ir redzēti arī no iekšpuses iebuktēti stikli un ar tādām traumām gulēšana vājnīcā garantēta. Autiņu norakstīja. Jo vadības bloks + 2x900 laši par katru pūpēdi un plus paneļa plastmasa = cena bija lielāka nekā transporta līdzekļa vērtība, nerunājot vēl par feisa remontu
Iespējams kad volvo cenas ir neadekvātas bet šādos gadījumos der labi padomāt vai tādu auto ar izšautiem maisiem vispār pirkt. Ne pa velti to tur ārzemēs pa lēto pārdot. Drīzāk jau tas domāts tālākai izjaukšanai nevis labošanai.

janisb (2013-10-23 00:09)      CSDD neviens auto pie kompja neliks, izravē airbagu lampiņu no paneļa un lieta atrisināta. Bet nav arī dzirdēts par šadu normu, pajautā CSDD, viņiem būtu jāzin, svādāk tas ir "viena tante teica" līmenī

Edg (2013-10-23 00:11)      P.S. tev tur visdrīzāk arī drošības spilvenu vadības bloks ir jāmaina. Tas arī pēc būtības ir vienreizējas lietošanas priekšmets. Jo ieliekot tikai tos maisus nekas pēc būtības netiek atrisināts jo lai aktivizētu tās piropatronas vajag to bloku darba kārtībā. Un tas bloks arī ir tas kurš regulē to lampiņu uz paneļa. Vēl der arī zem sēdekļiem paskatīties jo daudziem autiņiem tur ir ari drošības siksnu spriegotāji. Tie ar tādi paši uz pulvera patronas sēž un pēc nostrādes maināmi a nostrādā kopā ar gaisa spilveniem.
Par CSDD prasībām jau vislabāk būs viņiem pašiem apjautāties.

dzelzsduure (2013-10-23 00:30)      Vienkāršākais variants ir Airbagu vietā ielodēt attiecīgas pretestības, lai GaisaMaisu vadība domā ka viss Oki. Ja tomēr gribi jaunus GaisaMaisus tad atkarībā no auto konstrukcijas summa var būt no vairākiem simtiem līdz dažiem tūkstošiem Ls. Tas atkartīgs no tā vai GaisaMaisi ir kā atsevišķs elements vai arī kopā ar visu priekšējo panalei piemēram.

av2 (2013-10-23 00:43)      dargs prieks buus. Plasi Internetaa par override.

http://www.bing.com/search?q=how+to+overide+airbag&src=IE-TopResult&FORM=IE10TR

Edg (2013-10-23 09:34)      Nu te prasās piebilde.
Pirmkārt lampiņu nahrenizēšanas entuazistiem. Tai lampiņai ieslēdzot aizdedzi ir jāiedegas un pēc brīža jānodziest (ja sistēma ir kārtībā). Ja lampiņa uzreiz neidegas tad jau uzreiz ir aidomas kad kautkas nav kārtībā un tur pat kompjūters nav klātu jāslēdz lai konstatētu šo faktu. Cita lieta kā uz to līdz šim CSDD ir skatījusies, ja caur pirkstiem, tad tā ir bijusi tikai "laimīgā" autoīpasnieka problēma. Bet ja kādreiz uz to sāks skatīties arī pa īstam, tad var rasties jautajumi uz kuriem būs pagrūti atbildēt.
Otrkārt, elektrinikas specialistiem par rezistoru pielietojumu. Teorētiski jau to varētu izdarīt. Tikai mārrutks viņu zina cik lielai tai ir jābūt jo mērīt to pretestību veselam spilvenam ir bīstami ka viņš var ņemt un nostrādāt a izšautam nav jēgas. Bet ir jāņem vērā ari fakts kad tas vadības bloks ir gudrāks par vienkāršu rezistoru. Kā jau iepriekš minēju viņš ari ir vienreizējas lietošanas un ja inerces sensors ir nostrādājis viņš vairs neagriežas izejas stavoklī un viss bloks ir janomaina, jo parasti tie sensori ir bloka iekšienē. Un ja jamais ir nostrādājis tad liec jaunu maisus vai neliec lampiņa tāpat nost nedzisīs ne ar, ne bez rezistoriem. Tas ari tiek pārbaudīts un oficialais remonts ir visa bloka nomaiņa.
Var jau uzķīmiķot mazu laika releju kurš imitē minēto lampiņas iedegšanās un nodzišanas secību, bet te tājums kas ir dārgāks - personīgā drošība un veselība vai tehniskā apskate CSDD?
Treškārt, var jau apjautāties CSDD, taču visdrīzāk uz tiešu jautajumu tā ari saņemsi tiešu atbildi ka sistēmai ir jabūt kārtībā.
Viss dzīvē mainās, arī CSDD. Nu kautvai atcerēsimies ka iesākumā dīzeļus ari nemocīja. Tad sākās dūmu mērīšana. Tagad jaunajiem dīzeļiem pēc kāda tur 200X gada pat pilnu gāzi merījumu laika ari nespiež un kompi pieslēdz uzreiz lai nolasītu virkni parametru. Uz vecajiem tas neattiecas jo tiem nav tās rozetes, tur bez pārmaiņām.
Vai to AirBagu pārbaudīs nākamgad

Edg (2013-10-23 09:35)      Te nobeigums ieprikšējam tekstam.
Vai to AirBagu pārbaudīs nākamgad vai nē ir jamēgina iztaujāt aplinkus. Tāpēc kā jau minēju, un ari no personīgās pieredzes, iesaku sākt domāt par transporta līdzekļa maiņu. Nedod dievs gadīsies ieskriet kādam autobusam sānos (kā man), vismaz paliek cerība ka nebūs ilgstoši vājnīca ar smagām traumām jāguļ un jaiet pie plastiskā ķirurga mūli remontēt.

aroganis (2013-10-23 11:34)    1 Nemokies un nemoci citus pārdod Rumbulas uzpircējiem (bāzējas pie Lukoila) un nopērc vietā citu.

Paprasi puišiem no bmwpowera, ātri uzzināsi lietas īsto drēbi

etc (2013-10-23 11:50)      Šrotos airbagus neesi meklējis?

janisb (2013-10-23 19:47)      =>Edg piemet airbaga lampiņu pie eļļas lampiņas barošanas un viss degsies dzisīs kā pienākās :D
A lai CSDD džegeri pie kompja neslēdzas var vienu signāla vadiņu ar slēdzi "uzlabot" nav tādas prasības turēt kārtībā kompja interfeisu, braucot uz apskati vienkārši pārtrauc ķēdi, šoferis naf vainīgs ka CSDD kompis "gļukains" :D

Edg (2013-10-23 22:37)      Jānīt, ta štrunts par to CSDD kompi un kādā veidā pieslēdz vai citādi apčakarē to lampiņu. Tas tāpat skaidrs ka tiem kan līkas rokas to var izdarīt. Man personīgi gan negribās ar izārdītu mūli gulēt mēnešiem vājnīcā. Esmu redzējis vairākas sadursmes kur transporta līdzeklim vējstiklā no iekšpuses iesista pumpa. Un tici vai netici to izdarījis ir draiveris un pasažieri kuriem ir bijis slinkums pat drošības jostu uzlikt.
Kas attiecas uz gaisa spilvenu, pašam ir nācies izjust viņa pozitīvo darbību. Un tikai viņa dēļ man lieku reizi nevajadzēja pie dakteriem ar pārsistu degunu ciemoties. Varu tam tikai teikt paldies. Bet ja kādam ir vēlme riskēt, lai to dara, tikai lai vienmēr pirms uzņem pasažierus arī tiem pasaka ka transporta līdzeklī tās manatas nav. Es vismaz tādam pat blakus nesēstos.
Un ja būs kārtība ka CSDD slēgs to kompi, tad nu mīlīt tā nebūs CSDD problēma. Viņiem tu neiestāstīsi ka viņu kompis nogļukojis tajā laika sprīdī no iepriekšējā autiņa ar kuru nebija problēmas. Tā nu būs TAVA problēma ar atrisināšanas laiku viena mēneša garumā. Un viņus neinteresēs slēdzis vai pedālis tev tur piekombinēts, atbilde būs brauc uz servisu un saved kārtībā savu miskasti. Tur ceremonijas netaisa, tas ir pieredzēts ka pat vienas štrunta lampiņas dēļ vari piebraukt pēc mēneša otreiz.

janisb (2013-10-23 23:12)      =>Edg nākamajā reizē ejot tehnisko man jau būs nevis atvienota datu līnija, bet gan kondiķis ķedē uzlādets ar 10000v :D tad arī nākamos tas CSDD kompis neņems, bet es ar savu laptopu nodemonstrēšu ka mašinas kompis trādā :D
Lielākajai daļai auto uz LV ceļiem nav drošības spilvenu, un ja nepatīk sprādzēties (kā man) tad spilvenus vajag atravēt nafik (kas ir izdarīts).
Tā ir katra paša izvēle grib tādu fīču autiņā vai ne. Pats sprādzējos tikai tad kad menti vai rallija režīmā plakaniski pa gruntenēm nēsājoties

Edg (2013-10-23 23:31)      Vot pamēģini sačakarēt CSDD kompi, dabūsi gudriniek arī to vēl jaunu pirkt. Viņi nav tādi muļķi kā tu. Uzreiz izsauks ekspertīzi un tavu miskasti izķimirēs pa reizinātājiem visas tavas "fīčas" iesniegs policijā kā lietisko pierādījumus.
Piekrītu ka viss ko tu pašlaik dari ar savu miskasti ir tikai tava problēma. Bet šeit bija jautājums par to vai nākamgad pārbaudīs to spilvenus vai nē. Ja nē tad vari mierīgi savu mūli sist uz stūres ratu kaut piecreiz, apdrošinātāji tev par to slimnīcu neapmaksās.
Bet te biedri centās cilvēkam palīdzēt ar ieteikumiem ko darīt un nevis spīdēt ar savu krutumu cik vareni kā tu.

Lovelejs (2013-10-25 22:15)      Kas par auto? Airbagi tak vairs neko nemaksā...

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu