Volkswagen Golf

Volkswagen Golf tehniskie dati

Cena 7900 līdz 18 900 Volkswagen Golf Variant Universāls
2013. - . gads Jauda no 85 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.9 līdz 5.3 l/100km
Volkswagen Golf Hečbeks
2012. - . gads Jauda no 85 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 5.3 l/100km
Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
2012. - . gads Jauda no 85 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 5.3 l/100km
Volkswagen Golf Kabriolets
2011. - . gads Jauda no 105 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 6.4 l/100km
Cena 4500 līdz 8900 Volkswagen Golf Variant Universāls
2009. - 2013. gads Jauda no 80 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.2 l/100km
Cena 2800 līdz 8400 Volkswagen Golf Hečbeks
2008. - 2012. gads Jauda no 80 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 7.4 l/100km
Cena 4700 līdz 7300 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
2008. - 2012. gads Jauda no 80 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 7.1 l/100km
Cena 3300 līdz 5000 Volkswagen Golf Variant Universāls
2007. - 2009. gads Jauda no 80 līdz 140 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.2 l/100km
Cena 2300 līdz 4400 Volkswagen Golf Hečbeks
2003. - 2006. gads Jauda no 75 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 10.7 l/100km
Cena 1500 līdz 4900 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
2003. - 2006. gads Jauda no 75 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 10.7 l/100km
Cena 1300 līdz 3000 Volkswagen Golf Variant Universāls
1999. - 2006. gads Jauda no 68 līdz 130 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 9.1 l/100km
Cena 900 līdz 3100 Volkswagen Golf Kabriolets
1998. - 2002. gads Jauda no 75 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 9.4 l/100km
Cena 700 līdz 3100 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
1998. - 2003. gads Jauda no 68 līdz 241 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 11.5 l/100km
Cena 300 līdz 2700 Volkswagen Golf Hečbeks
1997. - 2003. gads Jauda no 68 līdz 241 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 11.5 l/100km
Cena 100 līdz 1600 Volkswagen Golf Variant Universāls
1993. - 1999. gads Jauda no 60 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 10.6 l/100km
Cena 500 līdz 2200 Volkswagen Golf Kabriolets
1993. - 1998. gads Jauda no 75 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 9.7 l/100km
Cena 300 līdz 900 Volkswagen Golf Hečbeks
1992. - 1997. gads Jauda no 60 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 11.6 l/100km
Cena 200 līdz 1400 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
1991. - 1997. gads Jauda no 60 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 11.6 l/100km
Cena 200 līdz 2800 Volkswagen Golf Hečbeks
1986. - 1992. gads Jauda no 54 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 100 līdz 1400 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
1986. - 1992. gads Jauda no 54 līdz 160 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.4 l/100km
Cena 1500 līdz 4200 Volkswagen Golf Kabriolets
1986. - 1993. gads Jauda no 98 līdz 98 ZS
Degvielas patēriņš no 9.4 līdz 10.1 l/100km
Cena 200 līdz 2000 Volkswagen Golf Hečbeks
1983. - 1986. gads Jauda no 54 līdz 112 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8 l/100km
Cena 200 līdz 1500 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
1983. - 1986. gads Jauda no 45 līdz 112 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 8 l/100km
Cena 200 līdz 4700 Volkswagen Golf Hečbeks
1981. - 1983. gads Jauda no 50 līdz 70 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 8.9 l/100km
Cena 200 līdz 3100 Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
1981. - 1983. gads Jauda no 50 līdz 112 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 8.9 l/100km
Cena 400 līdz 800 Volkswagen Golf Hečbeks
1974. - 1981. gads Jauda no 50 līdz 70 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 8.8 l/100km
Volkswagen Golf 3 durvis Hečbeks
1974. - 1981. gads Jauda no 50 līdz 110 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 8.8 l/100km

Volkswagen Golf kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
Volkswagen Golf ražots 2013. gadā
2015 2 gadi 6.8% / 8.40% 38. no 129
Volkswagen Golf ražots 2012. gadā
2015 3 gadi 6.8% / 8.40% 38. no 129
2014 2 gadi 6.7% / 9.10% 23. no 129
Volkswagen Golf ražots 2011. gadā
2015 4 gadi 6.8% / 8.40% 38. no 129
2014 3 gadi 6.7% / 9.10% 23. no 129
2013 2 gadi 4.0% / 6.20% 16. no 132
Volkswagen Golf ražots 2010. gadā
2015 5 gadi 9.1% / 13.90% 13. no 125
2014 4 gadi 6.7% / 9.10% 23. no 129
2013 3 gadi 4.0% / 6.20% 16. no 132
2012 2 gadi 4.2% / 5.90% 24. no 129
Volkswagen Golf ražots 2009. gadā
2015 6 gadi 9.1% / 13.90% 13. no 125
2014 5 gadi 10.4% / 14.80% 16. no 122
2013 4 gadi 4.0% / 6.20% 16. no 132
2012 3 gadi 4.2% / 5.90% 24. no 129
2011 2 gadi 3.8% / 5.50% 22. no 132
Volkswagen Golf ražots 2008. gadā
2015 7 gadi 15.3% / 20.10% 16. no 111
2014 6 gadi 10.4% / 14.80% 16. no 122
2013 5 gadi 7.6% / 10.80% 25. no 121
2012 4 gadi 4.2% / 5.90% 24. no 129
2011 3 gadi 3.8% / 5.50% 22. no 132
2010 2 gadi 3.7% / 5.10% 24. no 131
Volkswagen Golf ražots 2007. gadā
2015 8 gadi 15.3% / 20.10% 16. no 111
2014 7 gadi 15.1% / 21.80% 13. no 113
2013 6 gadi 7.6% / 10.80% 25. no 121
2012 5 gadi 6.9% / 10.30% 22. no 122
2011 4 gadi 3.8% / 5.50% 22. no 132
2010 3 gadi 3.7% / 5.10% 24. no 131
2009 2 gadi 3.3% / 5.00% 20. no 117
Volkswagen Golf ražots 2006. gadā
2015 9 gadi 21.2% / 26.80% 15. no 95
2014 8 gadi 15.1% / 21.80% 13. no 113
2013 7 gadi 11.7% / 17.20% 21. no 107
2012 6 gadi 6.9% / 10.30% 22. no 122
2011 5 gadi 6.7% / 10.40% 24. no 120
2010 4 gadi 3.7% / 5.10% 24. no 131
2009 3 gadi 3.3% / 5.00% 20. no 117
2008 2 gadi 2.2% / 4.80% 3. no 116
Volkswagen Golf ražots 2005. gadā
2015 10 gadi 21.2% / 26.80% 15. no 95
2014 9 gadi 21.7% / 28.80% 17. no 95
2013 8 gadi 11.7% / 17.20% 21. no 107
2012 7 gadi 11.1% / 17.50% 15. no 107
2011 6 gadi 6.7% / 10.40% 24. no 120
2010 5 gadi 5.7% / 9.90% 18. no 123
2009 4 gadi 3.3% / 5.00% 20. no 117
2008 3 gadi 2.2% / 4.80% 3. no 116
2007 2 gadi 4.5% / 5.90% 25. no 113
Volkswagen Golf ražots 2004. gadā
2015 11 gadi 24.9% / 32.10% 12. no 78
2014 10 gadi 21.7% / 28.80% 17. no 95
2013 9 gadi 15.6% / 23.00% 10. no 87
2012 8 gadi 11.1% / 17.50% 15. no 107
2011 7 gadi 11.0% / 16.70% 16. no 98
2010 6 gadi 5.7% / 9.90% 18. no 123
2009 5 gadi 6.6% / 9.30% 21. no 109
2008 4 gadi 2.2% / 4.80% 3. no 116
2007 3 gadi 4.5% / 5.90% 25. no 113
2006 2 gadi 4.9% / 6.60% 21. no 107
Volkswagen Golf ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 24.9% / 32.10% 12. no 78
2014 11 gadi 25.4% / 33.30% 8. no 78
2013 10 gadi 15.6% / 23.00% 10. no 87
2012 9 gadi 15.4% / 22.20% 8. no 88
2011 8 gadi 11.0% / 16.70% 16. no 98
2010 7 gadi 5.7% / 14.70% 18. no 123
2009 6 gadi 6.6% / 9.30% 21. no 109
2008 5 gadi 6.6% / 8.90% 26. no 111
2007 4 gadi 4.5% / 5.90% 25. no 113
2006 3 gadi 4.9% / 6.60% 21. no 107
2005 2 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 1 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 25.4% / 33.30% 8. no 78
2013 11 gadi 21.2% / 27.60% 9. no 69
2012 10 gadi 15.4% / 22.20% 8. no 88
2011 9 gadi 16.5% / 21.40% 14. no 79
2010 8 gadi 5.7% / 14.70% 18. no 123
2009 7 gadi 10.9% / 14.00% 24. no 94
2008 6 gadi 6.6% / 8.90% 26. no 111
2007 5 gadi 8.4% / 10.70% 29. no 107
2006 4 gadi 4.9% / 6.60% 21. no 107
2005 3 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 2 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 2001. gadā
2013 12 gadi 21.2% / 27.60% 9. no 69
2012 11 gadi 22.1% / 26.80% 15. no 77
2011 10 gadi 16.5% / 21.40% 14. no 79
2010 9 gadi 16.5% / 19.20% 14. no 79
2009 8 gadi 10.9% / 14.00% 24. no 94
2008 7 gadi 9.9% / 13.30% 27. no 99
2007 6 gadi 8.4% / 10.70% 29. no 107
2006 5 gadi 8.2% / 11.20% 21. no 106
2005 4 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 3 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 2000. gadā
2012 12 gadi 22.1% / 26.80% 15. no 77
2011 11 gadi 21.7% / 26.00% 14. no 72
2010 10 gadi 16.5% / 19.20% 14. no 79
2009 9 gadi 14.5% / 18.30% 22. no 87
2008 8 gadi 9.9% / 13.30% 27. no 99
2007 7 gadi 11.8% / 15.80% 22. no 96
2006 6 gadi 8.2% / 11.20% 21. no 106
2005 5 gadi 7.5% / 11.30% 17. no 105
2004 4 gadi 4.0% / 5.60% 21. no 113
Volkswagen Golf ražots 1999. gadā
2011 12 gadi 21.7% / 26.00% 14. no 72
2010 11 gadi 20.2% / 24.10% 18. no 75
2009 10 gadi 14.5% / 18.30% 22. no 87
2008 9 gadi 13.7% / 18.10% 23. no 88
2007 8 gadi 11.8% / 15.80% 22. no 96
2006 7 gadi 12.1% / 17.20% 21. no 97
2005 6 gadi 7.5% / 11.30% 17. no 105
2004 5 gadi 6.9% / 10.90% 21. no 103
Volkswagen Golf ražots 1998. gadā
2010 12 gadi 20.2% / 24.10% 18. no 75
2009 11 gadi 23.0% / 23.30% 40. no 68
2008 10 gadi 13.7% / 18.10% 23. no 88
2007 9 gadi 21.5% / 21.40% 49. no 82
2006 8 gadi 12.1% / 17.20% 21. no 97
2005 7 gadi 14.6% / 17.00% 37. no 87
2004 6 gadi 6.9% / 10.90% 21. no 103
Volkswagen Golf ražots 1997. gadā
2009 12 gadi 23.0% / 23.30% 40. no 68
2008 11 gadi 21.6% / 22.50% 36. no 72
2007 10 gadi 21.5% / 21.40% 49. no 82
2006 9 gadi 21.8% / 22.70% 40. no 78
2005 8 gadi 14.6% / 17.00% 37. no 87
2004 7 gadi 17.5% / 16.70% 51. no 85
Volkswagen Golf ražots 1996. gadā
2008 12 gadi 21.6% / 22.50% 36. no 72
2007 11 gadi 26.4% / 26.30% 34. no 57
2006 10 gadi 21.8% / 22.70% 40. no 78
2005 9 gadi 20.5% / 22.40% 32. no 70
2004 8 gadi 17.5% / 16.70% 51. no 85
Volkswagen Golf ražots 1995. gadā
2007 12 gadi 26.4% / 26.30% 34. no 57
2006 11 gadi 27.3% / 27.60% 35. no 59
2005 10 gadi 20.5% / 22.40% 32. no 70
2004 9 gadi 22.5% / 22.00% 40. no 70
Volkswagen Golf ražots 1994. gadā
2006 12 gadi 27.3% / 27.60% 35. no 59
2005 11 gadi 26.5% / 27.70% 30. no 59
2004 10 gadi 22.5% / 22.00% 40. no 70
Volkswagen Golf ražots 1993. gadā
2005 12 gadi 26.5% / 27.70% 30. no 59
2004 11 gadi 26.0% / 26.90% 34. no 67
Volkswagen Golf ražots 1992. gadā
2004 12 gadi 26.0% / 26.90% 34. no 67

Atsauksmes par Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Hečbeks 2004.gads Benzīns 1.6 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2018 (auto vecums 14 gadi) Lietošanas ilgums:1`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 8.6 litri uz 100km (braucot ap 100% pilsētā)
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   sieviete, 43 gadi
Volkswagen Golf Sedans 1999.gads Benzīns 1.8 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2008 (auto vecums 9 gadi) Lietošanas ilgums:150`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 40 EUR
Kopējais auto novērtējums:
8/10
   vīrietis, 62 gadi
Volkswagen Golf Hečbeks 2007.gads Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2013 (auto vecums 6 gadi) Lietošanas ilgums:30`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 5.2 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 370 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 55 gadi
Volkswagen Golf Hečbeks 1999.gads Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2014 (auto vecums 15 gadi) Lietošanas ilgums:100`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   sieviete, 35 gadi
Volkswagen Golf Universāls 2005.gads Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2013 (auto vecums 8 gadi) Lietošanas ilgums:180`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 5.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā)
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   vīrietis, 60 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volkswagen Golf, izvēlies kādu Volkswagen Golf paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi
Volkswagen Golf foto attēls

Volkswagen Golf - jautājumi, diskusijas

Auto izvēle (19)
Esmu dilemmas priekšā. Kādu auto tomēr starp šīem diviem izvēlēties. 1999 gada Golf4, vai 2007 gada Ford focus, abi dīzeļi, FOrdam 1,6 dīzelis. ABI vienāda cenā. Fokus izskatās svaigaks protams.
Man Fordi nepatīk, bet 19 gadus vecu mašīnu pirkt arī nav prātīgi. Pameklē pa to summu ko citu. Protams ka Fordu. Astoņi gadi jaunāka mašīna. Tas golfs jau ir morāli novecojis ar visu savu sūkņa dzinēju. Un ja tā ir pumpadūza, tad vispāt nafig. vecai massiinai jaaskataas tehniskais staavoklis, tas viss.Ja abi vienaadi, tad nnem fordu. Es ŋemtu fokusu. 1. Kuram mazāks nobraukums.
2. Kuram jaunāks izlaiduma gads.
3. Kuram krāsa smukāka :)
P.S. Lūzt visi autiņi pa mūsu ceļiem, kā man teica mehāniķi, pat pavisam jaunie, tādēļ pajautā servisā, kuram lētāki remonti
··· Volkswagen Golf: Auto izvēle lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Vw savirze (5)
3golfam jamaina prieksejais gultnis,vai pec tam jaregule savirze ja nonem ari amortizatoru.
Ir jāregulē, jo trešajam golfam ar amotizatora skrūvēm regulējās sagāzums, kas tieši ietekmē riteņa savirzi. ari šarnira un pirksta stavoklis mainas kas ietekmē gam saversumu , gan sagāzumu Atziimee vecaas nospiedumu vietas aminna skruuveem , un principaa vari neko nereguleet. Bet es vienalga paarbaudiitu, kaut ar lineaalu savirsi, ar lenkki sagaazumu utt. Nenožmiedz nu pārdesmit,eiro,un aizdzen uz stenda,jo ar līneāliem un vecām atzīmēm neko diži nenoregulēsi,norīs ripas un atkal izdevumi Pardesmit,eiro ir liela nauda, var loti labi pats,noregulet,un ripulus negrauzis. ··· Volkswagen Golf: Vw savirze lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kapec slikti silda salonu? (4)
man ir golf 3 1.6l 55kw. kuram nevar piesildit salonu,kat stavu uz vietas tad silda diezgan labi,bet ja jabrauc kaukur talu tad salonu nesilda vienkarsi pus aukstu gaisu.kur tur varetu but ta problema
cik motoram temperatuura, ka pabrauc to gabalu? Ja motors uzsilst normaali, tad vaina pecckaa, vaarstos, vai pats radiatorinnss tai aizaudzis .
Ja motors neuzsislt, maini termostatu.
nomaini termostatu nomaini termostatu, ja nelīdz atgaiso sistēmu... ... un vai sistēmā vispār ir ieliets pietiekami daudz tosola ? ··· Volkswagen Golf: Kapec slikti silda salonu? lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Golf Plus automātiskā ātrumkārba (4)
Ja divas dienas netiek darbināta , uzsākot braukt neiet un ieslēdzas panelī lampa, bet tad aiziet,pabraucot lampa pazūd, un ir viss kārtībā , turpmākās dienas iet uzreiz un nav problēmu , kas var būt par vainu , vai eļla jāmaina , auto ir...
Kas par kārbas tipu? DSG, variators, vai parastais automāts?
Iesākumam nomaini eļļu, filtru. Varbūt palīdz. Bet visdrīzākais kārbai vienkārši ir pēdējie "metri" pienākuši. Autiņam ir vismaz 300k noskrējiens.
SNOWAGAIN, baigais gudrinieks, ganjau pats ellas maini ne???
Tjipa kaarbaa ellu nomIniit mKsa 20€????
Ellu vR mIniit pie nevienmeerigas parslegsanas.
Nu nez vai pats ko izdarīsi. Var jau būt ka vienkārši līmenis par mazu. Kārbai uzsilstot tā izplešas un viss ok. Kasparsss33 kungs!
Jā, eļļas mainu pats, nav tur nekă sarežģīta. Ak eļļas maiņa nemaksā 20 eur? Atceramies, ka braukšana ar a/m ir ekstra, par kuru jāmaksā. Ja a/m ir APK, tad tā ir ekstra, par kuru ir jāmaksā. Un īpaši dārgi ir jāmaksā par vācu premium nodzītām (vecums 8.gadi un vecākas) a/m. Vidējais nobraukums a/m Vācijā ir ap 45k km, ar ātrumu uz autobāņa ~140km/h.
··· Volkswagen Golf: Golf Plus automātiskā ātrumkārba lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 (19)
Kurš no šiem auto būtu labāks,ne vecāks par 2000g,kuram lētāka apkope un kādi knifi,kam vajadzētu pievērst uzmanību?
golfiņš protams Ražotājs ir viens un tas pats. Motors ir viens un tas pats. No viena konveijera kā golfi, tā A3 vien nāk lejā. Atšķiras tikai aprīkojums (apsildāmie beņķi, ksenona lampas utt utt). Detaļas, gan šrotos, gan krutku detaļu veikalos ir vienādā pieejamībā un cenai arī nevajadzētu baigi atšķirties.
Neesmu nekad mērījis, bet man liekās, ka A3 būs ietilpīgāks par gramu.
Bet vispār neesmu hedžbegu fans :)
Audim lielāks....
..nodoklis...
par cik pašam 2 gadi jau īpasumā vw golf 4 2001g, tad šim jautājumam cauri gāju tāpat kā Tu :)

Bet toreiz es paņēmu golfiņu, jo bija kondiška, un neredzēta komplektācija ar pilno kruīzu + borta kompis...

tā nu 2 gadus golfs ar 1.6motorīti godam 64k noripojis (agrāk dzīvoju siguldā katru dienu braukāju šurpu-turpu).

golfam tāpat kā audi ir dzelzs piekare, lēti, nekāda lielā šķirba nav...
Koleegjim bija a3 ar njipru benziinmotoru. Arii pirms pirkshanas, arii veelaak saliidzinaaja ar golf - peec vinja vaardiem - augjiks krietni paaraaks. Gluzhi viens konveijers laikam tomeer nav. Esot daudz vairaak siiku, bet patiikamu atshkjiriibu.Vieniigais miinuss - peerkot nedaudz daargaaks. ··· Volkswagen Golf: Audi A3 (5durv) vai VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Volkswagen Golf ciptunings (6)
Vai vw golf4 v5 170 zs ir iespeja uzcipot vairak jaudas?
tikai ar ccipossanu nebuus daudz liidzeets. Tas ir komplex pasaakums. Iepluude, izpluude, ja turbo - lielaaka turbiina, piekare utt. Tas ir nopietns darbs, ne leets arii. Tapeec mans viedoklis ir, par vissu to naudinnu, un ieguuldiito darbu, labaak nopirkt normaalu autinnu, un kkert kaifu jaudiigaa, komfortablaa autinna. Reizeem skatos uz tiem leetajiem /satuuneetajiem un....tiiri cilveeciigi zzeel to cilveku :(( http://dvxperformance.com/stage/volkswagen/golf/golf-4/199/23-v5/1 Izpēti kā un par cik var dabūt klāt 16 zirgus. Protams, ka var uzčipot, galvenais atrast īsto meistaru, kam ir attiecīgās pariktes un zināšanas. It kā Jelgavā esot spečuks, papēti saitu iauto.lv un kam tas vajadzīgs, nopērc jaudīgāku mašīnu mans paziņa savam bembim uzlika,parādījās ātrums plus ekonomika..,bet vai tas vajadzīgs,kādi sodi+visur salikti radari..būs lielais ātrums.. un tad bremzēsi pirms radara..?!)))) Ak, kuk!:) Vecs paliec, tas viss braukshanas priekam. Vai pa 5 sekundeem tiec no nulles liidz 50 atljautajiem km pilseetaa, vai 4.5 -liela starpiiba! ··· Volkswagen Golf: Volkswagen Golf ciptunings lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Navigacija VW Golf 4 (13)
Iesakiet navigacijas sistemu prieks vw golf 4
telefonā var iegādāties TomTom aplikāciju un dabūt kartes, tad nav visu laiku nepieciešams interneta pieslēgums. Ja pa Latviju, tad var izmantot Waze aplikāciju, tai gan vajag internetu. Atsevišķās iekārtas TomTom un Garmin arī labas, bet nebūs info par sastrēgumiem (kā piemēram Waze) un kartes mēdz novecot, neprecīzas ceļa zīmes u.c. problēmas. Un to ik pa laikam tad ir jāslēdz pie datora un jāatjaunina. Bet ja pa Eiropu tad labāk tādu, atsevišķo navigācijas ierīci. Augstāka cena -labāks, jaunajiem arī nāk iekšā Sim karte un kaut kādu "dzīvo" info par ceļa situāciju arī varēs saņemt. Bet ja pa Eiropu tad labāk tādu, atsevišķo navigācijas ierīci.
---------------------
Vari, lūdzu, sīkāk, kāpēc atsevišķo navigācijas ierīci? :) Varbūt kaut ko esmu palaidis garām, braukājot pa pasauli (ne tikai Eiropu) un izmantojot offline navigācijas kartes + balss norādes telefonā (maps.me, here maps, waze). Ja telefons ir arhaisks, tad vērtīgāk ir nomainīt telefonu, nekā iegādāties šauri specializētu verķi :)
Saprastu, ja būtu ieteikums pēc vecās labās papīra kartes, bet kaut kādu atsevišķu iekārtu? Nu i nafig vēl vienu verķi, par kuru ķert krenķi (teiksim, ieskrien veikalā, nenoņemot to no paneļa, atgriezies un logs ir izsists un nekādas navigācijas vairs nav. Telefonu tomēr vairāk atcerās paņemt + daudz, daudz, daudz ērtāk atjaunot gan POI, gan pašas kartes).

P.S. Telefonā nezinu nevienu SMAGAJĀM mašīnām domātu navigāciju - resp., navigāciju, kur atzīmēti ir zemie tuneļi, šaurie un vārgie tilti, zemes ceļi, pa kuriem smagie nedrīkstētu braukt utmldz :) Tur ir jēga no šāda becker-a vai tomtoma.
Bazhix, vispār jau atkarīgs no valsts un pilsētas, bet ir kaut kāda radio frekvence, kur navigācijas iekārta var saņemt ziņas "dzīvajā" par sastrēgumiem. Bet neesmu dzirdējis ka to info varētu kaut kā saņemt uz telefonu. Specializētās iekārtas tomēr ir specializētas un daudzas lietas ir pārdomātākas kā vienkārši telefonā. Piemēram iebūvets normāls "piesūceknis" kas turās, var dabūt lielāku ekrānu izmēru kā telefonam, augstāka temeratūras izturība (aukstumā, karstumā), netraucē ienākošie zvani, iekārtu mierīgi vari iedot citam palietot, ko neteiksi par telefonu. Bet, jāpiekrīt, tas tomēr ir mazliet "dinozaurs" :) Tās ir navigācijas ar TMC antenu. Man vecajam TomTomam tāda ir. Jaunākie TomTomi darbojās ar neta pieslēgumu. Tur jāpērk abonents. Nu vēl jau variants kādu nelielu planšeti vai nu ar SIM vai arī ņemt no telefona hotspootā. ··· Volkswagen Golf: Navigacija VW Golf 4 lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Antifrīzs ir ūdeņveidīgs un saldens? (5)
Man golfam4 antifriza vieta ieliets kautkads skidrums udenveidigs, saldans. Masinu tiko nopirku. Ko man darit?
Ir dažādi dzesēšanas šķidrumi, pamatā uz etilēnglikola bāzes, dažādās krāsās, saldi un indīgi. Satraukumam nav pamata. Ja rodas šaubas par tā veiktspēju, nomaini uz attiecīgajam modelim paredzēto. Te nav ko daudz filozofēt. izlej to uudeni, ar coolat paarpalikumiem (taadeel garssa ), un ielej normaalu, jaunu, kas paredzeets tam autinnam. Pārdod mašīnu tālāk. Labaak nomaini.
Man sen jauniibaa bija liidziiga situaacija, rezultaataa kad aukstaa ziemas riitaa (-25 uz termometra) vajadzeeja braukt vispirms auto saaka kaapt temperatuura, peec apstaashanaas taa stabilizeejaas, motors atsala, bet pechka taa arii neatnaaca valjaa. Diez kas nav braukt, ja salonaa taada pati temperatura kaa laukaa.
Vaajsh antifriizs par lami nesasalst leduu, bet sazhelee tuvu tam.
Nomaini ūdeņveidīgo pret autiņam paredzēto antifrīzu. Vari jau braukt ar tādu bet izturība pret pārkaršanu gan jau ka ir divreiz zemāka nekā ar vaidzīgo ··· Volkswagen Golf: Antifrīzs ir ūdeņveidīgs un... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
VW Golf 6 2009 1.9Tdi atsauksmes (9)
Vēlos iegādāties WGolf 6 2009 g 77kW 104zs 1.9Tdi Kādas atsauksmes, ekspluatācijas izmaksas, kas vājā vieta?
ko esmu pamanījis sava praksē golfikam 6 paaudze ierodas ar sekojošām sūdzībām ,-logu mehānismi, slēdzenes, nobraukts dzinējs, nekopta ( nav kopta bremžu sistēma), abs devēji, laicīgi eļļa nemainīta, radiators aizaudzis, dzese nepilnvērtīga, plus visam kvēlsveču vadības bloks, iekoksojušās kvēlsveces, stūres leņķa devējs, airbag stūres komutācijas gredzens, gāzes pedāļa potenciometrs, stūres reika, elektriskā rocene un saldajā dsg kārba Jo jaunāka mašīna jo būs lielākas problēmas....automašīnas projektē lai ietu 3-5 gadus.
Aizvedīsi sprauslas uz remontu...samaksāsi 1000eur....un kur tad tā dīzeļa ekonomija????
parasti lielākā problēma ir bīve starp stūri un sēdekli, kas neiedomājas ka mašīna ir jākopj, tapēc tiek nolaista, un nav atkarīgs kāds tur modelis, ja ņem mašīnu un domā ka šamai dzīves cikls būs 10 gadi, tad pirkuma summu sadali uz desmit un zināsi cik būs viņā jāiegulda katru gadu, neskaitot nodokļus, tici man, tad braukt var mierīgi. Jebkuram turbodīzelim vajadzētu sākt ar turbīnas pārbaudi, lai pēc 20 - 30 tk nobraukuma neparādītos nepatīkami pārsteigumi orientējoši 500 - 700 EUR apmērā (turbīnas remonta izmaksas. Jauna turbīna - vēl dārgāk!). Citādi - kā jau visām mašīnām - apskatīties ritošo. Jārēķinās, ka lietotam auto jebkurā laikā var izlīst laukā šādas vai citādas problēmas, ko iepriekš pat nevar paredzēt. labi sabaidīju un tagad reāls ieteikums, pirms pērc mašīnu veic servisā apskati, es arī varu palīdzēt, bet salaspilī esam, nav tālu ja rumbulā pirksi. un atceries reizi gadā jāveic bremžu apkope, jāseko lai pusasīm, stūres reikai puteklu sargi nesulotos, regulāri jāveic eļļas maina, jāseko lai radiatori nebūtu aizdzīti ciet ar drazām un veiktu savu funkciju, strādātu egr, kādreiz pastāstīšu kapēc nedrīkst atvienot egr un kāpēc turbīnas nobeidzas. un galvenais, nekopts dīzelis vienā setā spējīgs atgriezt visu ietaupīto gadiem uz devielu ··· Volkswagen Golf: VW Golf 6 2009 1.9Tdi atsauksmes lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
wv golf5 gti (5)
vai Latvija ir iespejams nopirkt labu wv golf5 gti?
Salonā noteikti var. Bet ja lietotu tad garantiju nav. Var atvest no Vācijas. Cenas aptuveni 6000 - 12000. Tad jau jāskatās cik LABU vēlies. Nobraukums, krāsa, komplektācija. Ja interesē konkrēti piedāvājumi varu nosūtīt e-pastā. Labāk paņem Golf 5 R32 uz R18 vai Fahrenheit Edition uz R19, pārējie ir bezjēdzīgi lūžņi (jo mazāks motors, jo ātrāk lūzst) . ··· Volkswagen Golf: wv golf5 gti lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu