Lētākais auto, ko uzturēt?
Interesē auto, ar kuru nokļūt no punkta A līdz B. Maksimāli lēts pirkšanā, reti lūzt, lētas daļas un nav pārāk neekonomisks. Var arī nesmuku braucamo, ieteicams kompakta izmēra.AivarsN 1 Mopēdam mopēda apkope,vienīgi detaļas dabūjamas tikai oriģinālās no Francijas,ja nevar pielāgot no cita auto. Viss vienkārši,pats var remontēt.Toties nav vajadzīga apskate,nav jāmaksā ceļa nodoklis,vienīgi apdrošināšana 35€ par gadu. Ja nav jābrauc ikdienā lieli attālumi,vai darba specifikas dēļ,reti brauc ar savu transportu,tad ērtāku un lētāku transportu grūti iedomāties. Un kur vēl braukšana pa sabiedriskā transporta joslām, parkošanās,kur citiem nav atļauts. Lietotu nopirku un 20 tūkstošus esmu nobraucis bez kādiem īpašiem papildus tēriņiem. Laikam jau tāpēc tie ir tik dārgi,ka vēlāk tas viss atmaksājas.
kvarts 1 Nav ekspluatācijā lētāka auto kā VW Golf 2, bet atrast ko tādu puslīdz normālā stāvoklī ir neiespējami... dzinējs bez remonta varbūt miljonu nenovilka , bet 700 000 nogāja bez bēdām...
vilks28 Mahindra .
Mavs
2
Golf nav slikts, bet vecie jau būs pamatīgi nojāti, bet jaunie vairs nav īsti saucami par lētu auto. Kaut gan - vēljoprojām labs pilsētas auto.
Es ieteiktu kaut ko no mazajiem opeļiem vai škodām.
Bet vispār - gatavojieties lielām pārmaiņām - pēc 5-10 gadiem auto lietās būs būtiskas pārmaiņas. No privātajiem auto daudzi atteiksies, it sevišķi pilsētu iedzīvotāji. Nāks tādas lietas kā car sharing, taksometri, kur vadītāja vietā būs autopilots u.t.t.
AivarsN 1 1 Sola jau to nākotni rožainu,ja vien pietiks naudas tiem labumiem un veselības izturēt 5G iedarbību.
Snowagain
Autoram - Budžets kāds?
Ja segmentā līdz 1000 Eur, tad jebkurš, kurš nav pārlieku sarūsējis. Šādam a/m būs ~20 gadu, un noskrējiens ap 700000.
Mēdz būt arī labi saglabāti eksemplāri, bet tos neviens par lētu naudu nepārdos. Tie pēc gadiem pieciem aizies VS statusā.
multi 2 Golf2 nav bijusi nekāda medusmaize, uz 700k viņš iet tikai, tad ja nodarbojies ar seksu un to motoru regulāri pārlasi. Vakuuma trubas, karburators vien sagādā ne mazums problēmu.
AivarsN 90-to gadu mašīnas var noripot pat miljonu un vairāk. Šajā gadsimtā ražotajām jau 250 tūkstoši var izrādīties pēdējie. Audi80-100 ir ar vislabāko cinkojumu,jau aprīkoti ar gāzes iekārtām,var nopirkt jau zem tūkstoša un braukt gadiem.
vilx 4 golfs pagaidām uzvar balsojumā?
multi vilx 4 golfs ir labs variants zem 1k, bet ja pa to auto jāatdod plača prasītie 2k+ eiro tad nezinu...
Snowagain
1
Golf 4 varbūt arī nav sliktākais variants, bet budžetā zem 1k neiekļaujas.
Te varētu būt Audi80 vai 100, Peugeot 307 vai 406. Šīm automašīnām ir salīdzinoši labas korozijizturīgas virsbūves, saprātīgā cenā piekares detaļas un maz elektronikas. Darba zirgi. Un arī piekares komforts, ko nevar teikt par Golf, kas pēc definīcijas ir malkas šķūnis.
joens Iemetu aci mobile.de, ceturtais golfs, braucošs un ar visiem papīriem pat zem 500€ dabūjams, piedāvājums milzīgs. Tuvojoties 1000 pat piektais golfs parādās.
av2 1 1 Visleetaikais ir jaapannu/korejiessu autinns , uz lease. Zero probleemu, un kapeikas meenesii maksaa. Viskaifiigaakais braukssnaa ir jauns, daargaa gala ,vaacu autinnss, bet buus 3-5x daargaaks meenessa maksaajums. Dazzi Itaallu autinni arii ...ieveeriibas cieniigi. Ja gribaas probleemas, tad nnem Angllu autinnu. Ja gribaas paarnaksaat, tad zviedru.
Spicis 1 2 Uzstādītajiem noteikumiem atbilst zīmulis, ja par lielu var nograuzt galu un vēl pa ceļam iebraukt punktā C, brīvā vietā uz rūtiņu lapas kurā jau ir punkti A un B.
multi 1 Līzingam pieskaitam obligātu kasko un apkopes un nekāda ekonomija nesanāk. Pēc garantijas tas auto pārvēršas par superdārgu uzturēšanā, jo vēl diezgan svaigs aftermārketa detaļu nav un šrotos ar nav. Tik skaiti naudu par oem detaļām.
Snowagain
1
Multi 11:52
Nav tik briesmīgi ar daļām, kā Tu saki. Jau vairāk kā 15 gadus braucu ar jauniem un pajauniem auto. Taisnība, tie nav bijušu jaunie modeļi, bet modeļi, kas jau tirdzniecībā ir bijuši gadus divus. Aftermarketa daļas maniem visiem auto bija pieejamas jau tūlīt, protams ne lētais gals, bet no lielajiem brendiem kā Mahle, Valeo, Lemforder, TRW, Bosch u.c.. Pēc gadiem diviem sāka parādīties arī vidējais un lētais gals - Moog, BluePrint, Wix, RTS u.c..
Dvinsky Diagnostika servisā arī nav panaceja - pa lielam viņi kļūdas ar kompi nolasa un hadeni paskatās, tas arī viss
joens 1 Operatīvais līzings, vien LV tas ir ļoti necivilizētā izskatā.
av2 1 Un kas tiessi peec lease buut tas , kas ir jaamaina uzreiz , gandriiz jaunam autinnam? Manas bijussas massiinas brauc mani koleeggi , dazzi. Pat peec jau 7+ gadiem neko nav mainiijussi. Taa kaa nevajag te fleiteet. Cilveeki brauc tos 5-10 gadus BEZ PROBLEEMAAM , ar juanu/gandriiz jaunu labu massiinu, nevis vecu, nojaatu luuzni , ar novecojussam tehnaloggijaam , , kam tiessaam viss jaamaina pamazaam . Pilna apdrossinaassan arii atkriit, ja ir par ko nopirkt to autinnu, bet es gan nebraukaatu bez pilnas apdrossinaassanas. Vismaz mana gadiijumaa, te.
usinjsh 2 Ja tīri pēc uzdotā jautājuma, tad ņem tik Audi 80 B4. Tas tev vēl ilgus gadus 4 golfu rūsas ziņā pārdzīvos.
Dvinsky +++ par Audi 80 B4. Un noteikti ieliec gāzi :D
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 41 (kopā 41) |
Ko darit, ja auto registracija aiztureta? (1)
Auto sieviete - bez pieredzes (48)