Apdrošināšanas atlīdzība
Iekļuvām satiksmes negadījumā kā cietušie. Mašīnai skāde maza. Apbraucējs mūsu krustojumā stāvošajai mašīnai aizķēra labo spārnu, nedaudz samīcīja, nobrāza, sasita lukturus. Problēma tāda, ka manam OCTA apdrošinātājam tuvākā sadarbības darbnīca 80 km attālumā, jākavē darbs, utt. Kāda pieredze ar atlīdzību naudā - vai par to naudu, ko sarēķina iespējams jēdzīgi likvidēt skādi?Alisa Loģiski būtu, ka nē! Gan apdrošinātāju darbības principa, gan inflācijas dēļ. Ņem pakalpojumu 2022-07-30 20:20
Barons30 Sveiki! Protams, dzenat uz servisu un visu jums sataisīs. 2022-07-30 20:26
anis
1
Vienu brīdi no sarēķinātās summas vēl arī nodokļi bija jāmaksā-kā algotam darbinīekam...
Kā šobrīd-nezinu. Bet,ja tā nav pamatnodarbošanās,tad nebūs jēgas.
2022-07-30 22:49
Eneile 1 Ja ir savs serviss, noskaidrotu, cik tur maksā un tad attiecīgi uzzinātu, ko apdrošinātāji piedāvā. Apdrošinātāju serviss ne vienmēr ir tas labākais. 2022-07-30 23:55
jumper
Jebkurā normālā servisā kuri strādā vairāk vai mazāk oficiāli, būs tāmētājs kurš satāmēs skādi un iesniegs to apdrošinātājam. Ja tāme būs veselā saprāta robežās, apdrošinātājam nav nekāda iemesla to neapstiprināt. Pie tam, sakarīgi tāmētāji vienmēr atzīmē atrunu ka darbu laikā var atklāties defekti kuri var atklāties tikai uzsākot remontu.
Apdošinātāju sadarbības servisi ir vairāk domāti cilvēkiem, kam nav ne pieredzes ne arī servisu kur viņi vairāk vai mazāk pastāvīgi apkopj un remontē savu auto.
2022-07-31 01:12
Alisa Kā saka oho. lv Dienas Anekdote, "Labāk zīle rokā, nekā kādā citā vietā." Ja apdrošinātājs atlīdzības izmaksas gadījumā piekritis sadarboties ar servisiem A, B, C, tad viņš ir jau tikpat kā akceptējis šo servisu tāmētāju vērtējumu. (Tik un tā vēl skatīs un sniegs vai nē piekrišanu). Savukārt sadarbojoties ar klienta brīvi izvēlētu servisu D, šī D tāmētāja vērtējums tiks vēlreiz likts zem lupas. Teorētiski vajadzētu izvēlēties detaļas, kas bojājumu novērš visaugstākajā kvalitātē, bet praksē tie nebūs zīmoli. Vienkārši neatšķirami, kvalitatīvi atdarinājumi. Otrkārt, ja traumēts labais lukturis, neizdosies iesmērēt, teiksim, katalizatora nomaiņu. Tāpēc jebkuram, kam vien nepieder savs serviss, manuprāt, iesakāmi apdrošinātāja autorizētie 2022-07-31 08:22
VenBer
2
Autorei!
Ja CSnG esi atzīta kā cietusī puse, tad Tavam OCTA apdrošinātājam nav nekādas teikšanas, skādi sedz Vainīgā OCTA apdrošinātājs.
Lai vai kā es tomēr ieteiktu nobraukt tos 80 km. un remontēr apdrošinātāja ieteiktajā darbnīcā. Jo darbnīca savu naudiņu saņems tikai tad ja remonts būs veikts kvalitatīvi, par ko liecinās Tevis parakstīts Pieņemšanas/nodošanas akts, Var protams saņemt skādi naudā un saremontēt pie kaimiņa Kārļa, bet tā jau būs Tava atbildība.
2022-07-31 12:35
DanaL Ā, nu tas jau izklausās cerīgāk. Vispār jau autiņš pēc pāris mēnešiem tiks pārdots, jo jaunais ir klāt. Bet tik un tā gribas sataisīt pa smuko. 2022-07-31 14:52
Emma45
Nav nekādas atšķirības, pie Kārļa vai apdrošinātājam piederošajā, jo garantijas var būt pilnīgi vienādas.
Parasti apdrošinātāji, ja nevēlies remontēt viņu servisā, summu dod par 20% mazāku. Vismaz pirms gadiem 7 tā bija,tagad varbūt kas mainījies, jeb atkarīgsno apdrošinātāj firmas.Palasiet sūdzības elvē, tur pilns ar komentāriem no pieredzes.
2022-07-31 16:43
Skudiss Es saku, ka pa to naudu pašām nebūs iespējams sarunāt servisu jo mazs remontlaiks. Tāpēc servisi tur liek klāt darbus papildus un tad kas iznāk. Viss labāk atdot servisam. Var protams paprasīt apdrošinātājam naudu. Nopirkt spārnu krāsā, no pirkt pagrieziena lukturi. Pāris sitieni ar āmuru notīrīt bamperi un turpunāt braukt, ātrumu tas neietekmēs. 2022-07-31 17:12
jumper
1
Alise dzen guiņu pilnīgu.
Ja servisi ir apdrošinātāja partneri, tad automātā tas faktiski nozīmē ka tie izmanto apdrošinātāja aceptētas detaļas un tās būs tās, kuras būs lētākās, nevis labākās. Un loģiski ka apdrošinātās tāmi aceptēs bez iebildumiem, jo zinās, ka tā ir lētākā.
Kamēr savs serviss savam klientam tāmē ieliks vidējā vai virs vidējā cenu segmenta rezerves daļas. Un apdrošinātājam nāksies tāmi akceptēt, jo atkāti pateikt ka mēs vēlamies lai remontā izmantotu lētākā segmenta daļas apdrošinātajs nedrīkst. Jo apdrošinātājam ir jāsaremonte auto līdz stāvokli kas nav sliktāks kā pirms avārijas. Un jāpamato, kāpēc viņš pieprasa izmantot lētā segmenta detaļas. Un to izdarīt ir pagrūti normālam servisam, kurš strādā sava klienta, nevis apdrošinātāja interesēs. Zinu augstas klases auto krāsotāju, ar kuru apdrošinātāji vairāk nevēlas stradāt jo viņš neparakstās uz lētā gala auto krāsošanu. Bet tāmes ir spiesti apstiprināt ja klienti paši iet pie viņa.
2022-07-31 20:12
zolidais22 Apdrošinātāji izmaksā summu BEZ PVN. Palasi inetā. Nezinu kā tas tiem izdevās dabūt cauri , bet oficiāli tiem tas atļauts - tipa, ka tu iesi pie tā kaimiņu Kārļa un maksāši cashā, tāpēc var izmaksāt bez PVN. 2022-07-31 22:21
lielpupe
+101 zolidais. Piedevaam, ir koefs, skjiet, ka 0.85.
Vai man skjiet, vai tam volgo ritenim 3 skruuves???
2022-08-01 20:09
Labrador Neesmu dzirdējis , ka Latvijā kāds apdrošinātājs izmaksātu atlīdzību. Visiem zināmajiem gadījumiem raksturīgi - viss process tiek vilkts mēnešiem , līdz beidzot cilvēks atmet ar roku un salabo par saviem līdzekļiem. 2022-08-02 03:26
Araabs Man līgumā noteiks remonts manis akceptētā autorizētā servisā(Pie dīlera),Tikai oriģinālās detaļas. 2022-08-05 12:04
BTA apdrosinasana (20)
Kuru apdrosinasanas kompaniju izveleties? (24)