Mazda 323 He�beks 2001 - 2003
Mazda 323 paaudzes
2001. - 2003. gads Jauda no 75 līdz 130 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 9.2 l/100km
Cena 500 līdz 900 Mazda 323 3 durvis
1998. - 2001. gads Jauda no 71 līdz 88 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 8.4 l/100km
Cena 400 līdz 1000 Mazda 323
1998. - 2001. gads Jauda no 72 līdz 114 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 9 l/100km
Cena 300 līdz 1300 Mazda 323 3 durvis
1994. - 1997. gads Jauda no 75 līdz 116 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 8.4 l/100km
Cena 300 līdz 1200 Mazda 323
1994. - 1998. gads Jauda no 73 līdz 147 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 9.6 l/100km
Cena 400 līdz 1500 Mazda 323
1989. - 1995. gads Jauda no 56 līdz 106 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 9.2 l/100km
Mazda 323 He�beks modifikācijas no 2001.gada janvāra līdz 2003.gada oktobrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Mazda 323 1.3 | 1.3 Benzīns | 75 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Mazda 323 1.6 100 Hp | 1.6 Benzīns | 100 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Mazda 323 1.6 95 Hp | 1.6 Benzīns | 95 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Mazda 323 2.0 | 2.0 Benzīns | 130 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Mazda 323 2.0 Automatic | 2.0 Benzīns | 130 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Mazda 323 2.0 DiTD | 2.0 Dīzelis | 100 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Šī Mazda 323 paaudze tika ražota no 2001.gada janvāra līdz 2003.gada oktobrim. Mums ir informācija par 6 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Mazda 323 pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.3 līdz 2.0 litriem un jaudu no 75 līdz 130 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.0 litri un jaudu 100 ZS.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Mazda 323 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7.4 līdz 9.2 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 5.8 litri uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.7 sekundēs ieskrienas Mazda 323 2.0 versija, savukārt visgausākais ir Mazda 323 1.3, kurš šo ātrumu sasniedz 15.3 sekundēs.
Mazda 323 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 300 EUR līdz 1100 EUR.
Vairāk informācijas par Mazda 323 He�beksGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2003 | 400 | 600 | 900 |
2002 | 400 | 700 | 1100 |
2001 | 300 | 500 | 900 |
Mazda 323 kvalitāte
(ražošanas gads no 2001 līdz 2003)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Mazda 323 ražots 2003. gadā | |||
2015 | 12 gadi | 30.5% / 32.10% | 25. no 78 |
2014 | 11 gadi | 30.7% / 33.30% | 24. no 78 |
2013 | 10 gadi | 19.7% / 23.00% | 24. no 87 |
Mazda 323 ražots 2002. gadā | |||
2014 | 12 gadi | 30.7% / 33.30% | 24. no 78 |
2013 | 11 gadi | 25.5% / 27.60% | 26. no 69 |
2012 | 10 gadi | 17.7% / 22.20% | 16. no 88 |
Mazda 323 ražots 2001. gadā | |||
2013 | 12 gadi | 25.5% / 27.60% | 26. no 69 |
2012 | 11 gadi | 25.9% / 26.80% | 37. no 77 |
2011 | 10 gadi | 18.7% / 21.40% | 22. no 79 |
Mazda 323 He�beks 2001 - 2003 fotogrāfijas
Atsauksmes par Mazda 323
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 33`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pēdējā gada 323f. Šo auto varētu goda vārds uzturēt par kabatas naudu, pilnīgi neko neprasa. Vienīgās detaļas ko esu mainījis ir sveces, eļļas un tās lietas ko pats salauzu. Dzinējs, kārba, abi sasodīti izturīgi, ne viena remonta, ne vienas noplūdes, nekā. Paralēli braucot ar vācu autobūves šedevru taisni jābrīnās kā japāņi māk būvēt auto.
Ir gan rūsa diemžēl. Ar šo tika maz braukts pa ziemu, bet tāpat sanāca manīt bāku (TA gandrīz 3nieku ielika), pārmetināt aizmugurējās arkas un sliekšņiem galus. Jāsaka gan ka manam eksemplāram grīda, lanžeroni un visas kabatas ir teicamas, tā kā iepriekš minētie metināšanas darbi nemaz nav tik dārgi. Ja nākamais saimnieks nebrauks pa ziemu tad es domāju šis auto vēl ies 10 gadus.
Jāmin arī detaļu pieejamība. Nevaru noregulēt vārstus, šaibu nav NEKUR. Bremzēm īpatnējs dizains, vadīkla ar pakavu vienā gabalā un to arī nav.
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 310`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 225 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs un izturīgs auto pat lauku bezceļiem
drusku rūsē
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums: | 5`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 260 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Sportiska izskata, samērā ietilpīgs, salīdzinoši daudz ekstru ar parējām mazdām.
Rūsē ļoti strauji, neiepriecinošs patēriņš. Nepietiekami jaudīgs.
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 250`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1650 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto