Ko darīt, ja mitrā laikā dēļ kondensāta nepielc autiņš?

Ar rudens lietiem esmu padzirdējusi, ka šitāda kaite ne vienam vien. Nu jā, var jau pateikt, ka grabaža un jāmet ārā, bet, nu ja nu tā ir vienīgā iespēja - "pusstunda kauna un Tu jau esi darbā"?
Tātad reāli - ko šajās situācijās var darīt lietas labā (ja sveces un svečvadi nomainīti, bet tik un tā mitrumā nepielec) vai ir kāds labs serviss padomā, kur šādas lietas zinātu kā novērst?
Un ir skaidra problēma, ka dēļ kondensāta, jo pietiek izņemt svečvadus, papūst ar fēnu un autiņš pielec.

gsx      jā, droši!

Mavs      Jāskatās, kurā vietā tieši kondensāts tās problēmas izraisa. Var jau būt, ka ne svecēs un sveču vados, bet kaut kur elektronikā. Par pašiem vadiem - stipri šaubos, ja vien tie nav pavisam veci ar bojātu izolāciju. Drīzāk sadalītājs, augstsprieguma spole, elektronika.

mirzams      honda,mazda ar fēnu no r īta jāpapūš uz sadalītāja vāku un aiziet...vadi nav jāaiztiek...

Mavs      Deisa - elektronika vispār ir viena rituāliem pārpildīta zinātne :) Neviens sarežģītāks aparāts nedarbojas, kamēr to neiesvētī mulla un kamēr tuvākā indiāņu ciema virsaitis nenodejo ap to Uzvaras Deju :)
Ja kaut kur ir slikti (samirkuši, oksidējušies) kontakti - ir iespējamas visdīvainākās lietas. Iespējams, ka Tavas rituālās darbības ir trāpījušas mērķī, bet tikpat labi - ar savām darbībām padzini nost kādu tarakānu, kas bija silti iekārtojies uz kāda releja. Un meklēt likumsakarības cēloņos un sekās, ir tukša laika tērēšana. Tā Tu nonāksi pie secinājuma, ka auto ir iedarbināms tikai saulainās rudens trešdienās, ja iekrīt pilnmēness, ir pagājušas ne vairāk, kā piecas dienas pēc vecmāmiņas pensijas saņemšanas un ja valstī pie varas tai brīdī ir "Vienotība" :)
Nu labi - tā visa ir muldēšana, bet doma viena - elektronikas defekti var izpausties visdīvainākajā veidā, bet mitrs laiks šos defektus pastiprina. Man savulaik arī bija auto, kam rudeņos neslēdzās iekšā gabarītu gaismas. Tāpēc jau arī visi tik ļoti baidās no auto, kas parādās Latvijas tirgū piemēram pēc plūdiem Vācijā :)

jollyroger      SVečvadu dzirksteļošanu varētu tumsā redzēt, sadalītāja vāku gan grūtāk. Kas tad tie par vadiem bija, kuri mainīti gadu atpakaļ? Varbūt sadalītāja pats rotors nodedzis no vecuma?

Vikentijs20      Nemeklēsim vainu riepu spiedienā, bet sāksim no sākuma.
Aizbrauc uz servisu un notīrīsim akumulatoram klemmes, akumulators atbilst pēc ampērstundām.
Mums neskāpēc gribās, ja paredzēts 60 ampērstundas nopirkt mazāku akumulatoru.
Tātad klemmes ir notīrītas pievilktas uzpūšam ir speciāls bronzas krāsas airesols kas paredzēts speciāli kontaktiem, nopērkams katrā auto veikalā.
Nākošais solis, klemmes pie startera notīram uzpūšam.
Jā piemirsu, noteikti vajaga uzlādēt akumulatoru, braucot īsus gabalus ar ieslēgtām lampām akumulators nepaspēj uzlādēties.
Par svecēm un sveču vadiem, tas nekas kad pirms gada mainīji.
Noteikti svecēm ir jābūt, kādas pieprasa rūpnīca, sveču vadi, nu neliec Ķīnieti, izvēlies vidus ceļu.
Šķil un brauc, laimīgu ceļu.

REDS      Kur ir mitrums un gumijas tur špricējam silikona aerosolu. Ja nelīdz tad jārok dziļāk.

laurupuucis      vai pirms gada pirktas kurpes ir veselas, it sevišķi ja valkātas? visticamāk bija slikti-lēti ķīniešu vadi. nomaini, arī sveču ´´pīpes´´. pati jau gandrīz visu atrisināji.

varisr    1 Ja jau sveces, svečvadi nomainīti, tad tik meklējam vainu sadalītājā. Ir tur japāņiem tāda fīča ka indukcijas spole sadalītājā. Lai kāds norauj kādu svečvadu un iebāž skrūvgriezi vai ko tādu. Dzirkstelei jābūt vismaz centimetram un smuki zilgan balta. Ja tā ir ok, meklē vainu degvielas padevē. Bet ja netiec galā, dod ziņu, salabosim.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu