Cik tas ir reaali ,ka liidz 2025,gadam Latvijaa nevarees braukt ar lietotaam automashiinaam?

Sakaraa ar Eiropas pienemtajiem meeriem ,paariet uz videi draudziigu transportu ,prognozes,ka samazinot pielaujamo co2 izmeshu daudzumu ,lietotie autini vairs nespees iziet skati un nevarees piedaliities celu satiksmee.Cik reaali tas ir iespeejams muusu Latvijaa ,kur elektromobiliem nav pietiekoshi daudz uzlaades staciju un cenas shiem auto ir kosmoss ,vidusmeera iedziivotaajam.

jaunkundze      Ja nevarēs braukt ar lietotajiem auto, tad jau būs jāpērk katru gadu jaunu autiņu skatē :D tad sanāk, ka csdd tirgos arī autiņus.. 2021-02-17 16:33

virietis2021c      Vispār visas virs 10g jāaizliedz, citādi nabagi tēlo biezos ar statusvāgeniem. Katram jābrauc savai klasei atbilstoša auto - melnstradniekiem, apkalpojošā sfērā - lētais gals (Dacia), vidējam vidējas un mb/bmw/lexus lai paliek elitei. 2021-02-17 16:36

Kaskaade      Man po, nopirkšu zirgu 2021-02-17 16:55

Rikardo      Auto jauns ir tikai uz konveijera. Esot salona tas jau ir lietots , kur nu vel pec tam kad tas pieregistrets. Tad sanak , ka ar auto braukt vairs nedrikstes. 2021-02-17 17:08

fargo      latvijai būtu jāatsakās pildīt eironorīkojumi, kurus tauta uzskata par nederīgiem. būtu jālikvidē vairums idiotisku regulu latvijas teritorijā, kā spuldžu normatīvi u.c.
bet jādara to, vienā blokā ar poliju, čehiju, ungāriju, slovākiju. citiem vārdiem, ir jāatgūst suverenitāte.
elektromobiļi nav videi mazāk kaitīgi, jo galu galā prasa vairāk resursu un patērēta enerģija vienalga nāk no ogļūdenražiem, tikai enerģijas ieguves process sadārdzinās.
2021-02-17 17:12

virietis2021c      Bet dabas aizsardzība uz elektroauto sanaktu; aizliedzot dīzelus un benzīna, tikai neliels % būs spējīgs atļauties elektro. Plus, ja takšiem un vieglajam komercauto arī būs jābūt elektro, tad pasūtījumu izmaksas dargākas, citi pakalpojumi dārgāki un mazāks patēriņs pirkumiem un pēc kovid arī pasūtījumiem. Co2 butiski mazināsies, 2021-02-17 18:22

aktiva56      Varēs braukt, bet vajadzēs maksāt nodokli. 2021-02-17 18:47

janisb      Tantai nav nemazākās nojēgas par EU regulējumiem, co2 izmešu ierobežojumiem aspektā, kā arī
par latviešu valodas lietošanas pamatlikumiem...
*)izmešu normas tiek noteiktas atkarībā no ražošanas gada
*)LV var, varēs līdz 2025 gadam, un arī vēlāk brauk ar veciem vācu lūžņiem, problēmas var būt tikai ja ar veco lūzni sadomās ceļot apkārt pa vāciju, šveici, tad gan var sanāk atstāt pie pilsētas centra robežas un tālāk iet kājām.
2021-02-17 18:56

daris      Elektro auto varbūt labs ir tikai pilsētniekiem , kuri nekad nekur ārpus savas pilsētas nebrauc !
Teiksim man vajag no Liepājas aizbraukt līdz Ventspilij un tad uz Daugavpili . Jautājums : cik reizes man vajadzēs uzlādēt auto un cik uzlādes staciju būs pa ceļam un cik ilgi man būs jāgaida brīva vieta tajā uzlādes stacijā līdz es nokļūšu galamērķī ?????? Esmu pret ELauto .Dīzelis rulle !
2021-02-17 19:15

AivarsN      Atliek cerēt, ka elektro auto paliks arvien lētāki, bet to akumulatori ietilpīgāki. Jau tagad ir prototipi, kuru ietilpība ir vairākas reizes lielāka, bet uzlāde ātrāka. Ķīnieši tajā virzienā rullē. Viņi jau tagad ražo elektriskos dažādās cenu kategorijās, arī parastiem strādniekiem, bet dažās pilsētās elektrisko taksometru vairāk, nekā ar iekšdedzes dzinējiem. Eiropas auto ražotājiem nekas cits neatliks, kā pārcelties uz Ķīnu, ja negribēs bankrotēt. Jautājums tikai, vai Eiropa vispār izturēs konkurenci un nenonāks vienā līmenī ar trūcīgākajām Āfrikas valstīm. No kolonijām neko vairs izspiest nevar, bet paši pa lēto strādāt kā ķīnieši, diez vai gribēs. Sevišķi smagi varētu klāties Latvijai, jo rūpniecība jau tā likvidēta, bet valsti stūrē viesstrādnieki, pēc savu svešzemju saimnieku instrukcijām.
Es jau sagatavojos laicīgi un tāpēc nopirku tikai elektrisko rolleri.😃
2021-02-17 20:37

dabasmiilis      Ar to co2 ne tajā virzienā atkal rok, kārtējais biznesa projekts ir tā elektro sāga un nekas vairāk.

Ja tiešām interesētu izmeši, tad iznīcinātu patērētāju sabiedrību un tās paražas, neražotu vienreizējus sūdus ,kas tos izmešus tikai palielina gadu no gada, visādus nevajadzīgus krāmus.

Viens otrs biznesmenis savā uzvalkā saražo tik daudz co2, cik vesels autoparks kopā.

Dabai/videi draudzīgs transporta līdzeklis ir koka laiva ar airiem, ja arī nogrims ,tas vide no tā necietīs, viss pārējais ir pupu mizas un pasakas. Elektrība nav dabai draudzīga.
Viss tas co2 ir teātris , rīcības imitēšana , bet realitātē neviens neko nedara ,tikai izliekas ,ka dara.
2021-02-17 21:20

dabasmiilis      Mežu izciršana veicina co2 , bet nez kāpēc tie tiek izcirsti. Arī tornado pieņemšanos spēkā ietekmē mežu izciršana, jo tam ir kur ieskrieties!

Sekas tam visam ir "globālā sasilšana" ,kuru mēs šobrīd ik katrs redzam aiz loga, tik ļoti sasilis ,ka savu elpu var redzēt izelpojot...

Planētu brutāli izvaro, bet uzmanību velta maznozīmīgiem vai izdomātiem sīkumiem... Galvenais neuzņemties atbildību!
2021-02-17 21:29

Epifanija      Īsāk sakot krutākais no čaļiem būs Aivars 😂
Interesanti zināt ar ko pārvietoties varēs pēc 2025?
2021-02-17 22:26

Sigvarts      Tas kolektīvais stulbums man sāk apnikt. Neviens vidusskolā nav fiziku, ķīmiju, bioloģiju mācījies? Politiķi noteikti nav, jeb tikai muļķīšus tēlo? Par vīrusiem jau tik daudz stulbuma ir sastāstīts pēdējā gada laikā. Tagad arī par automašīnām, superakumulatoriem, ātrajām uzlādēm. Padomājiet, cik lielai jābūt uzlādes strāvai, cik resnam kabelim, lai tik daudz enerģijas īsā laikā iedzītu akumulatorā? Kas ar to akumulatoru notiks, kad tam pieliks 1000 kW uzlādes jaudu?
Auto ražotājiem ir pilnīgi vienalga, ko ražot. Vajag mazākus CO2 izmešus - lūdzu! Vajag elektroauto - lūdzu! Pircēju politiķi iedzīs stūrī un viņam nebūs izvēles. Auto ražotāji skaitīs peļņu, jo noiets būs garantēts. Pēc 5 gadiem sapratīs, ka tas nekur neder, akumulatori pilnas izgāztuves, aizbraukt arī ar tām mašīnām necik tālu nevar, taisīsim kaut ko citu, un atkal būs garantēti pircēji.
Vienīgais, kas atbilst politiķu uzstādītajām normām un varētu apmierināt arī cilvēku vajadzības, ir ūdeņradis, bet līdz tam vēl daudz stulbu projektu ir jāpagūst izbīdīt, lai naudiņa apgrozītos, un tauta samaksās. Kur viņi liksies!
2021-02-17 22:48

Vinnija      latvijai būtu jāatsakās pildīt eironorīkojumi, kurus tauta uzskata par nederīgiem. būtu jālikvidē vairums idiotisku regulu latvijas teritorijā, kā spuldžu normatīvi u.c.
bet jādara to, vienā blokā ar poliju, čehiju, ungāriju, slovākiju. citiem vārdiem, ir jāatgūst suverenitāte.

+100

Jāvēl Gobzems? Tad es to darīšu!
2021-02-17 23:49

av2      Jaa, naakotne ir elektroautinnos. Un, jaa, ssobriid vinnni ir daargi, bet cenas kriitaas jau. Pat Tesl plaano driizumaa jau izlaist 25.000$ autinnnu.
Un peedejais jaunums. Nupat skatiijos par Toyota jaunaakajaam izstraadeem bateriju jomaa. Karoche, driiz vinni saaks razzot seerijveidaa taa saucamaas "solid-state batterys" .Kas uzlaadejas 10 minuutees, nobraukums 500 liidz 1000km. Baterijaam nevajadzees nekaadu sarezzggiitu dzeseessanu/sildiissanu , kaa passreiz izmantotajaam autinnos. . Un baterijas saglabaa savu ietilpiibu 80% pat peec 800 uzlaades cikliem.(apmeeram peec 400.000 km ) Tas nu taa, viss mainaas, buus ok :)
Par to, ka ierobezzos braukaassanu ar autinniem, kam izmessi lieli, nu tas tak normaali, ja taa padomaajam, a? Nu nevar miljoniem, un miljoniem autinnu kuupinaat nejeegaa. Un normaali buutu , ja to reaali kontroleetu netikai apskatee, bet arii uz cella . Jo cik nav redzeeets, ka pa priekssu kaads brauc, un kuup taa, ka maz neizliksies.
2021-02-18 00:58

Virgo      Ideja ka tuvākajos simt gados pasaulē visi var pāriet uz elektroauto ir tik pat utopiska, kā cerēt uz to ka pasaulē uz katru sievieti būs astoņi vīrieši (vai otrādi)... 2021-02-18 07:31

DanaL      Braukt jau droši vien varēs, bet cik būs jāmaksā nidevās, tas gan jautājums. 2021-02-18 08:12

AivarsN      Ja viss notiktu pēc cilvēku prāta un ērtībām, tad jau pagājušajā gadsimtā oficiāli būtu izārstējama jeb kura slimība, bet transports pārvietotos bez degvielas un uzlādes, vai sliktākajā gadījumā, bākā lietu ūdeni. Elektrību varētu saražot pats, cik nepieciešams. Valstu valdības jau sen ir tikai marionetes lielo naudas drukātāju un saimnieku rokās. Nu paskatieties, cik precīzi gandrīz visu valstu valdības izpilda kovidšova un vakcinēšanas scenāriju! Tajās valstīs, kurās saglabājusies vismaz kaut kāda neatkarība, nekādas pandēmijas nav. Tikai tāpēc jau izmisīgi mēģināja gāzt Lukašenko, jo viņš grib aizsargāt savas valsts ekonomiku un nespēlēja līdzi to teātri. Debīls Geits, lielo naudas maisu uzdevumā, terorizē visu pasauli, bet neviens viņu nevar iesēdināt cietumā, kur tam īstā vieta. Lai saprastu, cik bezjēdzīgas ir demokrātiskās vēlēšanas, atliek iepazīties ar pēdējo ASV vēlēšanu nozagšanu.
Pagaidām nekas cits mums neatliek, kā veiksmīgāk izvēlēties starp sociālo parazītu piedāvātajām dārgajām tehnoloģijām, jo pat tehniskie cilvēki, kuri paši spēj tehnoloģiski modificēt savus auto, riskē nomirt jauni. Cik ģeniālus izgudrotājus cilvēce jau zaudējusi un vēl zaudēs, kamēr atkal atgūs neatkarību!
2021-02-18 08:55

DanaL      Man pagaidām grūti izškirties, kas būtu labāks - elektroauto vai tomēr hibrīds. Kaut kā nedaudz uztrauc tā uzlādēšana. Ja nu izlādējas nelaikā ... 2021-02-18 09:27

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu