Priekš kam dīzelim degvielas filtram atgriezeniskais vārsts?

Konstatēju ka vienam dīzelim, vizuāli, šāda https://1000km.by/detail/PURFLUX-artFCS412BV/ filtra vietā uzlikts šāds https://1000km.by/toplivnyj-filtr-MECAFILTER-vw-jetta-1-1_6-d-54hp-art-ELG5212-1359-17656/. Tur kur atgriezeniskais vārsts caurulītes vienkārši savienotas kopā. Nu tad jautājums. Kam degvielas filtram atgriezeniskais vārsts? Kas notiek ja izdarīts kā ir izdarīts ar doto auto? Runa ir par 1999 VW Polo 1,9 sdi. Paldies par atbildēm pēc būtības.

zebs (2017-12-02 19:26)      Abi ir degvielas filtri.
Ja arī tur ir kāds pretvārsts, tad tas ir iebūvēts filtra korpusā. Filtri nav izjaucami - tos mainot atvieno un pievieno degvielas caurulītes.
Pretvārsts sistēmā ir tādēļ, lai laikā, kad motors nedarbojas, degviela no sistēmas (augstspiediena sūkņa) neatplūstu atpakaļ uz degvielas tvertni.

zebs (2017-12-02 20:35)      Personīgi neesmu pazīstams ar tādu degvielas filtra sildīšanas metodi. Zinu, ka ir elektriskā filtra sildīšana. Manos dīzeļos tāda ir bijusi. "Obratka" filtru, manuprāt, var sākt sildīt vien tad, kad motors kaut nedaudz pastrādājis.
Lai veicas meklējumos!

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu