Kas notiek ja nepareizi servisā uzliek zobsiksu ?
Sveiki . Tēvs jau nedēļu turēja mitsubishi space star remontā siksnas dēļ . Nomainija , noplēsa lielu summu bet kā par skādi pēc divām dienām braucot motorā parādijas tāda skaņa ka būtu smiltis tur . Pēc tam pa izpūtēju melni dūmi nāca. Sevisā teica ka turbinai viss gals. Runāju ar draugu kas mācās par mehāniķi teica ka tas varētu but arī ja siksna nav pareizi uzlikta. Jo servisa to arī atzina ka siksna ir nepareizi uzlikta. Nu jautājums tāds ka ta ir servisa vaina vaine? Nav mums jāmaksā vai tomer siksnai ar turbinu nav nekads sakars?Cabulitis40 bet masina iesakuma gaja un nebija ne vainas ?nu siksnai ar turbinu nav nekada sakara
Vecais333 1 4 Pierādīt neko nevarēs bet skaidrs ka servisa vaina. Vēl pastāv oespēja ka uzlikta veca vai nekvalitatīva soksna. Īsāk sakot kādam vajag pa purnu
Turmas 4 Kārtējais murgs. Ja zobsiksnu uzliek nepareizi, tad mašīna neiet.
typhoo 1 1 Neesmu dzirdeejis ka turbiinai buutu kaada saistiiba ar zobsiksnu. Ja buutu nepareizi, diez vai paaris dienas vareetu braukaat.
janisb
1
Zobsiksnai ar turbīnu nekādas korelācijas nav, ja zobene nepareizi uzlikta būtu, tad motors nelēktu vai būtu jūtami jaudas zudumi jau saņemot no servisa, ja nepareizi nospriegota un pārlec, tad ar turbīnu tas neietekmē.
Draugam vēl ilgi jāmācās....
Ariel
1
8
Smagi maldās tie, kas domā, ka siksnai nav nekāda sakara.
Ja siksna uzlikta nepareizi un cilvēks nepamana jaudas zudumus, tad ļoti iespējams, ka degviela vēl tiek dedzināta izplūdes kolektorā (un turbīnā) un tādējādi to ´izdedzinot´.
Divas dienas ir labs laiks, lai izdedzināta turbīna liktu par sevi manīt. Motora vārsti arī būs beigti.
jurks 2 Visādi brīnumi var būt! Nepareizi uzliekot zobsiksnu, rezultātā var būt tā, ka karstākas izplūdes gāzes pārkarsē turbinu!
joiner 4 ja runa par dīzeli, tad uzliekot nepareizi siksnu, motors uzreiz noķīlētu...
JurisK 1 Ariel un jurks komentam varu tik nedaudz papildinaat - ja mashiina pamatiigi duumoja peec servisa, tad jaa. Pie tam - tad vajadzeetu just, ka mashiina galiigi nevelk. Parasti kljuudaas par zobu-diviem, tas ir tikai neliels jaudas zudums un neko iipashi nesvilina, var buut pat otraadi. Ja kljuudaas vairaak - motoru nevar pagriezt. Ja tieshaam taas laapstinjas vai vaarsti sadegushi - tad var meegjinaat kaut ko piedziit no servisa, vieglaak gan savstarpeeji vienoties.
kuks10 2 Labāk nosauc to servisu,lai citi neiekristu..DDD Man pašam tā gadījās,kad motors leca āra uz kaputa..)))
av2
1
1
Nu uzlikt zobeni aplamaa drossi , ka var. bet iipassi jaapacenssaas. Par turbiinu . Gan jau , ka bija uz mirssanu. Nu sagadiijaas sakritiiba. Ja serviss atzinis , ka zobeni uzlikussi aplamaa , lai samaina for free nu. Turbiinu gan naaksies pirkt passam . Varbuut vinni uzliks pa leeto , ja reiz taads ccakars sanaacis.
Taa ir ar veciem autinniem , vispaar da jebkuru transportu , nekad nezini , kur iegraabsies nnemot taadu remontaa. Iipassnkeks vienmeer grib visu pa leeto , ar garantiju utt
Kaa jau teicu , lai ccinii siksnu pa velti , a turbiinu ...runaassanas vaina.
Maribella15 3 Var, var pabraukt, ja nepareizi uzlikta zobsiksna. Esmu to pieredzējusi. Pabraukt varēja, bet brīžiem nevarēja piedarbināt, ja bija nesen noslāpēts motors. Kamēr kādā servisā kāds bija tik gudrs uz to saprata. Bija kļūdījušies uzliekot par 1 vai 2 zobiem...
vasaras_romaanam 1 Arī esmu, pats remontējot nokļūdījies dīzelim par 1 vai 2 zobiem. Nekas nenoķīlēja, pat it kā darbojās normāli. Sapratu, ka kaut kas nav labi no tā, ka motors uzsila līdz darba temperatūrai minūtes, pusotras laikā, kamēr izstūmos no pagalma. :)
svens5 cik zinu un esmu saskaries ar micukiem zobsiksnai kludu nevaretu but tad tu nenobrauktu divas dienasm. un ja nokludas melni dumi nenak vai nu sadega varsts vai turbina saka dzit ellu . tas ir jaredz citadi netiksi skaidriba..
jurks 2 Ja gribi sataupīt turbīnu, tad neslāpē motoru uzreiz pēc lielas slodzes, lieliem apgriezieniem, jo turb. ir uzkarsusi un noslāpējot motoru karstums paliek tur. Pirms noslāpē, padarbini brīvgaitā, lai atdziest!
Stopa Nekada sakara vienigais vajag nemt kulera trubas varbut kautko iemeta
runcs51 Ja uzreiz pēc servisa tas motors gāja normāli-varētu būt siksnas spriegojuma vaina...turbīna nekad momentā nenosprāgs-jau ilgi pirms beigām var manīt ""pirmsnāves"" simptomus-liels eļļas patēriņš,""svilpšana"",daudz eļļas gaisa trubās,var būt arī gaisa filtrā un melni dūmi no izpūtēja-nav ko sapņot par normālām ""gāzēm ""TA....un tas var vilkties tūkstošus 50....un šaubos,vai daudz vieglie te dabū pa gadu tādu noskrējienu...