Operatīvais līzings.

Plusi un mīnusi.Auto ņems no salona jaunu.

izshautais_rieksts      - mīnusi barosi žīdus:)

Romaska      Noperc golfinju par 350 ls ar tehnikso, laba stavoklii(bishku japapulas, lai tadu atrastu, bet var!) un ietaupiisi 13000 Ls. Galvenais nav kada mashina, bet kaa tu maki ar to braukt ;)

erucanob      Romaška,pupsix,tie,kuri ņem auto no salona,ar 350 Latu vērtu Golfu nemūžam nebrauks,viņi grib labu auto.

nestandarts      Pārmaksāsi krietni. Nu bet bagāts jau dara kā grib... :)))

jozolsen      Paskatie cenas 3-4 gadus lietotām mašīnām.Katru gadu zaudē ap 10 000 eiro.Intereses pēc Volvo.

jollyroger      Ja cilvēks grib braukt ar jaunu un tā summa nav svarīga, tad diez kāpēc ne.

jollyroger      Jozelsen, ja katru gadu zaudē 10 000, tad pēc 2-4 gadiem visas maksā 0??? nu zagnul

Zelta_rokas      Operatīvais līzingsizdevīgāks tad, ja pēc nomaksas ņemsi atkal jaunu auto salonā! Ja doma braukt ilgi un līdz "mūža galam´´, tad labāks finanšu līzings!
P.S.Patīk jau mums dzīvot pāri saviem līdzekļiem!

_Bella      Operatīvajam līzings ieteicams, ja grib maksāt noteiktu summu un pēc noteikta laika mainīt auto uz jaunu (nav jāmeklē kam pārdot). Mīnuss - ļoti jāseko līdzi tehniskajam stāvoklim un nobraukumam.

LaskovijMerzavec      Zelta_rokas (2013-12-10 20:50) viedoklis ...P.S.Patīk jau mums dzīvot pāri saviem līdzekļiem!

Nekad neesi parēķinājis, ka piemēram paturot naudu apgrozībā, nopelnās vairāk, nekā samaksājas līzinga procentos...

kvarts      operatīvajā līzingā maksā par to, ka lieto mašinu, tā faktiski nav tava mašīna
mašīna sākas no ~25 000 Ls, līdz 20 000 plastmasas piebāztas miskastes
kāpēc maksāt par mašīnas lietošanu ,ja ar to nedrīkst braukt( maksimālais gada nobraukums 20 000km) vai 100 000 - 5 gados.
bieži vien gan Kasko gan Octa jāveic pie noteikta apdrošinātāja.
katrā gadījumā mīnusu vairāk kā plusu, pat ja naudu nav kur likt.

jasse      Operatīvais ir noma - pēc 3 gadu braukšanas atdod aparātu veikalā atpakaļ.
Parastajā līzingā pēc 3 gadiem lietotais auto pāriet tavā īpašumā.

Digits      Kā tur bija - izbrauksi no veikala un puse no mašīnas vērtības būs nost :D
Bet vajag tak pilnīgi jaunu un par šo faktu pusi pārmāsāt, un vēl kredītā - sieviešu loģika! :D Prātiņ, nāc mājās!! :D

Postremo      a kaa juus te vissi zinaat cik vinnai ir financiaalaas iespeejas , a?? Praatveederi te atradussies, ibj :(
. Ja reiz cilveeks nem jaunu massiinu( un pareizi dara par visiem 333 % )), taadad var to mieriigi atllauties. Un ja vari atllauties , tad braukt ar citu saccakareetu, lietotu autinnu...ir jaabuut galiigi debiilam, jeb galiigam kapeiku pis---m ;(
Un par liizingiem. Parasti tomeer cilveks nnem atkal jaunu massiinu peec tiem 3, vai cik gadiem. Jauna ir jauna, pat aafrikaa. Nekas negrab, nesmird, nerij degvielu, nav neaprko jaadomaa. Dargajam massinaam pat nosedz firma gan apkopes, gan bremzes, gan riepas.Kaa ir leetajam, iisti nezinu.
Un veel, ko var cciiksteet, ka buus jamaksaa apdrossinaassana lielaaka, lai vissu nosedz. Ka jau teicu, cilveeks acimredzot var to atllauties. Kaadreiz dziivee ir taa, ka mans laiks ir dargaaks par ccakaru ar lietotu autinni 7x ! :)

ComfortablyNumb  1   Ir bijis gan tāds gan tāds. Nesaskatu neko sliktu operatīvajā. Pabrauc 3-4 gadus un maini uz jaunu. Protams, jāsaprot ka tie daži simti latu mēnesī it kā izkūp gaisā un neuzkrājas, ko pēc tam varētu pārdot. Bet, ja var to atļauties, un nav domas ar vienu auto braukt dekādes vai negribas čakarēties ar pārdošanu, tad visnotaļ labs variants.

Postremo      nekas neizkuup gaisaa tajaa liizingaa. Jauns autinns, ir jauns..liidz peedeejai skruuviitei. Labi, nopirksi lietotu, nu teiksim, pa 10 sstyukaam. Un ko tu domaa, ka peec 3 gadiem vinnss arii 10 maksaas?? Sapnno vien. Pluss vel saliksi kapitaalu iessaa, lai vispaar tos 3 nobrauktu, un lai beigaas viss ietu, ieksaitot kaarbu, kondicioniewri,logu paceleejaus, piekari, riepas audio, video utt.

dzelzsduure      Pēc jūsu loģikas vispār nav vērts pirkt mašīnas, bet braukāt ar sabiedrisko :(
Opereatīvais ir auto īre.
Finansu ir izdevīgs ja auto ir doma atstāt sev ilgtermiņā.

ramazoti  1   :) Operatīvais ir slikts tajā ziņā, ka mudina uz blēdībām- pirms katras apskates- daļēji atjaunot odometru..;)

GarlaikotsLaucinieks      Ja negribi pārāk pārmaksāt vai daudz jābraukā, tad izdevīgāks finanšu.
Pēc operatīvā, ja mašīnu vēlies paturēt, parasti var noformēt finanšu līzingu, atkal uz gadiem izstiepjot maksājumus.
Ja mašīnas izmaksas iet izdevumos, tad atkal pašai jārēķina, kas izdevīgāk.
Ikmēneša maksājums operatīvajam būs mazāks, bet finanšu līzinga gadījumā mašīna beigās būs tava.

Pārējais viss, kā paveiksies.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu