Kādu pilnpiedziņas auto jūs izvēlētos manā situācijā?
Man jāsavieno vairākas laikam jau nesavienojamas lietas:1. Sniegotajos mēnešos auto jāspēj izbraukt pa aizsnigušu ceļu (jo ceļu līdz šosejai dažreiz traktors aizmirst/nepaspēj notīrīt).
2. Kad tiek uz šosejas, jābrauc lieli attālumi, tāpēc vajadzētu tādu, kas pēc iespējas mazāk rij degvielu (jāatslēdz pilnpiedziņa).
3. Budžets līdz apmēram 5000eiro (vai arī tas ir stipri par maz labai mašīnai?)
4. Un kā neiegrābties, paņemšu kādu, kas ekonomiskāks, bet baigi lūzt (vai lūzt reti, bet ļoti dārgs remonts) un mana degvielas ekonomēšana būs veltīga.
5. Palasu atsauksmes par dažādiem ražotājiem un modeļiem, un neviena ideālā nav - vienam motors švakāks, otram rūsē ātrāk utt. Kā man, blondīnei, izšķirties? Protams, pirms pirkšanas pārbaudīs spečuks, bet vismaz virziens man ir jāizdomā.
6. Cik saprotu, dīzeļi mazāk "ēd", bet ar šiem motoriem ir biežāk problēmas un dārgāks remonts?
7. Un vēl arī vēlams pietiekoši liels bagāžnieks, lai var ielikt bērnu ratus.
Būšu ļoti pateicīga, ja palīdzēsiet ar padomu. :)
av2 (2016-12-02 10:31)
1
braukt ar nnivu ssodien buutu reaals sods cilvekam :(
Jaa, jaannem kaads vecaaks pilpiedzinnas autinns, veelams taads kaa allroad , bez "25 ecm blokiem", prastu 4x4 piedzinnu , paaugstinaats vareetu buut , bet ne ggips. Jo iisteniibaa neredzu nekaadu priekssrociibu reaalam ggipam, ja nu vieniigi taisies braukt uz mediibaam ar vinnu.
Mans miillaakais gadalaiks ir tuvu bezcellam ziema , un miillaakais autinns - klasika, BMW7, aizmugures piedzinna :P Ideaali ziemaa. Jaa, vajag vislabaakaas ziemas riepas, kaadas vari dabuut, un , jaa pilnu bagazznieku svarama arii kaadreiz. Esmu izbraukaajis kalnus sleepojot daudz . Pa graavjiem gull tikai ggipi tur. Un jo krutaaks ggips, jo vairaak pa graavjiem meetaajaas . Nu jaa, ar tuuneetiem bmw7 arii tur nebraukaa, bet tur jau ir viss tas kaifss , kad liec vinniem iekssaa, kaa staavossiem :)
Un veel kas, ja ir kaads kilometrs liidz lielajam cellam, un cellu netiiriisi ziemaa, nekaads ggips dizzi nepaliidzees, noraksies tik un taa. No riita, kad cellss buus aizvilkt liidz paduseem. Tas ir mans variants, manai senccu maajai Latvijaa, taa kaa ir pieredze :(( Ir bijis, paliec puscellaa tam kilometram, un taalaak? Beerni massiinaa, aarpusee gaudo sniegputenis, un visss..game over. Ccaapo peec traktora tik un taa :(
Beka (2016-12-02 10:58)
Paldies visiem par atsaucību! :)
Nu, tas netīrītais/neregulāri tīrītais gabals ir kādi ~500m (grūti pateikt uz aci, neesmu mērījusi).
Pat, ja man būtu Niva ar sniega lāpstu, pat ja izbrauktu ceļu no rīta, lai var vieglais tikt ārā, bet atgriežoties mājās, ja bijis stiprs putenis, es netikšu atkal iekšā. :D
Tagad man ir 2001.gada lētā gala džips ar augstu apakšu, sniegotajās dienās braucu bez bēdu, bet cik to reāli sniegoto dienu ir no 365 dienām? Pārējā laikā žēl benzīna patēriņa. Remonti dārgi, nodoklis liels...
Varbūt turēt divas mašīnas - ziemai un neziemai? Un ziemas mašīnu neziemā katru gadu noņemt no uzskaites, lai nav jāmaksā nodoklis? Nav ne jausmas, cik tas maksā un vai atmaksājas to darīt. Un lielāko gada daļu mašīnai stāvot, sāks viss apsūbēt (vai kas tur notiek par procesiem).
Ai, jo dziļāk mežā, jo.... :D
joens (2016-12-02 13:48) Ja ceļš dūšīgi pieputināts (un tādas dienas LV ziemās gadās regulāri), tad neviens klīrenss neglābs (Ural tipa visurgājējus neizskatīsim). Esmu savulaik laukos dzīvojot auto uz kupenas uzsēdinājis ne reizi vien, labi, ka tā bija tāda paviegla mašīnīte un ar viena jaunieša spēku varēja no kupenas nostumt līdz vietai, kur saķere rodas un tad ar ieskrējienu atkal kupenā iekšā.
sti (2016-12-02 14:52) 1 2 Laikam neviens komentētājs nav salicis visas tavas prasības vienā auto bet ja kupenas līdz padusēm tad ar auto tāpat neizbrauksi.Subaru Outback atbilst visiem taviem kritērijiem, tikai visi cilvēki baidās no nezināmā(SUBARU) Atrodi jūtūbā kā sacenšas braukt kalnā visādu marku auto ar 4x4 un tad var saprast kā viņiem strādā tā pilnpiedziņa. Un garos gabalus ar džipu ir braukt nogurdinošāk. Pašlaik pārvietojos ar Subaru ar automātisko ātrumkārbu un braucot uz laukiem pat neaizdomājos cik dienas ir snidzis, un aizbraucot uz galvaspilsētu un atpakaļ(350 km) pat nejūtas piekusonis.
HOUSE (2016-12-02 16:35) 1 Volvo XC 90 lieliem attālumiem ar 2.4l dīzeli un manuālo kārbu ir pietiekoši ekonomisks un pilnpiedziņa ir aktīvā (strādā tikai tad, kad to prasa elektronika). Ap 10 euriku vajadzētu. Ja ko lētāku, tad subaru ar gāzi, ziemā tērēs kādus 7-8 euro uz 100 km. Iespējams, augstāk pieminētā škoda arī ir risinājums, nav ne jausmas, cik tāda maksā.
sti (2016-12-02 21:04) 1 Volvo būs dārgāks apkalpošanā attiecībā pret Subaru, komforts Volvo labāks. Aizbrauc uz galvaspilsētas slavenajiem Maskavas ielas autoplačiem un izbrauc ar katru no šiem auto un sajutīsi kuru gribi.
HOUSE (2016-12-02 21:11) Vai tikai lētāk nav savaņģot kaimiņu ar T-40, jūs jau pašas labi zināt kā, visi viņi vienādi:))
Lince (2016-12-03 01:07)
1
Beka;
Es pirms 15 gadiem nopirku Kraislera minivenu 96 gada razotu no kada sveiciesu makslinieka. Vins ar to tikai bildes vadaja un sevi lai tas maletu. Neteiksu ka bija nerusejis, tas bija parusets, bet visu to noversu un patiesiba braucu lidz pedajam bridim ar tagad pa retam braucu, un visa laika kops to ekspluteju, nav man ar to izdevies nekur iesesties. Pat ziema iet cauri kupenam, ta tik. Salons i pietiekami liels un taja var iebas visu gimeni, ratinus, tv un noteikti suniem vietas pietisk. Ja nav neko ekanomisks, bet ja uzliek gazi, tad iztikt var. Un galvenais kad tas ir loti silts, ziema ari to var uzsildit. Salonam ir ari sava krasnina. Bet protams ja ko labot vaig, tad ir padargi, tikai nemaz vins ta nelust.
Vienigi dizeli gan neiesaku pirkt, jo ar tiem motoriem nav viss isti kartiba. Biezi nobruk un tad bez biksem paliks remontejot.
Bet turet divus lielus autinus, nu nav prata darbs. Un katru reizi nemt no uzskaites nost ar nav isti pratigi, tapat nodokli pa gadu prasis maksat. Man vismaz par moci liek masat ari to dalu kas skaitas ziema, nekadass atlaides. Ista izspiesanas masina ir CSDD :D
Samila (2016-12-03 10:42)
1
Man līdzīgs stāsts, noskatīju Volvo XC 60.
Smuks, ekonomisks un nav kauns no laukiem uz pilsētu braukt. Arī augsts, tāds pusdžipiņš.
Ir varianti: 4x4 vai bez.
Bet padārgs.
Kasparsss33 (2016-12-03 12:41)
Man ir bmw xdrive 3.0. Ieprieks braucu ar quattro. Iesaku xdrive sistemu. Un eed vins pa soseju 5,7
Draugs vienreiz dzipam ekonomijas noluukaa atsleedza pilnpiedzinu uz sosejas un uzvaakoja masiinu. Traapija uz melna ledus
Zulu (2016-12-04 12:08)
2
VOLVO XC70. Cena laba, cinkota virsbūve, izturīga transmisija, gadu gaitā pārbaudīts dzinējs dīzelis Volvo D5 2,4 litri ar patēriņu 5,7L šosejā-8L bezceļš uz 100 km. Ietilpīgs un pārdomātām fīčām aprīkots salons. Remonta izmaksas pārsteidzoši nelielas ( liels rezerves daļu piedāvājums gan jaunām gan lietotām ) salīdzinājumā ar AUDI vai pat TOYOTA, par Mersi un Bembi nerunājot, jo šiem rūsa ap 2004 gada modeļiem, ja nebūs jau remontēta virsbūve, būs daudz pamanāma!
Piemēram:https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc70/cmcgo.html
Kasparsss33 (2016-12-04 12:36) 1 Volvo ur viens liels plastmas" ekspluataacija daudz daargaaks neka bmw! Es ruunaaju par detalu pasizmaksu nevis kur mu kuram Peeteris servisaa nokaas!!!
Zulu (2016-12-04 12:56) 1 Man auto vajadzīgs sadzīves un darba lietas kārtojot, nevis fetišam un "krāna" ego pagarināšanai! :)
Kasparsss33 (2016-12-04 13:13)
Tad pērc peźo vai citronu un darinsavas darba lietas....
tie kas var atlauties maksaat par komfortu peerk mersi, bmw, audi, nav nekaads meeriisanaas...
Beka (2016-12-06 21:21)
1
Paldies visiem par atbildēm!
Šobrīd vairāk sliecos uz Subaru Outback 2.0 dīzeli. (Manuālā kārba)
Ko tauta domā? :)
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 35 (kopā 35) |