Kāpēc Latvijā, Rīgā, ir tik ļoti daudz ceļazīmes?

Skatiijos Zebras sizzetu nesen, online. Ne par ziimeem, bet saskaitiju kādos 100 metros cella ap 15 un + ziimeem. Kurss reāli var to vissu uztvert braucot pa cellu?
To dara speciāli, vai kā? Kautkas taja visā ir galīgi garām.....

Vaukskis (2017-04-20 05:50)      Interesanti gan ! Atceros, ka pirms kāda laik bija runa tieši par pretējo- ka norāžu uz Latvijas ceļiem ir pārāk maz; kamēr ārzemēs nav grūtību kaut ko konkrēti atrast, tikmēr pie mums teju jāmaldās un jāprasa palīdzība no vietējiem, ja nevadās no modernajām elektroniskajām ierīcēm.

Postremo (2017-04-20 06:54)    2 ir ir baigi daudz tomeer, un tiessi cella ziimes , reguleejossaas. Nevis virzienu noraades - taas varbuut ir pazusussaas kur arii.
Vismaz asv cella ziimes ir 2x mazaak, noraades, jaaa, varbuut 3x vairaak un milzu izmeros, lai lielaa atrumaa braucot , pa lielajiem celliem, paspeetu izlasiit taas , kas intresee.
Taads iespaids, ka LV domaa, kaa sarezzggiit satiksmi pilseetaa , a kur tu brauc, taas neuztrauc cellu uztureetajus - pats meklee pa gps.
Tas taa, iespaids no malas. Varbuut, ka tajaa Riigaa vienkaarssi jaapstajaas satiksmei pa vidu, un visas taas ziimes jaapapeeta :)

arturchiks2011 (2017-04-20 07:41)  3 2 Paskatamies uz sevi no malas,ekskursijā sajusminamies par braukšanas kulturu,bet te savas nesavaldibas nekkaunibas un cinisma parnemti.....tiešā cinamies ,ar naudu,advakatu ka zimes nebija.Latvijā zimes pat jaduble.Policijai bez žēlastības jasoda ,pat par viss sikako parkapumu,un rdaru sapelnito naudu ,ieguldit vismaz 5gadus jaunu iegadei.un tos atlaut pat masket,novietojot pat pagalmos,kur ir dzivojama zona..Azlieguma zimes parkapums , 6.mēnešus gājējs. un novietot vinas pat laukos ,žēl ka nau lidzeklu.Bet ticiet man ,tad tikai mēs varesim ,pec gadiem 10, nosaciti droši parvietoties ,jo tagad uz cela patiešām ir bistami,no blivem starp sturi un sedekli.Zinu ka sudus gazisiet man virsu,bet patiesībā kad pedejo reiz palaidat gajeju braucot par savu pagalmu.

Sallija2 (2017-04-20 07:48)  2   Tak viņām vispār var nepievērst vērību. Es kaut kā braucu ar 50 vai 70, pa pilsētu kopējā plūsmā un tikai uz luksoforiem skatos. Un nepazīstamās vietās tāpat, tur virzienu norādes vēl svarīgas. Bet tā ikdienā, kamēr negribi kait kur kreiso pagriezienu veikt, tikmēr īsti nav stresa par zīmēm.

Harigens (2017-04-20 08:42)      Ar tām ceļa zīmēm ir tā, ka viņas kopumā izvieto bezjēdzīgi, mēģinot ar tām ļooooti informēt braucējus, lai gan čakarē visus krustojumus un prātus....
Lai gan viņas tur nav vajadzīgas, bet liek, jo redz nauda ir, zīmes ir, kaut kur tak jāliek.

Nu kur varbūt normāla satiksme, ja tev braucot jāskatās ir 10 zīmes 5 stabos?
redz cits brauc kur nevajag jo aizskatījās pa tālu un neredzēja to, kas tuvāk.

Vnk pie mums te Latvijā "grib ļoti" uzlabot to kvalitāti, ka paši nesaprot to, ka čakarē tik smadzenes visai satiksmei ar savām zīmēm.

edding (2017-04-20 09:32)    2 Man savukārt izbrīnu rada saraktie dziļie grāvji gar ceļu malām. Nesen braucu maršrutā Viļņa-Rīga. Nekur, pat ceļam ejot gar purvu malām, neredzēju metru-pusotru dziļus grāvjus. /Bet ja kur citādi nevarēja, tad ceļu no grāvja norobežo tā saucamie otboiņiki/. Kā iebrauc Latvijas teritorijā, tā tikai dziļie grāvji. Ja tā dziļums būtu kādi 40-50 cm, nu nobrauktu autiņš no ceļa, pabrauktu pa pļavu un viss, bet ja iemauc metru-pusotru dziļā, skaidrs ka dzīviem palikt ir mazas izredzes. Kam tie ir domāti? Gatavojamies milzu plūdiem vai tomēr tikai tam, lai sadārdzinātu būvēšanas izmaksas, jo zemes darbi neskatoties uz to, ka nekādus materiālus neiegulda, ir dārgi??

Harigens (2017-04-20 10:03)  1   edding par tiem grāvjiem...
grāvjus jau rok,lai būtu kur sakrāties lietus ūdenim ,kas no slīpās brauktuves tev, ne jau vnk skaistumam...
un ja gribās pa pļavu braukt, tad ir jāreiķinās, ka uz ceļa būs kā uz sieta izklātas bedres, vai arī pa kārtīgu veļas dēli, jo ūdenim nebūs kur notecēt...
Ar to būvēšanu viņiem ir tā, ka jā, tas dārgi sanāk, bet neviens jau nebūvē tāpat vien no zila gaisa paņemtu projektu.
Visam velkas līdzi un pamatā ir projekts, kurā norādīts kādiem grāvjiem jābūt.
Takā vainīgs jau nav būvētājs, bet gan viss "lielais krastolis" kas nosaka standartus, kā jābūvē ceļš un kādi parametri jāievēro.
Nedomā jau,ka es tur rakšu tādus grāvjus, bet citus tādus, muļķības..
visam pamatā ir visādi salīdzinājumi,kategorijas kuram ceļam kāds grāvis jāizbūvē..

neratni_stasti (2017-04-20 12:29)      Nju, nez, es skatos un uztveru ceļaszīmes, kas par problēmām? Svešās vietās vispār - kā gan es zināšu, kur likties ar savu auto, ja nebūtu ceļaszīmes? :) Būtu labāk Zebra uztaisījusi sižetu par to, ka autovadītāji vairs nezina, kas ir papildsekcija. Reāli - manā rajonā ir divi lieli krustojumi ar papildsekcijām, katru dienu skatos uz ļaudīm, kas brauc pilnīgi šķērsām. Un jāsaka, ka pēdējā laikā arvien biežāk. Tas, ka drīzi vairs sarkanais signāls vairs nebūs svarīgs, par to vispār nerunāsim :D

DanaL (2017-04-20 13:36)      Tāpēc, ka apzīmējumi uz ceļa izmaksā daudz dārgāk nekā ceļazīmes, un Latvija ir par daudz nabadzīga, lai varētu atļauties regulāri atjaunot ceļa apzīmējumus. Vieglāk 1-reiz uzstādīt ceļazīmi.
Vairāk jābrīnās par to, ka ceļazīmes un ceļa apzīmējumi daudzviet dublē viens otru. Anglijā, piemēram, uz ceļa bieži vien ir rakstīts vienkārši Slowly, un visi angļi disciplinēti samazina ātrumu :)

Sallija2 (2017-04-20 17:01)  1   DanaL, Latvijā uz ceļa nevar zīmēt dēļ sniega un ledus, neviens taču neredzēs, kad uzsnigs.

Mirdzina (2017-04-20 18:22)    2 Latvijā, kā reiz ir maz ceļa zīmju un jo īpaši norāžu! Iztēlojieties, kā ,piemēram, ārzemnieks var uz salu tilta atrast pareizas nobrauktuves?

kvarts (2017-04-21 18:25)      Man nekad neviena zīme nav traucējusi...pat ķieģeli var apbraukt...lielākais traucēklis uz Latvijas ceļiem ir "mūžīgās bremzes"

protons (2017-04-21 19:30)      Nedzīvojam ne Amerikā ne Anglilijā, zīmes un grāvji ir kā Latvijā. Lai tā arī paliek!

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu