Kādas ir pazīmes, ka jāmaina benzīna filtrs

Vai ir kādas konkrētas pazīmes, kas liek aizdomāties par degvielas filtra maiņu? Saprotu, ka, ja ir pazīmes, tad attiecīgi jau nedaudz tā kā nokavēts īstais laiks, taču tomēr, ne jau katru mēnesi vedīs uz servisu pārbaudīt, vai filtrs nav jāmaina.
Un vai var motora raustīšanās zemākā ātrumā liecināt par to, ka degvielas filtrs nolietots?

v_s_o_p      ja ir aizdomas tad maini. cik ir zināms pats filtrs maksā pāris latu

fokapirmais      Ko lej iekšā, pie daudz maz kvalitatīvas degvielas( arī benzīna) vajadzētu kādus 30 t.km iet bez maiņas. manupŗāt, , ja filts pareizi nefunkcionē raustīšanās būs pie pozitīva paātrinājuma un liela ātruma. kad degvielas patēriņš lielāks.
Meistars un diagnostika vajadzīga Tavā gadījumā , manuprāt.

vilks28    1 Ja raustās ,tad nomaini.

fokapirmais    1 Negribu mācīt. Ja brauc ar auto, jābūt meistaram, kuram uzticies un kurš ir normāls. (Smiesies, bet mazpilsētās, arī Dobelē tādi ir un nav Evaldi, kas spēlē novusu un sūc alus.) Tukumā piemēram ir ciešams WW un Audi servis( Arvuss), autoelektriķis(Manam A3 atkoda un sataisīja benzīna padeves problēmu stundas laikā)

nickie      mans auto arī gaida uz šādu procedūru pie mazā brāļa servisā. man tikai cita problēma - grūti piestartēt un tad noslāpst :(

typhoo      Jau monoinzhektora Passatam benziina filtrs maksaaja ja nemaldos 8 latus, taa kaa gluzhi pa paaris latiem to nenosauksi. Un nomainjai auto uz paceelaaja ir jaacelj. Nevajag jaukt ar to mazo caurspiidiigo suudinu pa latu ar ar kapeikaam.
Protams, citiem auto varbuut ir vienkaarshaak.
Bet benziina filtru nav vajadziibas mainiit biezhaak kaa reizi gados 5. Ljoti reti, kad motors raustaas deelj aizaugusha benziina filtra. It seviskji zemaa aatrumaa, kad degvielas pateerinjsh ir saliidzinoshi mazaaks. Jo degvielas suuknis nodroshina konstantu degvielas daudzumu un spiedienu jebkuraa aatrumaa, liekais notek pa obratku.
Taa kaa raustiishanai buus cita vaina visdriizaak.

Kobra0149      Var būt, ka nav vainīgs degvielas filtrs, bet gan zemspiediena sūknītis. Uz maziem apgriezieniem strādā normāli, bet "berot" virsū, sāk raustīties.
Kas attiecās uz degvielas filtriem - benzīna dzinējiem to maina katrā trešajā apkopē (ik pēc 45000 km), dīzelim - ik pēc gada (ieteicams uz ziemu).
Tā pat raustīšanās var būt atkarīga no aizdedzes.

neratni_stasti      Nez, manai mašīnai visus filtrus maina kopā ar motoreļļu, ik pa brīdim uz paneļa ieslēdzas indikators, ka tas jādara, un es pošos uz servisu. Apgrūtināt sevi ar taupīšanas procedūrām, tipa, a moš vēl izvelk, netaisos. Mana mašīna ir pelnījusi labu apiešanos.

Runcis_Puncis    1 motora raustīšanās zemākā ātrumā nekādā ziņā nav degvilas filtra problēma! Tieši otrādi, filtra problēmai būtu jāparādās pie lieliem apgriezieniem - tad, kad vajadzīgs vairāk degvielas.

Cik vecss auto un kas par dzinēju? Motors pie zemiem apgriezieniem var raustīties dēļ bojātas aizdedzes (vadi, sadalītājs, sveces), nepietiekama vaakuma (trubas, bremžu pastiprinātājs), bojātas iešprices vai lambda zondes. Bet katram bojājumam ir vēl citi simptomi.

typhoo      Vispaar padomus autolietaas prasot, buutu jaasak ar auto modelja, markas, izlaiduma gada nosaukshanu.
Viena lieta ja ir pagaajushaa gadsimta 80 gadu golfnjsh :D un pavisam cita, ja shiis desmitgades auto.
Vienam var buut vainiigs sadaliitaajs, svechvadi utt, citam smalkas elektroniskas komponentes veca golfinja veertiibaa.

Runcis_Puncis      Civikam 1.5 skaitās liels :)
Atvaino, bet starp "vairāk jāspiež grīdā kā bija iepriekš" un "motora raustīšanās zemākā ātrumā" ir zināma atšķirība :)
Ja par to, ka vairāk jāspiež - Saki lūdzu, kādā režīmā Tu braukā? piem darbs-mājas 10km turp atpakaļ + svētdien uz jūru...vai iznāk tā 3-4 stundas uz lieliem apgriezieniem izbraukt? Iespējams Tev katalizators izpūtējā aizsērējis...

sleepnis      Nez vai pagājušā gadsimta civikam katalizators ir. Bet, jā, raustīšanās iemesls varētu būt aizaudzis degvielas filtrs. Benzinnieki raustās, bet dīzeļi vienkārši nīkuļo un ģībst.

karbonaade      Es izteikšos kā sieviete :)
Man bja vecs, vecs civic. Arī šitā raustījās, kamēr paliku 24. decembra vēlā pēcpusdienā uz Lāčplēša un Gogoļa ielas krusta -14 grādu salā. Izrādījās, ka sveces nolietas. Un pirms tam bija visas Tavas aprakstītās bēdas. Ak jā, vēl bija tāda lieta, ka dzirkstele bija par mazu (man par šito bija acis lielas - nevis nav, bet ir par mazu, to gan spēja atkost tikai autoelektriķis, kad mans meistars vairs neko nesaprata, kas par lietu), un tāpēc pielaist nevarēja, brīžiem slāpa un raustījās utt utj. Man bija karburators, tāpēc startējot arī spaidīju gāzi, kamēr tās sveces aplaistīju :D
Šitai mašīnai servisa pakalpojumi nav dārgi un detaļas var pirkt spaiņos.. Meklē veci ar zelta rokām. te krutās diagnostikas nav vajadzīgas.

morpheus      Ar degvielas padevi problēma var būt, ja ir jaudas zudums pie lielākiem apgriezieniem, nevar iedarbināt, slāpst nost utt.
Ko nozīmē raustās motors? Grib noslāpt? Dzinēja pagriezieni konstanti turās?

Parasti tādas raustīšanās problēmas ir ar elektrību, izkrīt kāds cikls.
Vēl der nomērīt ko lambda zonde rāda.

Vispār auto pēc pirkšanas visas šādas te dilsotšās detaļas vajadzēja uzreiz nomainīt, filtri, eļļa, zobsiksna, dzesēšanas šķidrums, sveces, iespējams arī sveču vadi un sadalītājs. Jo nav ne mazākās nojausmas, kad tas ir darīts pēdējo reizi un kāds ir nolietojums.
Pēc tam uz nākamo reizi jau var sekot līdzi nobraukumam pēc pēdējās nomaiņas un vēlamajiem intervāliem.

Maxx      ielej labu,98 degvielu....moš šis tas pazudīs no simptomiem!! Nesti iesaku....velk bik uz papildus gaisa iesūkšanu,"podsos vozduha"...! gribi pati eksperimentēt,tad nopērc starta gāzi un tukšgaitā rūcot,tā uzmanīgi papūt gaisa iesūkšanas trubu virzienā! ja sāk vienmerīgi strādat,tad kāda truba ir caura un velk gaisu :)

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu