Passat b5 1.8 20V ADR

Mēnesi atpakaļ iedegās sarkana eļļas lapniņa,kas nozīmēja ,ka zuda eļļas spiediens dzinējā un vienlaicīgi uzradās kaut kāda graboša skaņa motora telpā. Toreiz servisā notestēja un secināja,ka dzinējs ir vesels, iztīrīja un veica kaut kādu remontu karterī un nomainīja eļļu un filtru un viss. Mēnesi bija viss kārtībā , bet vakar sākās atkal tā pati vaina.Jāsaka ,ka nedaudz pabuksējos,bet normas robežās mašina vairāk uzsila,nekā citreiz to mēnesi braucot. Atbrauca uz vietas servisa pārstāvis un pielaida mašīnu--tukšgaitā atkal nekas neko neliecināja,atbildot ka viss kārtībā--lai braucot.Uz jautājumu --kas var;eja grabēt teica,ka tas esot spriegotājs.Bet es domāju ,ka nekas tur nav kārtībā, kas notiks kā braukšu atkal? Kādi vēl var būt iemesli ka zūd eļļas spiediens?

Madrians (2018-03-01 12:08)  3   Vainas var būt dažādas, ja saki, ka aukstā laikā lec un tukšgaitā viss ir ok, varbūt skaņas nāk no ģeneratora, jo tukšgaitā ģenerators negriežas

orthodox (2018-03-01 13:07)      Principā mašīnu vajag pieslēgt pie kompja un paskatīties kādas kļūdas rāda. Var pie ķīniešiem nopirkt vadu un programmu. Saucas VAG-COM. Ir krievu analogs saucas VASJA, tas jāskatās ssā. Nav nemaz tik dārgs. Un pats zināsi kādas vainas ir un servisā nepiečakarēs....

orthodox (2018-03-01 13:41)      Nu itkā nekas grūts tur nav. Intuitīvi saprotams ir viss pa lielam , ja kaut ko no kompjiem sajēdz, ja nē tad grūti...Vari palasīt šiten ja krieviešu valodu saproti. Diezgan daudz infas...http://jetta-club.org/topic/5008-vag-com-vcds-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D1%8D%D1%82%D0%BE/

usinjsh (2018-03-01 16:10)      Šim modelim ir tāda īpatnība ka spriegotājs izpilda arī Vanosa funkciju. Tas mēdz nodilt, samalties putekļos. Tas nosēžas kartera apakšā un aiziet priekšā eļļas sūkņa sietam. Te arī zūd spiediens. Ko darīt? Ņemt atkal nost karteri tīrīt eļļas sūkņa sietu un karteri. Interesanti ka pašus spriegotājus šim modelim nopirkt nevar, tik kopā ar visu Vanosu kurš ir diezgan dārgs. Šad tad izdevīgāk ir nopirkt citu dzinēju un no tā uzlikt to. Ķēdes stāvoklis noteikti jāpārbauda.

usinjsh (2018-03-01 16:26)      Ja tā ir tā vaina, tad skatos ka aliexpresā var pa lēto dabūt. Cik ilgi tas kalpos, pēc tam padalīsies ar mums. Kaut gan te pat jau arī gan jau tev kādu Ķīnieti pa 170-180 eirām uzliks. Vari pati iesist šos ciparus un pameklēt.
058 109 088B vai arī 058 109 088E skatoties kāds gads tavam auto.
Bet neesmu ne redzējis ne dzirdējis tavu auto. Tas tik minējums ka tas varētu būt pie vainas.

Stalkers555 (2018-03-01 21:17)      Var būt eļas sūknis izbeidzies.

mareus (2018-03-01 21:42)  1 1 Drīzāk saku,ka pie vainas var būt eļļas sūkņa sakabe,kas ir seškanšu stienis un ir aprautas kantes.Pie maziem apgriezieniem vis ir ok,bet pie lieliem un siltam motoram sakabe izbuksē un pazūd eļļas spiediens un grab motors.

StacyQ (2018-03-01 21:52)      Paviesojies citā servisā.

Stalkers555 (2018-03-01 22:08)      Droši ,ka eļļas sūknis,brauc uz Sloku Veğu auto.
Sakarīgi džeki.
Un cenas.....

lapsa_13 (2018-03-02 08:29)      Visticamāk,ka otrajā reizē,kad dzinējs vairāk uzkarsa,eļļa palika šķidrāka un vismaz otro reizi iestājās eļļošanas "bads" un eļļošanas trūkums parāva vaļā trokšņus no kompensatoriem,ķēdes un vēl citām detaļām...parasti,ja kas tāds ir sācies,tad dzinējs saules mūžu vairs nedzīvos...tā tīrīšana maz ko dos. Kā risinājums varētu būt biezākas eļļas lietošana(izvairoties no auto ekspluatācijas aukstā laikā) un censties izvairīties no situācijām,kad kaut kur jāļurkājas...nu un laikus jau apzināt kur un par cik naudiņām var tikt pie dzinēja donora. Esošā spēka agregāta remonti būs lieka naudas izšķiešana.

Stalkers555 (2018-03-02 10:24)      Tās saucamās "tīrīšanas" tīra tikai klienta maku.

lapsa_13 (2018-03-06 08:09)      Pilnīgi noteikti,ka nē!

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu