Ford C-Max Minivens 2007 - 2010
Ford C-Max paaudzes
2014. - . gads Jauda no 85 līdz 185 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 6.5 l/100km
Cena 800 līdz 8000 Ford C-Max
2010. - 2015. gads Jauda no 95 līdz 163 ZS
Degvielas patēriņš no 4.6 līdz 6.6 l/100km
Cena 1200 līdz 5000 Ford C-Max
2007. - 2010. gads Jauda no 90 līdz 145 ZS
Degvielas patēriņš no 4.8 līdz 8.1 l/100km
Cena 1000 līdz 3000 Ford C-Max
2003. - 2007. gads Jauda no 90 līdz 145 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.3 l/100km
Ford C-Max Minivens modifikācijas no 2007.gada janvāra līdz 2010.gada decembrim
| Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
|---|---|---|---|
| Ford C-MAX 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 100 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 1.6 TDCi | 1.6 Dīzelis | 90 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 1.6 TDCi | 1.6 Dīzelis | 109 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 1.8 16V | 1.8 Dīzelis | 120 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 1.8 TDCi | 1.8 Dīzelis | 115 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 2.0 16V | 2.0 Benzīns | 145 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 2.0 16V | 2.0 Benzīns | 145 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
| Ford C-MAX 2.0 TDCi | 2.0 Dīzelis | 136 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
| Ford C-Max 2.0 TDCI | 2.0 Dīzelis | 136 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
| Ford C-Max 1.8 16V | 1.8 Benzīns | 125 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Šī Ford C-Max paaudze tika ražota no 2007.gada janvāra līdz 2010.gada decembrim. Mums ir informācija par 10 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Ford C-Max pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 100 līdz 145 zirgspēkiem un pieci dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 90 līdz 136 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Ford C-Max vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.9 līdz 8.1 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.8 līdz 7.2 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.6 sekundēs ieskrienas Ford C-MAX 2.0 TDCi versija, savukārt visgausākais ir Ford C-MAX 1.6 TDCi, kurš šo ātrumu sasniedz 13.1 sekundēs.
Ford C-Max cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1200 EUR līdz 5000 EUR.
Vairāk informācijas par Ford C-Max Minivens| Gads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
|---|---|---|---|
| 2010 | 2700 | 3900 | 5000 |
| 2009 | 1600 | 2000 | 2600 |
| 2008 | 1500 | 1600 | 1700 |
| 2007 | 1200 | 1700 | 2500 |
Ford C-Max kvalitāte
(ražošanas gads no 2007 līdz 2010)| Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
| Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
|---|---|---|---|
| Ford C-Max ražots 2010. gadā | |||
| 2022 | 12 gadi | 18.0% / 23.44% | 17. no 90 |
| 2017 | 7 gadi | 12.3% / 15.20% | 31. no 117 |
| 2016 | 6 gadi | 10.8% / 13.20% | 42. no 127 |
| Ford C-Max ražots 2009. gadā | |||
| 2017 | 8 gadi | 12.3% / 15.20% | 31. no 117 |
| 2016 | 7 gadi | 15.9% / 19.10% | 31. no 116 |
| 2015 | 6 gadi | 11.3% / 13.90% | 31. no 125 |
| Ford C-Max ražots 2008. gadā | |||
| 2017 | 9 gadi | 19.9% / 20.90% | 47. no 106 |
| 2016 | 8 gadi | 15.9% / 19.10% | 31. no 116 |
| 2015 | 7 gadi | 17.2% / 20.10% | 36. no 111 |
| Ford C-Max ražots 2007. gadā | |||
| 2017 | 10 gadi | 19.9% / 20.90% | 47. no 106 |
| 2016 | 9 gadi | 23.4% / 24.90% | 43. no 102 |
| 2015 | 8 gadi | 17.2% / 20.10% | 36. no 111 |
Ford C-Max Minivens 2007 - 2010 fotogrāfijas
Atsauksmes par Ford C-Max
| Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 300`000 kilometri |
|---|---|---|---|
| Vidējais degvielas patēriņš: | 7.7 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
| Kopējā remontos iztērētā summa: | 70 EUR | ||
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs auto, labi kalpo jau ilgus gadus. Ērts, augsts, diezgan izturīgs. Var braukt lielus attālumus. Ja izņem aizmugures sēdekļus, 190cm garuma cilvēks var arī ērti gulēt. Pilsētas auto būtu ideāls. Ļoti jaudīga audiosistēma. Maz elektronikas.
Vieglāk izgriezties, apgriezties un noparkoties kā ar citām šāda lieluma automašīnām. Ietilpīgs bagāžnieks - var vest preces, suņus, kravu, visu ko.
Ja netraucē tas, ka švaks uzrāviens un nav apvidus auto, tad var teikt, ka auto ideāls.
Pārāk zems, bieži ziemā braucot pa netīrītu ceļu mašīna iesprūst un tad tikai jāgaida traktors.
Ļoti slikts uzrāviens. Kalnā apdzīt pat traktoru ir bezcerīgi. Tas ļoti traucē. Arī uz līdzenas vietas akselerācijas pietrūkst. Kad pamazām uzņem ātrumu, tad jau var braukt arī labi ātri.
Ārā stāvot rūsē (protams).
Luksusa aprīkojuma nav.
Nav 4x4
Salons grūti tīrāms, sevišķi priekšējais panelis.
| Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
|---|---|---|---|
| Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
| Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR | ||
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Loti laba piekare. Stabils. Var just, ka radīts lielākiem ātrumiem uz ceļa ne kā Latvijā
Par apdzīšanu jādomā laicīgi. Ieskrienas lēni.
| Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
|---|---|---|---|
| Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
| Kopējā remontos iztērētā summa: | 1850 EUR | ||
Draugam šo auto neieteiktu
Diezgan kluss. Ērts braukšanai, īsa priekša, velūra audums
Neiesaku, tā nav ilgtermiņa mašīna. Nav vēl aiztikts tikai motors, stūres mehānisms, starteris, kārba ar sajūgu. Mašīnai virs 200000 nobraukuma ir mainīts kvēpu filtrs, ģenerators, atsperes, suporti, bremžu diski, galvas blīve, EGR, gultņi, lampas mainītas neskaitāmā daudzumā, virsbūve rūsē. Faktiski maz kas nav mainīts. Čīkst stiklu tīrītāji. Ritošajā daļā katru gadu kaut kas ir jāmaina. Pēdējais kuriozs bija kad pazuda sakari starp sistēmas blokiem, nevar iedarbināt vai strādā tikai avārijas režīmā. Speciālistu, kas to var saremontēt mazpilsētā neatradīsiet, bet jau kaut kur būs, tad ļoti dārgs
| Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1`000 kilometri (0 gadi) |
|---|---|---|---|
| Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
| Kopējā remontos iztērētā summa: | 10 EUR | ||
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
| Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1`000 kilometri |
|---|---|---|---|
| Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts braukšanai, pirmie iespaidi lieliski.
Vēl neesmu saskāries.
| Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 99`000 kilometri |
|---|---|---|---|
| Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
| Kopējā remontos iztērētā summa: | 868 EUR | ||
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts, uz ceļa labi turas
Elektronikas diagnostika, remonti












