Kā izpaužas motora šāļu defekts, vai arī smidzinātāju troksnis?

Manam s80(D5 2007)ir vienveida klaudzēšana tikai aukstam motoram. Pēc 10min brauciena viss paliek ok. Nesaprotu, vai kompensators, vai sprausla, vai arī kas smagāks-šāles, ...? Biju pie 3 neatk. meistariem-domājams velk uz kādu sprauslu. Konkrēti kādu, neviens nevar pateikt. vai kādam ir nojausma?
Jautā Tontons 2016-12-08 11:48

Marcelo77  1 1 Vai tev si problema paradijis ziema? Un kadas ellas tu lietu? 2016-12-08 12:10

TasPatsEs1994    3 Nu ja būtu šāles, tad motors jau sen būtu noķīlējis. Neesmu lietpratējs volvo dzinējos. Būtu mans auto darītu sekojošo. Aukstam motoram pa vienai atslēgtu sprauslas, Kā nu kuram motoram vecam dīzelim vnk atskrūvētu cauruli, jaunam droši vien noštepselētu vadu. Nu vo, tā pēc izslēgšanas metodes varētu pateikt kura sprausla (ja tā ir sprausla) Pa vienai atvienotu iedarbinātam dzinējam, un kad beidz klaudzēt tad skaidrs kura vainīga. Kompensātori parasti grab kad motors ir silts, jo eļļa paliek šķidrāka. 2016-12-08 12:32

jurks    1 Var būt saistīts ar nepareizu degvielas sadegšanu, kamēr auksts, kad uzsilst normalizējas! Šāles klaudz ja strauji paātrinies, kaut vai silts, tad gan laiks pievērst uzmanību šālēm! 2016-12-08 12:33

Edzus69      šāles vairāk grab kad motors ir uzsilis...jo eļļa šķidrāka... 2016-12-08 12:35

Osits    1 Grab vai klakšķ? To vaig dzirdēt, jo sprauslas parasti taisa specifisku klakšķēšanu!
Kā lec silts, auksts? Kā ir ar jaudu? Te var ilgi un dikti diskusēt...
Vaig redzēt kā dzinējs izskatās un dzirdēt kā strādā!
Varbūt vinkārši sprausla laiž garām. Vaig nomainīt kapara gredzenu.
2016-12-08 13:37

JurisK    2 Neņem pierē. Šāles tās noteikti nav, varbūt kāda dīze nedaudz savādāk smidzina, bet, kamēr nav jaudas samazinājuma un pamatīgi dūmi no izpūtēja paātrinoties, var vēl braukt. Jā, varbūt eļla veca, un, nevis sķidrāka, bet par biezu, kamēr neuzsilst, kompensātori nepareizi strādā. 2016-12-08 13:41

av2    1 Ja spiediens ir labs, ellai, un nekriitaas, tad sprauslas.Man ssitaa ir bijis lielajiem ( autobussi ) diizelliem, un ne reizi vien. Bet skanna ir intresanta - tiessi minot virssu saak sist, ta.ta.ta.... kaa ar aamuru , un motopra galvaa.Ja buutu ssaales , tad jau vairs nekur nebrauktu , un ja meegginaatu, tad..klanis pa saaniem arii var izliist . 2016-12-08 13:43

HOUSE    1 Fonendoskopu vai parastu koka mietiņu pie auss un visa tā primitīvā diagnostika. Atvienot degvielas spiedienu nevari, jo comonrails. 2016-12-08 16:14

Horacio      jāsāk ar vakūm sūkņa stieni, tad jādzird kādā tonalitātē ir skaņa, vizuāli, endoskopu un protams autoscope spec galiņu, un tad uzliek mērmēģenes uz atgaitām un utt, stunda pie manis un būs zināms kas un kā, un cik var maksāt tie prieki 2016-12-08 22:20

falko_1967      shaales veel nav.ja brauks taalaak tad buus. 2016-12-08 22:30

av2      vel vari (ar softu / kompi) pa vienam atsleegt injectorus, ja vari. Un dari to braucot.Kad skanna pazuud, buusi atradis vainiigo. 2016-12-09 07:09

LordsMatrix      Apsveicu ar veca un nobraukta dīzeļa iegādi! Gribēji ekonomēt, nesanāks. Sāc ar sprauslu un sūkņa pārbaudi. Ja pats skrūvēsi, dārgi nemaksās. Tad pārējie prieki, kas saistās ar augstspiediena sliedi utt. lai ripo! 2016-12-09 23:46

kristians31      Nonem sprauslam atpludes trubinas.un saliec ieksa tada pasa diametra caurspidigas ap pusmetru garas.atsien visas uz augsu. Tad nedaudz pastarte ..un tajas trubinas jabut vienada daudzuma degvielai.ja kadai izteikti ir manama starpiba tad tad ta ir beigta... 2016-12-10 16:15

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu