estepat Nekas krutāks jaunajām sērijveida benzīna mašīnām vēl nav izdomāts- gan tiešā iešprice, gan turbīna- no diviem litriem- trīssimt zirgi- kas var būt labāks par šo!?
Harijsxxx 1 2 Ja,bet cik tads motors ilgi kalpo? Ir dzirdetas problemas ar kedem,kas piedzen elas sukni?
estepat Ja gribi ilgmūžīgu motoru, tad vajadzēs BMW X5 seš-cilindru rindas benzīn-gāzi ar ķēdes sadalenes piedziņu, bet ja tam tomēr nobirs hadenes plaukti uz mūsu drupām(asfalta), tad cipars gan būs oioioi.:)
vilks28 1 Jaudīgi un taupīgi,bet ja bruks, tad nezinu .Ka tikai nesanāk ,kā ar to Priusa akumulātoru.
daris 1 Pārbaudīts gadu garumā TDI.
White`n`Naughty Vienīgais normālais TSI ir ar tilpumu 1.8, mazajiem ir problēmas ar ķēdes stiepšanos, savukārt divlitrīgais jau ir reāls spridzeklis ar visu attiecīgo patēriņu :)
kvarts Es teiktu ka kārtīgs motors sākas no V8, lai gan BMW L6 ari ir izdevies....
av2
1
paskatiijos izstaadee Hondas paargudro motoru sskkeersgriezumaa. NU, pzd, ja kas pajuuk. Tur nav 50 sadales mehaanisma detallu, bet 500. Ssujmassiina. Taadu tikai jaunu, vai vismaz ar garantiju, lai passi ccakareejaas.
Nekas nav stabilaaks, patiikamaaks arii braukssnaa, kaa lielie motori, bez turbo. BMW ideaali, un muuzziiigi,laba saimnieka rokaas , un leeti remontos arii , ja saliidizna ar jaunajiem.
Starp citu, arii dealeri neko daudz passi nejeedz no tiem jaunajiem motoriem , nedz no elektronikas jaunajaas massinaas :(
Harijsxxx ar bmw motoriem ir problemas,tiesi ar motora galvam,remonts dargs