VW Golf 6 2009 1.9Tdi atsauksmes

Vēlos iegādāties WGolf 6 2009 g 77kW 104zs 1.9Tdi Kādas atsauksmes, ekspluatācijas izmaksas, kas vājā vieta?

Horacio    3 ko esmu pamanījis sava praksē golfikam 6 paaudze ierodas ar sekojošām sūdzībām ,-logu mehānismi, slēdzenes, nobraukts dzinējs, nekopta ( nav kopta bremžu sistēma), abs devēji, laicīgi eļļa nemainīta, radiators aizaudzis, dzese nepilnvērtīga, plus visam kvēlsveču vadības bloks, iekoksojušās kvēlsveces, stūres leņķa devējs, airbag stūres komutācijas gredzens, gāzes pedāļa potenciometrs, stūres reika, elektriskā rocene un saldajā dsg kārba

Horacio      labi sabaidīju un tagad reāls ieteikums, pirms pērc mašīnu veic servisā apskati, es arī varu palīdzēt, bet salaspilī esam, nav tālu ja rumbulā pirksi. un atceries reizi gadā jāveic bremžu apkope, jāseko lai pusasīm, stūres reikai puteklu sargi nesulotos, regulāri jāveic eļļas maina, jāseko lai radiatori nebūtu aizdzīti ciet ar drazām un veiktu savu funkciju, strādātu egr, kādreiz pastāstīšu kapēc nedrīkst atvienot egr un kāpēc turbīnas nobeidzas. un galvenais, nekopts dīzelis vienā setā spējīgs atgriezt visu ietaupīto gadiem uz devielu

slieksnis    1 parasti lielākā problēma ir bīve starp stūri un sēdekli, kas neiedomājas ka mašīna ir jākopj, tapēc tiek nolaista, un nav atkarīgs kāds tur modelis, ja ņem mašīnu un domā ka šamai dzīves cikls būs 10 gadi, tad pirkuma summu sadali uz desmit un zināsi cik būs viņā jāiegulda katru gadu, neskaitot nodokļus, tici man, tad braukt var mierīgi.

av2      Viss atkariigs no bijussaa saimnieka.Ja pabijis labaas rokaas, autinns var buut arii ideaala staavoklii. Katraa zinnaa, uzzini, kas ir bijis mainiit massiinaa, kas salikts jauns , dokumentaacija dariitajiem darbiem, garntijas utt
Bet ,noteikti uztaisi tam turbo diizelim pilnu diagnostiku .Paareejie ir siikumi , kaa jau jebkuram lietotam autinnam. Un , proams, labs test brauciens nenaak par sliktu - gan pa sfaltu "griidaa", gan pa bedrainu ceellu kaartiigi izpurinaat piekari.

etc    1 Jebkuram turbodīzelim vajadzētu sākt ar turbīnas pārbaudi, lai pēc 20 - 30 tk nobraukuma neparādītos nepatīkami pārsteigumi orientējoši 500 - 700 EUR apmērā (turbīnas remonta izmaksas. Jauna turbīna - vēl dārgāk!). Citādi - kā jau visām mašīnām - apskatīties ritošo. Jārēķinās, ka lietotam auto jebkurā laikā var izlīst laukā šādas vai citādas problēmas, ko iepriekš pat nevar paredzēt.

Edzus69    3 Jo jaunāka mašīna jo būs lielākas problēmas....automašīnas projektē lai ietu 3-5 gadus.
Aizvedīsi sprauslas uz remontu...samaksāsi 1000eur....un kur tad tā dīzeļa ekonomija????

Labrador      Nezinu,kaa ar sesto,pazinjam bija 4.golfs ar dzineeju,kam degvielas suuknis-sprausla ir viens mezgls.Nojuka turbiina.Par lietotu,restaureetu prasiija,saakot no 1000 eiro.Par jaunajiem auto varu mineet,liidziigi,kaa Edzus 69.Austrumeiropas tirgum daudzi auto jau tiek piegaadaati ar ruupniicas defektiem,kaa arii no Eiropas pluudu vietaam.Koleegjis bija iegaadaajies vw krediitaa,autosalonaa(kuraa,iisti neatceros).Bet saakaas shaizes ar elektroniku.Kaads pieredzeejis autospecs no malas izrakstiija diagnozi-tas jaunais auto pabijis zem uudens.

Harijsxxx      Ja es nemaldos 6 golfam iet 2 litrigs dizelis. 19 ir vecais motors.

Snowagain  1   Golf VI nāk 1.6 un 2.0 TDI. Ar 77kW ir 1.6 TDI.
Atsauksmes - nu kartupeļu kaste ir un paliks kartupeļu kaste.
Standarta problēmas - logu pacēlāja mehānismi, kvēlsveču bloks. Pie kārtējiem ~120-140 k noskrējiena par sevi dos ziņu VDO (Siemens) ražotās degvielas sprauslas, dubultmasas spararats.
Piekare salīdzinoši vienkārša. Virsbūve draudzējas ar māti koroziju.
Īsumā viss.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu