Kā labāk veikt akumulatora desulfitizāciju?

Kā labāk veikt akumulatora desulfitizāciju. Ķīmiski, ar trialona B un amonjaka šķlīdumu, vai elektriski, iegādājoties aliexpress speciālu lādējamo. Jauna akumulatora iegādi atlieku kā galējo variantu.
Personas ar ierobežotu emocionālo inteliģenci un neobjektīviem spriedumiem, diskusijā lūgums neiesaistīties. Paldies!

anis (2018-01-22 10:22)      Ja ir gana laika un līdzekļu var ņemties ar elektronisko desulfatizāciju (sulfīti ir kas cits). Ieteiktu likt jaunu un labāk pieskatīt...

anis (2018-01-22 12:02)      Senāk mēģināts ar 220v pulsējošu līdzstrāvu mikrostrāvās. Gāja mēnešiem,bet jēga -tā kā,it kā..

JurisK (2018-01-22 13:31)  1 1 Ja nav akumulatora laadeetaaja, tad nekaa. Ar kaut kaadu kjiimiju - shaubos,ka sanaaks. Var meegjinaat pavisam vienkaarshi - nolej esosho elektroliitu, izskalo ar destileetu uudeni, peec tam iepildi destileeto uudeni un laadee. Skaties, kas notiks - bliivumam vajadzeetu paaugstinaaties. Ja paveicaas - pat liidz normai, ja nee - pielej skaabi(atshkjaidiitu uudenii). Kas tas vispaar par briinumu - akumulators uz vieglaas mashiinas ar iespeeju kaut ko dariit? No vecaa teeva zhigulja mantojumaa?:)

av2 (2018-01-22 14:26)    3 elektrisi - nav veerts.Ir veerts "paarkraut" akkiti, ja vari izjaukt. Ir dariits , krievu laikos, kad akkiissi vienkaarssi nebija nopeerkami.
Muusdienaas , hmm, tavs dziives laiks, aciis traapiijusi skaabe, nejauss iisais, un tam protams sekojoss spraadziens, ir daudz dargaaks, ka tas tuuda akkiitis.Nopietni.

ceronis (2018-01-22 14:35)    3 Padomu daudz, bet tā arī neviens neko nav pateicis līdz galam.
Ja ir laiks un iespējas tad jāveic akumulatora vairākkārtēja uzlāde un izlāde ar mazu strāvu.
Ja normāla akumulatora uzlādes strāva ir 1/10 daļa no ietilpības, t.i., AH, tad te strāvai jābūt vismaz 5līdz varbūt pat 10 reizes mazākai.
Izlādes dziļums ne vairāk ka līdz 10,5V.
Uzlādi jābeidz kad elektrolita blīvums , kuram būtu jābūt 1,27, divas stundas nepaaugstinās.
Protams ne visiem akumulatoriem ir iespējams blīvumu nomērīt , jo celles ir noslēgtas un korķu nav.
Arī elektrolīta līmenim ir jābūt normā.
Sulfatizācija pati par sevi veidoja vai nu ļoti dziļi izlādētam akumulatoram, vai ja nav pienācīgs elektrolīta līmenis.
Laiks un uzmanība visam šim procesam būs nepieciešams visai liels....
Veiksmi eksperimentos, bet...tomēr ieteiktu iegādāties jaunu akumulatoru un pieskatīt to.

Rudisrudolfs (2018-01-22 14:38)      Var mēģināt ar ķīmiju , bet akumulatora lādētāju arī vajadzētu pamēģināt , bet mūsdienās tikai lādē ja ir nosēdies , var jau kā agrākos krievu laikos kad nebija pieejams tik daudz tie akumulatori , tad ar dzelzs zāģīti zāģēja klemmes pušu kas savieno batarijas , tad vilka laukā , protams pirms tam izlejot elektrolītu , tad svina restītes skaloja un vairs nepateikšu kas tas par maisījumu bija to smērēja atpakaļ restītēs un lika iekšā bankās un ar speciālu grafītu salodējā pārzāģētās klemju vietas , bet iepriekš vajadzēja pārbaudīt un uzināt kura ir tā beigtā , un tad protams salēja elektrolītu un lika lādēt ...un tad viss bija ok ...bet tagad tas vairs nav modē ....

typhoo (2018-01-22 15:38)    2 Viss aprastiitais ir tieshaam taa veerts, lai iesiptu taas ap 100 naudinjas par jaunu akji? It seviskji ja izraadiisies ka veelamais efekts nav panaakts? Un veel speciaali prieksh taa suutiit kaut ko no Ali? Kas vispaar arii naudu maksaa.
Visu darbiibu rezultaataa nonaakt pie taa, ka vienaa riitaa vai vakaraa paliec pie kluseejosha auto un ar vadiem rokaas ej luugties piepiipeeshanu un nokaveet visu ko var nokaveet? Un nenopelnit varbuut divreiz vairaak par jaunu akji?
Savdabiiga ekonomija. :D

vilks28 (2018-01-22 15:50)    2 Ja nobirušas plates, tad var veikt tikai akumulatora nodošanu uz pārstrādi, saņemot pretīm naudu ap 15euro. Pārsvarā mūsdienu AB. nav orientētas uz ilgmūžību un remontu. Un vispār gudriniek sāc ar to ,kas par AB.

Stalkers555 (2018-01-22 16:09)    3 Labāk jau uzreiz jaunu.
Ietaupījums laiks un nervi.

Pilskungs (2018-01-22 20:26)    1 Mērkaķošanās ! Nopērc jaunu akumulatoru.

Edg (2018-01-22 21:58)    1 Esmu to darījis elektroķīmiskā vaidā divreiz. Vienu izdevās uzcelt (varbūt tāpēc ka nebija starterim domāta baterija), otram (auto akumulators, tātad startēšanai domāts) nelīdzēja. Vari pat neprasīt ko lēju iekšā, bet sērskābe tā nebija un pēc tam lādētāju arī vajadzēja, neteikšu. Bet tas bija vispārējā deficīta laikā. Ta tie padomi par skalošanu ari ir čau, kaut moderniem akumulatoriem plates ir konvertos ieliktas, tāpat viņas nemīl kratīšanu. A vecajiem krieviem skalojot bij risks sūdus sakratīt lejā un īssavienojums garantēts.
Ieklausies labāk saprāta balsī, nodod veco un nopērc jaunu. Nav nekur teikts ka viņu nelādēja piemēram iekšēja īssavienojuma dēļ. Kam tev tas marasms vajadzīgs? Un ja baterijai ir jau kādi gadi pieci un vairāk, tad tur nav pat vērts ko mēģināt.
Labāk to laiku ko ietaupīsi velti sievai, ģimenei, mīļākajai vai pats sev, tas no personīgās pieredzes.

HOUSE (2018-01-22 22:01)      Interesanti viedokļi un lūk mans. Iepriekšējā akb nokalpoja kādus 6 vai 7 gadus. Standarta ģenerators, normāla lādēšana,pastiprinātu strāvas noplūžu nav, ziemā iepakots putuppolistirola materiālā, lai nepieļautu sasalšanu. Ne vienmēr vaina akb īsajā ekspl. mūžā ir pati akb. Nedomāju, ka bez vēlēšanās paildzināt kāda lielas ietilpības akb mūžu ir vēl kāds iemesls modināt miroņus. Akb vairs neuzrāda ražošanas datumus, tas nozīmē, tos regulāri maina tieši veikalā un nekad nezini, vai nopirksi nesen ražotu. Tik tālu nu mēs te esam tajā demokrātijā nonākuši. Iesaku pirms jauna pirkšanas aiziet uz baznīcu.

Smaila (2018-01-22 22:08)      HOUSE viedoklis 22:01
... ziemā iepakots putuppolistirola materiālā, lai nepieļautu sasalšanu...
No šīs vietas var, lūdzu, sīkāk? Kur tādu putupolistirolu ņemt un kā to labāk izdarīt? Citādi ir jau apnicis regulāri pēc arvien īsāka laika pirkt jaunu akumulatoru. Pēdējais akb pirmo reizi izlādējās jau pēc 11 mēnešiem.

anis (2018-01-22 23:10)      Nja! Kādreiz, apgūstot autovadītāja iemaņas ,viena no sadaļām bija tehniskā daļa, lai būtu kaut neliels ieskats... Jebkuram materialam vai izstrādājumam ir optimālā darba temperatūra.
Auksts akumulators nav spējīgs nodrošināt nominālo strāvu,jo procesi sastinguši... Arī dzinēju vēlams siltināt-stabilāka darbība un ilgāks mūžs. Aukstu akumulatoru(pirms starta) vēlams iesildīt-padedzinot brītiņu lielos uguņus. Akumulatora mūžu ietekmē pārlieku uzlādēšana un nepilnīga arī... var streikot regulators,slīdēt ģeneratora siksna,apsūbēt kontakti...Vārdu sakot- visu laiku jāseko līdzi-11 mēneši nebija dzirdēts(ja nav gadījies brāķis)

Spodris (2018-01-22 23:21)      nu kurš gan mūsdienās tā mērkaķojas, ja jauni akumulatori maksā kapeikas

typhoo (2018-01-23 00:12)      Reanimeeti pagrabaa vai ruupniicaa kas uz to specializeejas?
Taa buus atbilde uz ietiepiigu veeleeshanos darboties tukshgaitaa.
Paklausi Edg ieteikumam peedeejaa teikumaa....

Pilskungs (2018-01-23 01:36)    1 ... kā jau teicu atskaite būs vēlāk...
Piedošanu, kam man būtu vajadzīga tava sūda atskaite ???

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu