M/S riepas

Vai tā ir latvijas sistēma, vai man tik tā gadās,ka piedāvājumā ir tik maz M/S riepu ar vasaras zīmējumu, protams arī cietākas un ilgāk kalpo. Lietuvā ir vairāk, tik tālāk jābrauc pakaļ.

slaids    1 M/S tulkojumā ir - dubļi /sniegs !
Atšķiras ar protektora zīmējumu - rupjāku vai smalkaku , bet gumijas cietība ir mīkstāka jau pēc nozīmes par VASARAS riepām !

kautriigais    1 Lietuvieši kā zināms ir lielākie feniņpisēji un tapēc ar ar tādiem sūdiem brauc! Kā vispār var būt vasaras zīmējums riepai, ar kuru paredzēts braukt ziemā? Un kā vispār var ienākt prātā doma tādu mēslu iegādāties?

dzzekiss    1 Kas der visam, neder nekam. Vasarā vairāk benzīnu ēdīs, ziemā pa ledu un sniegu slikta braukšana.
Vienīgais pluss, nav gadiem ilgi jāmaina.

jollyroger      Ziemā arī ar vasaras kedām staigāsi?

ruusaagraa      Bribētos redzēt,kā ziemā ar vasaras protektoru brauksi!!

White`n`Naughty      Tās ir amerikai paredzētas riepas, tur tik tiešām ir tā ka riepai ar M+S marķējumu ir eiropas izpratnē vasaras protektors. Piemērs uzskatei: Pirelli P6 FourSeasons.

janisb      NOKIAN Line
PIRELLI P7
PIRELLI P1
BRIDGESTONE T001
BRIDGESTONE ER300
Maz?
Paskaties ķīniešu ražojumus...

bziks      Cilvēkam kuram maza sapratne par riepām un to izmantošanu patiesībā pilnīgi jāpietiek ar ziemas riepām cauru gadu, tik vēlams bez radzēm lai nebūtu sodi jāmaksā.

sailing      es ziemaa tos M+S suudus vispaar aizliegtu, vienji ne vasaraa ne ziemaa neder

erucanob    1 kāpēc ssūdus,viņas der valstīs,kur temperatūra mīnusos nolaižas 5-10 dienas pa ziemas sezonu.
NOKIAN Line
PIRELLI P7
PIRELLI P1
BRIDGESTONE T001
BRIDGESTONE ER300
Domā,ka tās nav razotas Ķīnā???

Chris1986      es tikai ar vissezonas visu muzu braucu un nesudzos

janisb      =>erucanob tās ir VASARAS riepas un temperatūra vasārā iekš LV noteikti nenolaižas vairāk par 10 dienām mīnusos...
Ražōts ķīnā un ķīniešu su naf viens un tas pats :D

jollyroger      Ārpus pilsētas ziemā nebraucam?

edmunds      kaadreiz brauca vasaras riepaam visu gadu, ziemaa brauca leenaak, avaarijas bija vieglaakas jo aatrums mzaaaks. arii risinaajums :D

etc      M+S varbūt der britu salās, kur ziemā sniegs ir reti vai tā vispār nav. Mūsu apstākļiem, iespējams, varētu derēt Rīgā, kur centrālās ielas "apsāla". Ja dzīvo ārpus Rīgas, tad ziemā viennozīmīgi ziemas riepas no nedārga gala, bet noteikti radžotas. Jo sevišķi vidējās klases mašīnai - Audi A6, Volvo S80/V70/S60, BMW 5. sērijai u.c. Kaut arī tās radzes sevi attaisnos 4-5 slidenās dienās ziemā, tomēr palīdzēs neiestūrēt auto kādā stabā/kokā un pašam neiekulties nepatikšanās. Pēc reizes, kad pamēģināju nekontrolējamu sānslīdi ar t.s. M+S (neradžotām!) riepām, tādas neizmantoju un arī citiem neiesaku. Mans autovadītāja stāžs tuvojas 30 gadiem, katru gadu nobraucu ap 30 tk. km, tāpēc uzskatu, ka pieredzes man šajā jomā ir diezgan daudz.

Lucy      (c)Kas der visam, neder nekam.
Man ir vasaras un ziemas riepas,agrāk bija pa šipotās

Ari_iwars      Pēc savas būtības vasaras riepas no ziemas riepām jau ir atšķirīgas gumijas sastāvā un kordu elastībā. Vasaras riepa sāk normāli strādāt no +4´c un uz augšu, bet ziemas riepa līdz +15´c (vidējā diennakts temperatūra), tas nozīmē ka virs tiem +15´c tavai M+S būs mazāka saķere (jo gumijas sastāvs ir mīkstāks un riepa vairāk slīd) un lielāka iespēja pārtrūkt kordiem (ir taču redzēts ka riepām uzmetas bumbuļi un tā rezultātā rodas vibrācija)kas savukārt var novest nepatīkamā situācijā. Protams ja brauc prātīgi, izvairās no dienas tveices un arī nobrauktie km vienā piegājienā nav nekādi dižie, un ja vēl riepas jaunas...
Bet ja parēķina tās izmaksas uz nobrauktajiem km: 1 M+S riepu komplekts labi kalpos 2,5gadi (2 ziemas un 3 vasaras), 1 ziemas riepu komplekts kalpos vismaz 3 sezonas +vasara, arī vasaras riepu komplekts kalpos vismaz 3 sezonas, rezultātā tikai ietaupam. bez tā visa vismaz reizi sezonā jau vajadzētu tās riepas arī profilaktiski pārbaudīt un nobalansēt lai nebeidz kopā ritošo daļu un arī pārsteigumu nerodas uz ceļa
Bet būtībā tā jau ir katra paša izvēle cik droši viņš grib braukt

Ohforf`sake      Nez, Michelin Alpin, kuras pēdējos gadus lietoju, arī rakstīts M+S, lai gan īstenas ziemenes. Un, ja kas, no nelielām šaizēm labi glābj ESP.
Tagad ir "traktors" ar kaut kādām Continental M+S no rūpnīcas, kuras neesot ziemenes, bet 4 velkošie. Ziemā tad redzēs, vai tiešām mūsu apstākļiem tas der.
Manuprāt, radzes nav obligātas ne pilsētā, ne arī laukos - to no savas padsmit gadu lauku pieredzes.

izshautais_rieksts      M/S ir baigi ok.

Vācijā pa bāni ir maukts uz 220, pēc tam visas 10/11 gadu sniegainās ziemas bez nevienas iesēšanās nobraukts. Good Year Eagale Vector laikam bija. Ka tās ir M+S, nevis ziemas riepas atklāju tikai, kad vienu uz tramvaja sliedes pārgriezu un nācās meklēt aizvietotāju.
Vienkārši pirku caur netu, un man "ziemeņu" vietā M+S kļūdas dēļ bija atsūtījuši, kam nepievērsu uzmanību, jo Good Year tomēr tika atsūtītas, un vasaras protektors tas nebija.

Pārdēvēji to proponē, ka divi vienā neder, lai jūs vairāk pirktu!:)

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu