Dīzeļdegvielas uzlabošanas piedevas

Benzīns, petroleja, acetons, spolīšeļļa vai kādas citas piedevas. Kā Jūs ´´ielabojat´´ dīzeļdegvielu?

av2 (2017-09-19 13:39)      senos laikos sperto diizeli laidaam caur...pienmassiinu (cenrafuugu ).Zimaa laikam kaadu glaazi bendziinu leejaam klaat. Ssodien - jaapeerk vienkaarsii labaa, uzticamaa bendziintankaa.

gorss (2017-09-19 13:43)      2 taktu eļļa kas par vainu?)

Edg (2017-09-19 14:16)    1 Neko, tur nekas vairs nav jāuzlabo. Atliek tikai liet bākā sezonai atbilstošu mantu. Ja lietošanā ir vecs skrūvju spainis, tad tur visdrīzāk ar degvielas "uzlabošanu" nekas netiks panākts. Saved kārtībā motoru, iztīri bāku, degvielas vadus, nomaini filtrus, ar to vajadzētu pietikt kādam laikam.

daimond (2017-09-19 14:42)      Uzlabot dīzeļdegvielu var tikai pirms Neste dīzeļdegvielas regulāras pildīšanas- kamēr vēl nav sasniegti vismaz 99,99% tās īpatsvara degvielas bākā un sistēmā. Tālāka uzlabošana vairs nav nepieciešama.

zebs (2017-09-19 14:47)      Dīzeļdegvielu nevajag pirkt "no rokas" no "drošiem avotiem" - kas zina, cik ilgi un kādā traukā tā glabāta, līdz ar to liela iespēja iekulties problēmās.
Degvielu neuzlaboju. Vienīgi pirms sala iestāšanās pievienoju piedevu, kas degvielas sistēmā esošo ūdeni piesaista un izdzen laukā kopā ar degvielu. Varbūt daļa paliek filtrā, daļa uz cilindriem un izkūp gaisā.
Pēc tam nomainu degvielas filtru un lietoju gaisa temperatūrai atbilstošu degvielu.

Jankels0000001 (2017-09-19 18:50)      2 taktu sarkana ella/ziema spirts/ziema ielaboju ar filtra elektro tosola apsildi/jo piekert klat var tikai filtra

HOUSE (2017-09-19 21:51)      Cik atceros, kad izlaida BMW 3.0 dīzeli, tam atteica garantiju iesmidzes sistēmai sakarā ar slikto degvielas kvalitāti šajās valstīs un Krievijā. Tas gan bija jau pasen, bet tomēr. Tuaregam uz bākas vāciņa rakstīts- not for bio diesel.
Un lūk vēl kāds interesants fakts, VW Krafter sprauslas pārsvarā nobeidzot tieši Statoil dīzelis, kuru tā reklamēja un cilvēki, labu vēlot savam auto, lēja komerctransportam.
Domāju, mūsu valsts degvielā ir saliets viss iespējamais, tādēļ pievienot vēl izklausās nelāgi.
Vecie sūkņa dīzeļi iet arī uz 50% atstrādātās eļas, dūms griežas, nauda ekonomējas. Tad nu nevajadzētu eksperimentēt uz mūzdienu pumpedūžiem un comonreiliem, kur sprauslas adata ir daudz smalkāks mehānisms un kad izlaidīs jaunās sprauslas un sistēmas ar molekulāro iesmidzi, auzas būs garantētas arī bez piedevu jaukšanas.

Dimsigaretsmentolom (2017-09-19 22:11)      Nopěrc pavairāk ziemas dīzeli bez biopiedevas..un brauc visu gadu.

kvarts (2017-09-19 23:22)      Neste Pro Diesel un nekādu uzlabojumu...

etc (2017-09-20 12:07)      Principā ik pa brīdim bākā pildoties var piešaut kādu piedevu sprauslu tīrīšanai. Ja ir kvēpu filtrs (DPF), tad lieti noder piedeva, kas attīra šo autotehnoloģijas brīnumu. Protams, ja ziemas sākumā vēl bākā palicis vasaras dīzelis, tam savlaicīgi jāpievieno pretparafinēšanās piedeva.
Par Krafteru sprauslām un Statoil dīzeli - nebiju neko dzirdējis, ārstējas ar savlaicīgu profilaksi (sk. 1. teikumu). Neko sliktu par šo degvielas tirgotāju negribu teikt - jau vairāk nekā gadu un 90 000 tkst. km ar šo degvielu, ar sprauslām tā kā viss būtu kārtībā. Ak jā, man gan nav Krafter :D! Un "kreiso" dīzeli arī neesmu lējis.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu